Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare autogunoiera compactoare pentru deseuri menajere si deseuri colectate selectiv in cadrul proiectului "Sistem performant de colectare a deseurilor in comuna Baiculesti, judetul Arges


Anunt de participare numarul 62195/26.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BAICULESTI (PRIMARIA COMUNEI BAICULESTI)
Adresa postala: COM. BAICULESTI, SAT ARGESANI, JUD. ARGES, Localitatea: Baiculesti, Cod postal: 117065, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE BARANESCU, Tel.0248760204, Email: [email protected], Fax: 0248760204
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare autogunoiera compactoare pentru deseuri menajere si deseuri colectate selectiv in cadrul proiectului "Sistem performant de colectare a deseurilor in comuna Baiculesti, judetul Arges
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: livrare la adresa autoritatii contractante, sediul Primariei Baiculesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare autogunoiera compactoare pentru deseuri menajere si deseuri colectate selectiv in cadrul proiectului "Sistem performant de colectare a deseurilor in comuna Baiculesti, judetul Arges
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144511-3 - Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare a unui vehicul de colectare a deseurilor menajereCod CPV: 34144511-3 Vehicule de colectare a deseurilor menajere
Valoarea estimata fara TVA: intre 89, 000 si 100, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
4000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Linia de buget PHARE 2004/016-772.04.01.04.01.01.22
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare conf. art44/45/OUG34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii: - Completare Formular A, Sectiunea Formulare si Modele;
- Completare Formular 12B, Sectiunea Formulare si Modele;
- Certificat unic de inregistrare (copie)
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate, modoficarile in legatura cu obiectul de activitate, sediul ofertantului etc. precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni conform art.21 din Legea nr.26/1990 (valabil o luna de la data emiterii).
- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte documentele care dovedesc capacitatea economica si financiara.
Fiecare oferant trebuie sa faca dovada ca indeplineste cerintele minime de calificare; aceste cerinte minime sunt prevazute in continuare la Niveluri specifice minime necesare.
In cazul asocierii mai multor operatori economici care depun oferta comuna, situatia economica si financiara de demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului de asociati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: ultimul binat contabil anul de referinta, anul 2007, vizat de DFP bilant ce trebuie depus in mod obligatoriu.Nivel minim impus: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani : - 950, 000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii cerintelor minime de calificare privind experienta, aptitudinile, eficienta, calificarea calificarea personalului tehnic si personalului de conducere, asigurarea controlului calitatii, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului .
In cazul asocierii mai multor operatori economici care depun oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului de asociati.
Ofertantul va completa formularul 12H si va prezenta CV-uri pentru persoanele cheie in indeplinirea contractului , calificari ale personalului se recomanda prezenta unei specialist care poata sa instruiasca soferii si angajatii care vor lucra pe autovehicolul de colectare deseuri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor livrari in ultimii 3ani. Ofertantul va completa formularul 12E cuprinzand valori, perioade livrare, beneficiari / cantitati.De asemenea, va prezenta Recomandari privind trei contracte similare din partea beneficiarilor, contracte finalizate.Certificat ISO 9001 (sau echivalent) sau in curs de implementare.Certificat ISO 14001 (sau echivalent) sau in curs de implementare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul cel mai scazut
90%
Descriere:
2.
durata de livrare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 40 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se face cu numerar la casieria unitatii si reprezinta contravaloarea documentatiei de atribuire.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2008 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2008 12:00
Locul: Sediul Primariei Baiculesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii sau reprezentantii firmelor ofertante pe baza unei imputerniciri emise de ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARE 2004
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropolos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Judetean Arges
Adresa postala: str. Victoriei, nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 1104017, Romania, Tel.0248223290, Email: [email protected], Fax: 0248223290
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nejustificat.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Baiculesti - jurist -
Adresa postala: sat Argesani, nr. 1, Baiculesti, Localitatea: Baiculesti, Cod postal: 117065, Romania, Tel.0248760204, Email: [email protected], Fax: 0248760204
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2008 13:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer