Licitatie Publica - Furnizare autogunoiere compactoare, motostivuitor si presa verticala pentru deseuri menajere si deseuri colectate selectiv in cadrul proiectului ,, Sistem performant de colectare a deseurilor in comuna Baiculesti judetul Arges
Anunt de participare numarul 39508/20.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BAICULESTI (PRIMARIA COMUNEI BAICULESTI)
Adresa postala: COM. BAICULESTI, SAT ARGESANI, JUD. ARGES, Localitatea: Baiculesti, Cod postal: 117065, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE BARANESCU, Tel.0248760204, Email: [email protected], Fax: 0248760204
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare autogunoiere compactoare, motostivuitor si presa verticala pentru deseuri menajere si deseuri colectate selectiv in cadrul proiectului , , Sistem performant de colectare a deseurilor in comuna Baiculesti judetul Arges
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: livrare la adresa autoritatii contractante, Sediul primariei Baiculesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare autogunoiere compactoare, motostivuitor si presa verticala pentru deseuri menajere si deseuri colectate selectiv
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144511-3 - Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.1)
29221511-9-Autoincarcatoare cu furca (Rev.1)
29436100-5-Prese hidraulice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot nr. 1 , ,Furnizare a unui vehicul de colectare a deseurilor menajereCod CPV: 34144511-3 Vehicule de colectare a deseurilor menajereLot nr. 2 , , Furnizare motostivuitor pentru incarcare descarcare marfaCod CPV: 29221511-9 Autoincarcatoare cu furcaLot nr. 3 , , Furnizare presa verticalaCod CPV: 29436100-5 - Prese hidraulice
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 114, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
3900 lei lotul nr.1, 600 lei lotul nr.2, 300 lei lotul nr. 3. Pentru doua sau mai multe loturi nu se cumuleaza, este 4000 RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Linia de buget: Phare 2004/016-772.04.01.04.01.01.22
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
individual sau in asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conf Documentatiei de atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima : prezentare formulare tip emise de organismele competente cu valabilitate cel putin pana la data depunerii ofertei: Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor fata de: - Bugetul de stat (bugetul consolidat) - Bugetul local Cerinta minima: ultimul binat contabil anul de referinta, anul 2006, vizat de DFP Bilant ce trebuie depus in mod obligatoriu. Nivel minim impus: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani :100.000 RON in cazul in care se depune oferta pentru lotul nr. 3 1, 000, 000 RON in cazul in care se depune oferte pentru lotul nr. 1 sau nr.2, in cazul in care se depune oferta cumulat pentru lotul nr.1, nr.2, nr.3 cifra de afaceri trebuie sa fie cel putin 1.000.000 RON pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conf Documentatiei de atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani Certificat ISO 9001 (sau echivalent) sau in curs de implementare, Certificat ISO 14001 (sau echivalent) sau in curs de implementare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
pretul cel mai scazut
60%
Descriere:
2.
durata de livrare
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se face la casieria unitatii noastre si reprezinta contravaloare Documentatiei de atribuire
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2007 14:00
Locul: Sediul Primariei Baiculesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directori firme sau reprezentanti imputerniciti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARE 2004
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 110035, Romania, Tel.021/3104141, Email: [email protected], Fax: 021/3104142
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Judetului Arges
Adresa postala: Str. Victoriei, nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110417, Romania, Tel.0248/223290, Email: [email protected], Fax: 0248/223290
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luare la cunostinta despe un act al autoritatii contractante pe care il considera nejustificat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Baiculesti - jurist
Adresa postala: sat Argesani , nr.1, judetul Arges, Localitatea: Baiculesti, Cod postal: 117065, Romania, Tel.0248-760204, Email: [email protected], Fax: 0248-760204
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2007 14:00