Licitatie Publica - Furnizare Autoturisme de teren 4x4 cu 7 locuri
Anunt de participare numarul 139857/20.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Bazinala de Apa DobrogeaLitoral
Adresa postala: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900592, Romania, Punct(e) de contact: MIRELLA OANCEA, Tel. +40 241673036, Email: [email protected], Fax: +40 241673025, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare Autoturisme de teren 4x4 cu 7 locuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral, str.Mircea cel Batran nr.127, Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia a 5 buc Autoturisme 4x4 cu 7 locuri, conform cerintelor din caietul de sarcini
Valoarea de 700.000 lei reprezinta valoarea estimata a procedurii, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34113300-5 - Vehicule de teren (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia a 5 buc Autoturisme de teren 4x4 cu 7 locuri, conform cerintelor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
13.800 LEI Garantia trebuie sa fie valabila pentru o perioada cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare: Scrisoare de garantie bancara in conformitate cu modelul anexat (Formular 3), scrisoare de garantie emisa de o societate de asigurari, sau orice alt instrument de garantare emis in conditii legale, ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr. RO98TREZ2315005XXX006429, deschis la Trezoreria Constanta, CUI 23877359.Pentru IMM, cuantumul garantiei de participare se reduce cu 50 %in conformitate cu Legea nr.346/2004.IIn cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei pentru participare si a garantiei de buna executie, conform art. 16(2) din Legea 346/2004, se va aplica pentru asocierea in ansamblu.In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG. 34/2006, respectiv suma de 4.480 lei. 5% din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, scrisoare emisa de o societate de asigurari, sau alt instrument de garantare emis in conditii legale, sau retineri successive, in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare este din Surse proprii ale Administratiei Bazinale de Apa Dobrogea-Litoral. Plata se va efectua prin cedare de creante AN Apele Romane si in regim de compensare din surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa Formular 13, daca este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180din OUG nr.34/2006Se va completa formular 4 in original de ofertant/asociat, tert sustinator, daca este cazul
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG nr.34/2006Se va completa Formular nr.6 in original de catre Ofertant, fiecare membru al asocierii, terti sustinatori si subcontractanti ai Ofertantului
- Pentru completarea declaratiei: persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante ABADL, sunt: - Director ?Marian Mitrea
- Director economic ? Adela Mihalcea
- Director Tehnic Dezvoltare Investitii ? Stelica Hagi
- Constantin Sava, Mirella Oancea, Raluca Tache-birou Achizitii, Ionel Mitrea-Comp.Mecano-energetic, Nicolae Spau, Gheorghe Grigorescu-coloana Auto, Gabriela Constantinescu-comp.Juridic si Contencios
Cerinta nr. 3
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006
Se va completa formular 5 in original de ofertant/asociat si tert sustinator, daca este cazul, pentru lit. a, c^1, d
Cerinta nr. 4
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de statSe vor prezenta certificate constatatoare emise de autoritatile competente in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.- la plata, daca este cazul si Ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, pentru bugetul de stat (copii legalizate sau copii conform cu originalul) din ultimile trei luni, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat.
Cerinta nr. 5
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local
Se vor prezenta certificate constatatoare emise de autoritatile competente in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.- la plata, daca este cazul si Ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, pentru bugetul local (copii legalizate sau copii conform cu originalul) din ultimile trei luni, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat.
Cerinta nr. 6
Certificat de participare la procedura cu oferta independenta
Se va completa Formular 11 in original de catre ofertant/asociat
Cerinta nr. 7
Calitatea de participant la procedura
Se va completa Formular 9 in original de catre ofertant/asociat, subcontractant
Cerinta nr.8
Declaratie privind indeplinirea criteriilor de calificare, daca este cazul
Ofertantul poate utiliza de facilitatea prevazuta la Art.11 din HG 925/2006, modificata si completata, caz in care se va prezenta Formularul 12 completat in original.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat Cerinta nr. 1
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, Autorizatie de functionare/altele echivalente
Prezentare Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, sau document echivalent, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul
Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident.
Documentele vor fi insotite de traducerea acestora, in limba romana, de catre un traducator autorizat.
Se va prezenta de catre ofertant/asociat.
Ofertantul castigator va prezenta documentul in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in situatia in care a prezentat documentul in copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind situatia economico-financiara-Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie mai mare sau egala cu 1.000.000 lei Se va completa Formular 7 in original de catre ofertant/asociat
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta trebuie sa fie indeplinita cumulativ de grupul de asociati.
Daca este cazul, un angajament ferm, in forma autentica, semnat de catre persoana care garanteaza sustinerea. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual de schimb valutar Euro ? RON publicat de Banca Nationala a Romaniei pe site-ul: www.bnr.ro.
Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri la 50 % va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista principalelor produse furnizate in ultimii trei ani-prezentare cel putin un document/parti relevante contract/proces verbal de receptie, din care sa reiasa ca ofertantul a furnizat produse similare in valoare de cel putin 600.000 lei
Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezenta documente suport (cel putin un document/parti relevante contract/proces verbal de receptie etc.), prin care sa se faca dovada furnizarii produselor la valoarea prezentata.
Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual de schimb valutar Euro ? RON publicat de Banca Nationala a Romaniei pe site-ul: www.bnr.ro
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta trebuie sa fie indeplinita in totalitate de catre unul din asociati.
Daca este cazul, un angajament ferm in forma autentica, semnat de catre persoana care garanteaza sustinerea
Cerinta 2
Informatii privind subcontractantii, daca este cazul
Se va completa formular 10 in original, daca este cazul
Cerinta nr. 1
Standarde de asigurare a calitatii
Prezentare certificat ISO 9001 sau echivalent
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2012 12:00
Locul: Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral, constanta, str.Mircea cel Batran nr.127
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si persoane imputernicite ale ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii acestor oferte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art.256^2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic si Contencios- Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral
Adresa postala: str.Mircea cel Batran nr.127, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900592, Romania, Tel. +40 241673036, Fax: +40 241673025
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2012 14:19