Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare autospeciale pentru interventii la accidente colective si pentru salvari urbane, ambulante de prim ajutor, ambulante de reanimare in cadrul proiectului ?Dezvoltarea si dotarea serviciilor profesioniste pentru interventii in situatii de urgenta i


Anunt de participare numarul 132505/31.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Bucuresti - Ilfov.
Adresa postala: Blvd. Regina Elisabeta, nr.44, sc. B, et. 3, ap. 32, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060841, Romania, Punct(e) de contact: Oancea George, Tel. +40 213180113, Email: [email protected], Fax: +40 213180112, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
asociatie de dezvoltare intercomunitara
Activitate (activitati)
Altele: pregatirea, promovarea si implementarea de proiecte pentru dezvoltarea
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare autospeciale pentru interventii la accidente colective si pentru salvari urbane, ambulante de prim ajutor, ambulante de reanimare in cadrul proiectului ?Dezvoltarea si dotarea serviciilor profesioniste pentru interventii in situatii de urgenta in regiunea Bucuresti-Ilfov?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, judet Ilfov
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare autospeciale pentru interventii la accidente colective si pentru salvari urbane, ambulante de prim ajutor, ambulante de reanimare in cadrul proiectului ?Dezvoltarea si dotarea serviciilor profesioniste pentru interventii in situatii de urgenta in regiunea Bucuresti-Ilfov?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114121-3 - Ambulante (Rev.2)
33100000-1-Echipamente medicale (Rev.2)
33157400-9-Aparate medicale respiratorii (Rev.2)
33190000-8-Diverse aparate si produse medicale (Rev.2)
39150000-8-Diverse tipuri de mobilier si de echipament (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop achizitia de autospeciale pentru interventii la accidente colective si pentru salvari urbane, ambulante de prim ajutor, ambulante de reanimare in cadrul proiectului ?Dezvoltarea si dotarea serviciilor profesioniste
pentru interventii in situatii de urgenta in regiunea Bucuresti-Ilfov?, conform caietului de sarcini si specificatiilor tehnice atasate. In cadrul contractului se vor achizitiona: 1buc. Autospeciala pentru interventii la accidente colective si pentru salvari urbane, 5 buc. Ambulanta de prim ajutor si 5 buc. Ambulanta de reanimare.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 260, 650RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare ? in suma de 100.000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bug.loc.si fond.str.nerambursabile obt.din fond.alocate pe POR 2007?2013Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.3.??Imb.dotarii cu echip.a bazelor op.pt interv. in situatii de urgenta?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea - neinc.in art.180, art. 181, privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind neincadrarea in art. 69^1, Certificat de sarcini fiscale-MFP, Certificate fiscale emise de catre autoritatile publice locale privind plata impozitelor si taxelor locale, Cazier fiscal al societatii/(certificat echivalent-pentru persoane juridice straine), Cazier judiciar al societatii, Prezentarea Certificatului constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) vizate si inregistrate de organele competente,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 10.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de exp.sim.pt.contr.de furniz.care indepl. niv. minim impus privind cap.th, Dec.-inform.ref.la pers./org.th de sp., Dec.-echip.th si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, Certif.sau alte doc.emise de org.abil.in acest sens, care sa ateste conform.prod.cu sp.th impuse in CS, Descrieri si/sau fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata, Inf.privind subcontractantii, Autorizatia-R.A.R. sau echivalent, Certificat ISO 9001 sau certificate echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea a unuia sau maxim doua documente/contracte/procese verbale de receptie prin care sa se confirme livrarea de autospeciale (pentru interventii la accidente colective si pentru salvari urbane si/sau ambulante de prim ajutor si/sau ambulante de reanimare) in valoare de minim 5.000.000, 00 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
40%
40
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de garantie integrala acordata, in limita a 100.000 km, autospecialelor ce fac obiectul contractului
15%
15
Descriere: Durata de gar.int.acordata-in lim.100000km, autosp.
3.
Emisiile de CO2 (masurate in grame per kilometru) generate de operarea autospecialelor
15%
15
Descriere: Emisiile de CO2gen.de op. autosp.
4.
Termenul de livrare al autospecialelor complet echipate si dotate
15%
15
Descriere:
5.
Consumul de carburant pentru 100 km in mediul urban, pentru rulajul cu vehiculul incarcat la capacitatea maxima admisa
15%
15
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
Pondere componenta tehnica: 60 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.02.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.02.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.02.2012 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Buget local si fonduri structurale nerambursabile obtinute din fondurile alocate pe PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2007 ? 2013 Axa prioritara 3 - Imbunatatirea infrastructurii sociale; Domeniul major de interventie 3.3. ? ?Imbunatatirea dotarii cu echipamente a bazelor operationale pentru interventii in situatii de urgenta?
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Fax: +40 213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Bucuresti Ilfov
Adresa postala: B-dul Regina Elisabeta, nr 44, ap.32, et.3, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050018, Romania, Tel. +40 213180113, Email: [email protected], Fax: +40 213180112
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.12.2011 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer