Licitatie Publica - Furnizare autospeciale de cercetare CBRN (chimic, biologic, radiologic, nuclear)
Anunt de participare numarul 132669/08.01.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara pentru Managementul Situatiilor de Urgenta
Adresa postala: Timisoara, bd.Revolutiei din 1989 nr.17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Punct(e) de contact: Corina Grunfeld, Tel. +40 0256494131, Email: [email protected], Fax: +40 0256494596, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
asociatie de dezvoltare intercomuntiara
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare autospeciale de cercetare CBRN (chimic, biologic, radiologic, nuclear)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Judetele Regiunii Vest
Codul NUTS: RO42 - Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare 4 autospeciale de cercetare CBRN, cate una pentru fiecare judet al Regiunii Vest.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114000-9 - Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 4, 017, 494RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. de part.: 80.000 lei, scr de garantie bancara/alt instrument echivalent. Durata: min. 120 de zile de la data limita de dep.oferte. Gar.de buna exec: 10% din valoarea contr.fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de Stat; Bugetele locale ale judetului Timis, Arad, Caras-Severin, Hunedoara. Programul Operational Regional 2007-2013 (proiect cod SMIS 13464)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Neincadrare in prevederile art.180 OUG 34/2006: decl., cazier judiciar op.ec, cazier fiscal op.ec.2. Neincadrare in prevederile art. 181 OUG 34/2006: decl., certif.atestare fiscala Buget de Stat, taxe si impozite locale - sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna ant.celei de depunere oferte. Pers.juridice straine: orice doc.echivalente in tara de origine.
3. Certif.particip.oferta indepen.4.Evitare conflict de interese: decl.neincadrare art.69 OUG 34/2006
5. Decl.calitate participant la procedura.
Doc.se depun in original/copie legaliz/copie cf. cu orig. Se depun pentru fiecare membru al asocierii.6. Certif.constatator ONRC/doc echival.pt.pers.juridice straine. Obiectul contr.sa aiba corespondent in condul CAEN din certif. Cerinta nu poate fi indepl. de catre un tert. Doc se prezinta in original/copie legaliz/copie cf. orig.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Mdeia cifrei de afaceri globale pentru 2008, 2009, 2010: prez. fisa de inf.gen.; prez.bilant contabil/extras bilant/rap.audit/raport cenzori in orig/copie legalizata/copie cf.cu orig. pe ultimii 3 ani (2008-2010) vizat de organele de resort. In cazul unei asocieri, doc se prezinta pentru toti asociatii. Resursele se iau in considerare cumulat
In cazul sustinerii de catre un tert, cerinta trebuie indeplinita in totalitate de un singur sustinator.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media CA globale pt ultimii 3 ani cel putin egala cu 8.000.000 lei (echival.Euro la curs mediu anual BNR)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind lista principalelor livrai in ultimii trei ani (2008-2010).
Pentru fiecare livrare siilara: fisa de exp.similara, contract (integral sau principalele inf.) acate aditionale la contract. Doc. doveditoare ale efectuarii livrarii (PV receptie, doc. constat. alte doc)Cerinta nu poate fi indepl.de un subcontractant. In cazul asoc., cerinta va fi indepl.in totalitat de catre unul din membrii asoc sau un sustinator (tert).
Inf.privind subcontractantii: declaratie cu datele de identif.
Inf.privind asocierea: acord de asociere care prevede: acordul e incheiat pe toata per.ofertarii+exec.contr; toti asoc.raspund solidar; leadrul e imputernicit sa asume oblig si sa primeasca instruct.pentru toti membrii asoc, asoc, sunt obligati a ramana in asoc pe toata per.de der.a contra.
Standarde de clitate: impl.unui sistem de management al calit: certificat ISO 9001:2008 sau echival. Cerinta poate fi indepl.de oricare din asociati. nu poate fi indepl de un subcontractant sau tert
Doc se prezinta in orig/copie legaliz/copie cf cu orig.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin o livrare efectuata in ultimii trei ani pentru produse similare celor ce se achizitioneaza, a carei valoare (fara TVA) sa fie cel putin egala cu 4.017.494 lei. Cel putin o livrare = una sau mai multe (oricate) a caror valoare cumulata e cel putin egala cu 4017494 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Caract.th-tactice ale echip.chimic
10%
Descriere: Echipamente de analiza chimica
3.
Caract. th-tactice ale ech.de decontaminare
30%
Descriere: Perf.echip.de decontaminare
4.
Caract.th-tactice ale inst.de iluminat supl.
10%
Descriere: Perf/tip instalatie de iluminat (proiectoare)
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
355/21.12.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.02.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.03.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2012 11:00
Locul: Timisoara, Bd. Revolutiei nr. 17, etaj IV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul operational Regional 2007-2013, proiect contract grant 673/10.03.201
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Denumirea proiectului: "Achizitionare echipamente specifice pentru imbunatatirea capacitatii si calitatii sistemului de interventie in situati de urgenta si pentru acordarea asistentei medicale de urgenta si a primului ajutor calificat in Regiunea Vest"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consilul National al Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta a actului autoritatii contractante care se contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvotlare Intercomunitara pentru Managementul Situatiilor de Urgenta
Adresa postala: Bd.Revolutiei nr 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Tel. +40 0256494131, Email: [email protected], Fax: +40 0256494596
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.01.2012 09:46