Licitatie Publica - Furnizare autospeciale ( programul de reinnoire a parcului auto - ,, Rabla?)
Anunt de participare numarul 130370/16.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA LOGISTICA
Adresa postala: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Jipa Valentin, Tel. 021-352.02.09, Email: [email protected], Fax: 021-316.10.61, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare autospeciale ( programul de reinnoire a parcului auto - , , Rabla?)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Furnizorului (Dealerului) din Bucuresti.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
30 autospeciale conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34113200-4 - Vehicule pentru orice tip de teren (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
30 autospeciale
Valoarea estimata fara TVA: 1, 732, 257.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.11.2011 pana la 30.12.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: 17400 leigarantia de buna executie este de5% din pretulcontractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si venituri din fondul de mediu conform ordinului nr. 772/2011 emis de Ministerul Mediului si Padurilor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrareala art. 181
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in anul 2011 din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate livrarea produselor de natura celor ce fac obiectul achizitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil (inclusiv contul de profit si pierdere) la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente.
Declaratie privind cifra de afaceri globala pe anii 2008, 2009 si 2010, in conformitate cu Formularul nr. 2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada ca ofertantul este validat de Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu sipoatefurniza autovehicule in cadrul Programului de stimularea a innoirii Parcului auto national.Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca marca autovehicululuiofertat este inclusa in contractul de finantare nerambursabila incheiat intre Autoritatea Fondului de Mediu si ofertant.Declaratie privind lista contractelor de furnizare in ultimii 3 aniCertificate ISO 9001 sau similar
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul reofertarii : pretul
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.12.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2011 11:00
Locul: DIRECTIA GENERALA LOGISTICA str. Eforie nr. 3 sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicire scrisa din partea ofertantului, pentru persoana/persoanele desemnat/desemnate sa participe la activitatea de deschidere
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor,
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independenteinr. 5, sector 4 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021-319.16.74, Email: [email protected], Fax: 021-319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al D.G.L.
Adresa postala: str. Eforie nr. 3 sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Tel. 0213037080/10472, Fax: 0213161061
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2011 16:42