Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare autogunoiere compactoare , motostivuitor si presa verticala pentru deseuri menajere .


Anunt de participare numarul 42121/29.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BAICULESTI (PRIMARIA COMUNEI BAICULESTI)
Adresa postala: COM. BAICULESTI, SAT ARGESANI, JUD. ARGES, Localitatea: Baiculesti, Cod postal: 117065, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE BARANESCU, Tel.0248760204, Email: [email protected], Fax: 0248760204, Adresa internet (URL): Comuna Baiculesti , sat Argesani , judetul Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare autogunoiere compactoare , motostivuitor si presa verticala pentru deseuri menajere .
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Livrarea se va efectua la sediul Primariei Baiculesti .
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare autogunoiere compactoare , motostivuitor si presa verticala pentru deseuri menajere si deseuri colectate selectiv
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144511-3 - Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.1)
29221511-9-Autoincarcatoare cu furca (Rev.1)
29436100-5-Prese hidraulice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot. nr.1 - Furnizare a unui vehicul de colectare a deseurilor menajere ( Cod CPV 34144511-3 Vehicule de colectare a deseurilor menajere ) .
Lot. nr.2 - Furnizare motostivuitor pentru incarcare descarcare marfa ( Cod CPV 29221511-9 Autoincarcatoare cu furca ) .
Lot nr. 3 - Furnizare presa verticala ( Cod CPV 29436100-5 Prese hidraulice )
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 114, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie :3900 lei pentru lotul nr.1 ; 600 lei pentru lotul nr.2 ; 300 lei pentru lotul nr.3 . Pentru doua sau mai multe loturi nu se cumuleaza , este 4000 lei .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
linia de buget PHARE 2004/016-772.04.01.04.01.01.22
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Individual sau in asociere legalizata .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie : completare formular A , Sectiunea Formulare si Modele ( Declaratie privind Eligibilitatea ) ;
Cerinta obligatorie: Completare formular 12B , Sectiunea Formulare si Modele ( Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/OUG nr.34/2006;
Cerinte obligatorii : Certificat unic de inregistrare ; Certificat Constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului , din care sa rezutle obiectul de activitate , modificarile in legatura cu obiectul de activitate , sediul ofertantului , precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni conform art.21 din Legea nr.26/1990 ( valabil o luna de la data emiterii ) .
Cerinta obligatorie : Documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima : prezentare Certificat Fiscal privind plata obligatiilor fata de Bugetul de stat consolidat ; Bugetul Local ; Cerinta minima : ultimul bilant contabil anual vizat la DGFP . Cifra medie de afaceri pe ultimi trei ani :100000 de lei in cazul in care se depune oferta pentru lotul nr.3 ; 1000000 de lei in cazul in care se depune oferta pentru lotul 1 sau lotul 2 ; iar in cazul in care se depune oferta cumulat pentru lotul nr.1 , nr.2 , nr. 3 cifra de afaceri sa fie de cel putin 1000000 de lei pe ultimi trei ani .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor livrari in ultimi trei ani ; Certificat ISO 9001 ( sau echivalent ) sau in curs de implementare , Certificat ISO 14001( sau echivalent ) sau in curs de implementare .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se face cu numerar la casieria unitatii si reprezinta contavaloarea Documentatie de atribuire .
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.03.2008 12:00
Locul: Sediul Primariei Baiculesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantarea se asigura din fonduri PHARE in proportie de 80 % si 20 % din bugetul local .
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Sevastopol , nr.6 , sector 3 , localitatea Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 110035, Romania, Tel.0213104141, Email: [email protected], Fax: 0213104142, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Judetean Arges
Adresa postala: str. Victoriei , nr.22 , localitatea Pitesti , ,Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110417, Romania, Tel.0248223290, Email: [email protected], Fax: 0248223290
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta despre un atac al autoritatii contractante pe care il considera nejustificat .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridical Consiliului Local Baiculesti
Adresa postala: comuna Baiculesti , sat Argesani , nr.1 , Comuna Baiculesti, Localitatea: Baiculesti, Cod postal: 117065, Romania, Tel.0248760204, Email: [email protected], Fax: 0248760204
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2008 19:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer