Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare autoturisme si autovehicule pentru transport de marfuri


Anunt de participare numarul 128267/12.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA
Adresa postala:  BRAILA , SOS.BUZAULUI NR.2, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810325, Romania, Punct(e) de contact:  Petrea Lenuta, Tel. 0239/693868, In atentia:  Petrea Lenuta, Email:  [email protected], Fax:  0239/693868, Adresa internet (URL):  www.spitjudbraila.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital judetean de urgenta
Activitate (activitati)
Altele: sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare autoturisme si autovehicule pentru transport de marfuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA, SOSEAUA BUZAULUI NR 2
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului este furnizarea de 4 ( patru ) autoturisme noi necesare transportului de persoane si marfa , in cadrul Programului de stimulare a innoirii Parcului auto national 2011.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
34113300-5-Vehicule de teren (Rev.2)
34130000-7-Autovehicule pentru transportul de marfuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini atasat documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 225, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare este de 4400 lei, garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri din Transferde la CJ Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 ,
2. Neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006, 3. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, 4. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica.
5. Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P.6. Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale Formular 2.
Pentru ca riscul neindeplinirii contractului sa fie redus, se solicita cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, realizata de ofertantul individual sau ofertantii asociati prin cumul, care trebuie sa fie de: 425000 lei fara TVA.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 din OUG nr.34/2006.Pentru a dovedi ca sustinatorulnu se afla in situatia art.180 din OUG nr. 34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie a sustinatorului intocmita in conformitate cu Formularul 12A.Cand sustinerea tertului vizeaza indeplinirea nivelului minim al cifrei de afaceri , angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.Sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului.Angajamentul ferm prezentat de se va intocmi in conformitate cu Formularul nr. 20 din prezenta documentatie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completarea unei fise de informatii privind experienta similara ? conform Formularului nr. 4.
Formularul de experienta similara va fi insotit de o copie a contractului nominalizat si de recomandare din partea beneficiarului respectiv sau fotocopie dupa documentul constatator emisbeneficiarul contractului in conditiile art. 971 din HGR nr. 925/2006. Copiile vor fi semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilate, purtand mentiunea "conform cu originalul". Daca contractul respectiv este incheiat in alta limba decat limba romana, se va prezenta copia acestuia insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Pentru calificare se solicita efectuarea/livrarea in ultimii 3 ani, a unui sau mai multe contracte de furnizare, similar/e cu cel al prezentei documentatii, a carui/caror valoare (cumulata) sa fie de: 200000 lei fara TVA
Cerinta privind experienta similara poate fi indeplinita prin cumularea valorilor produselor similare cu cele ale prezentei achizitii, din contractul sau contractele de furnizare prezentate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta copii ale documentelor, purtand mentiunea "conform cu originalul, semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului si stampilate. Toate documentele de mai sus trebuie sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.Pentru toate documentele solicitate care sunt emise in alta limba decat limba romana, se vor prezenta copiile acestora insotite de traducerea autorizata in limba romana.Cerinta obligatorie: Certificat ISO 9001 :2001 ( al furnizorului)Autovehiculele vor fi omologate ca tip pentru fabricant sau importatorii/distribuitorii agreati de fabricant pe baza actelor normative cerute de Registrul Auto RomanR.N.T.R. - 2 (Reglementari privind conditiile tehnice pe care trebuie sa le indeplineasca vehiculele rutiere in vederea admiterii in circulatie pe drumurile publice din Romania);
- O.G. 78/2000 si OG 35/2005 pentru modificarea si completarea OG 78/2000;
-Procedura specifica PS-E100-01;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2011 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus, nr 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii in considerare a unui act normativ emis de autoritatea contractantape care contestatorul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al Spitalului Judetean de Urgenta Braila
Adresa postala:  Soseaua Buzaului nr, 2, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810325, Romania, Tel. 0239693868, Email:  [email protected], Fax:  0239693868, Adresa internet (URL):  www.spitjudbraila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2011 16:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer