Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE AUTOTURISME


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
3.004.190 RON

Castigatorul Licitatiei: RENAULT COMMERCIAL ROUMANIE S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 145259/19.11.2013
Informatii anunt de participare asociat 141901
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CAMERA DEPUTATILOR
Adresa postala: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050563, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA CAMEREI DEPUTATILOR, Intrarea B4S1, (Program luni-joi 8.00-16.30, vineri 8.00-14.00), Tel. +40 0214141632, In atentia: IULIA GHIMIS, Email: [email protected], Fax: +40 0214141955, Adresa internet (URL): www.cdep.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE AUTOTURISME
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STR. IZVOR, nr. 2-4, SECTOR 5, BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE AUTOTURISME
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34113000-2 - Vehicule cu 4 roti motoare (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
3, 004, 190RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17/1152
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S147-255388din31.07.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 8/281 Denumirea: Furnizare autoturisme
V.1) Data atribuirii contractului 24.10.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
RENAULT COMMERCIAL ROUMANIE S.R.L.
Adresa postala: B-DUL PRECIZIEI, NR. 24, WEST GATE BUSINESS CENTER CORP H1, ET.5, CAMERA E05.25, SECT.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 062204, Romania, Tel. +40 0212038734, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0212038806, Adresa internet (URL): www.renault.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 3308064.52 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 3004190.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
In cazul in care dupa etapa finala de licitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. CONDITII FINANCIARE IMPUSE DE CONTRACT: Contractul de achizitie va fi incheiat in lei. Plata se va face cu ordin de plata in contul Furnizorului, in baza facturii si procesul verbal de receptie cantitativa si calitativa a produselor, cel mai tarziu in termen de 30 de zile calendaristice de la data primirii ultimului document pe baza caruia se va face plata. Plata se va face in contul de Trezorerie al operatorului economic.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contractari
Adresa postala: str. IZVOR, nr. 2-4, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050563, Romania, Tel. +40 214141632, Email: [email protected], Fax: +40 214141955
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2013 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer