Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare autospeciale de interventie la accidente colective si salvari urbane


Anunt de participare numarul 129504/02.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara pentru Managementul Situatiilor de Urgenta
Adresa postala:  Timisoara, bd.Revolutiei din 1989 nr.17, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300034, Romania, Punct(e) de contact:  Corina Grunfeld, Tel. 0256494131, In atentia:  d-na Lucia Patruica, d-na Corina Grunfeld, Email:  [email protected], Fax:  0256494596, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
asociatie de dezvoltare intercomunitara
Activitate (activitati)
Altele: implementare proiecte
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare autospeciale de interventie la accidente colective si salvari urbane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Regiunea Vest
Codul NUTS: RO42 - Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
2 bucati autospeciale de interventie la accidente colective si salvari urbane
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 2, 422, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 16.11.2011 pana la 16.04.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare: 48.000 lei /11.000 euro; garantie buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat; Bugetul CJ Timis, Buget CJ Arad, Buget CJ Hunedoara; Buget CJ Caras-Severin; Programul Operational Regional 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratia privind calitatea participant la procedura, certificatul de participare cu oferta independenta, declaratia privind conflictul de interese, imputernicire legala, (daca este cazul), declaratie neincadrare in prevederile art. 181OUG 34/2006, certificate constatatoareplata impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;certificate constatatoare plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;Certificat de inregistrare in copie , Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta
Persoane juridice straine: orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de originecare sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de o institutie similara Camerei de Comert si Industrie;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (formular 9)
Copii ale situatiilor financiare pe anii 2008, 2009, 2010 vizate de organele competente
Persoane juridice straine: documente echivalente din care sa rezulte indeplinirea conditiei de nivel minim necesar
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita o cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) cel putin egala cu de doua ori valoarea contractului, respectiv 4.844.000 lei sau 1.198.000 euro .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii trei ani.
2.Pentru fiecare livrare mentionata pentru dovedirea experientei similare se va anexa: contractul integral, fisa de experienta similara (Formular 10), recomandare din partea beneficiarului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a efectuat in ultimii 3 ani cel putin o livrare de produse similare cu produsele supuse procedurii de achizitie publica pentru care ofertantul depune oferta, a carei valoare (fara TVA) trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea prezentului contract, adica 2.422.000 lei. Prin ?cel putin o livrare? se intelege una sau mai multe (oricate), a caror valoare cumulata este cel putin egala cu valoarea prezentului contract, cu conditia respectarii conditiei de similaritate a produselor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
sistem prindere suprastr
30%
Descriere: flexibil/cadru
3.
instalatie semnalizare optica spate
10%
Descriere: led/girofar
4.
iluminarea partilor laterale suprastructura
10%
Descriere: led si ecran protectie/lampi halogen
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2011 12:00
Locul: Timisoara, bd. Revolutiei din 1989 nr 17 etaj IV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3, Domeniul de interventie 3.3, Contract grant nr. 673/10.03.2010 - cod SMIS 13464
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www, cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal la CNSC; in cazul documentatiei de atribuire ziua luarii la cunostinta se considera ziua publicaii documentatiei in SEAP
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara pentru Managementul Situatiilor de Urgenta (ADIVEST) Timisoara
Adresa postala:  Bd.Revolutiei nr 17, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300034, Romania, Tel. 0256 494131, Email:  [email protected], Fax:  0256 494596
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2011 16:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer