Licitatie Publica - furnizare autoutilitara cabina dubla 5 locuri cu bena in leasing 5 ani
Anunt de participare numarul 145817/14.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Sibiu
Adresa postala: Calea Dumbravii nr. 140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: Radu Claudiu, Tel. +40 269242411, Fax: +40 269214970
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Sibiu
Adresa postala: Calea Dumbravii nr. 140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: Radu Claudiu, Tel. +40 269242411, Fax: +40 269214970
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Sibiu
Adresa postala: Calea Dumbravii nr. 140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: Radu Claudiu, Tel. +40 269242411, Fax: +40 269214970
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma nationala
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare autoutilitara cabina dubla 5 locuri cu bena in leasing 5 ani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Directia Silvica Sibiu, Calea Dumbravii nr. 140, Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de leasing financiar pe o durata de 5 ani pentru furnizarea 1 buc autoutilitara cabina dubla 5 locuri cu bena
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34131000-4 - Camionete (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
furnizare autoutilitara cabina dubla 5 locuri cu bena in leasing financiar pe 5 ani pentru transport marfuri si persoane
Valoarea estimata fara TVA: 56, 800EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 900 euro. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Forma de constituire a garantiei de participare: conform art.86 alin. (1) din HG 925/2006 garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Ex: (ordin de plata, fila cec) -art. 86 alin(5)garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. conturi: RO65RZBR0000060001392143 ? Raiffeisen Bank Sibiu. -art. 86 alin(6) din HG 925/2006-dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile; In masura in care Consiliul respinge o eventuala contestatie ca fiind nefondata sau contestatorul a renuntat la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, din grantia de participare i se va retine contestatorului suma calculata conform art. 278 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare din fonduri de investitii proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii generale: s-a solicitat deoarece: autoritatea contractanta trebuie sa cunoascatoate datele de identificare ale operatorului economic (adresa sediu, CUI, nr. de inregistrare la Of. Reg. Comertului, nr. de telefon, fax, e-mail, principala piata a afacerilor). In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare operator economic din cadrul asocierii va completa acest formular.2.Declaratie privind eligibilitatea, Sa solicitat deoarece: autoritatea contractanta trebuie sa cunoascadaca operatorul economic nu se afla in niciuna din situatiile prevazute de art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareNota: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica). In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Sa solicitat deoarece: autoritatea contractanta trebuie sa cunoascain ce calitate participa si depune oferta operatorul economic si daca face parte din grupuri sau retele de operatori economici.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. Sa solicitat deoarece: autoritatea contractanta trebuie sa cunoascadaca operatorul economic nu se afla intruna din situatiile prevazute de art 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prezentate la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de achizitie publica).5.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in conf. cu preved. art. 9 din ordinulANRMAP nr. 509/2011. Certificatele fiscale pot fi prezentate in una din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - in conf. cu preved. art. 5 din ordinul ANRMAP nr. 509/2011. Sa solicitat deoarece: autoritatea contractanta trebuie sa cunoascasituatia fiscala a operatorului economic.
6. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in conf. cu preved. art. 9 din ordinul ANRMAP nr. 509/2011. Certificatele fiscale pot fi prezentate in una din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - in conf. cu preved. art. 5 din ordinul ANRMAP nr. 509/2011. Sa solicitat deoarece: autoritatea contractanta trebuie sa cunoascasituatia fiscala a operatorului economic.
7. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele care semneaza, aproba documentele aferente procedurii sunt: ing. Terea Ioan, ing. Ureche Marius-Nicolae, ec. Inclezan Petre, cons.jur Rusu Maria-Liliana ec. Darie Manuela, Ing. Harhoi Ovidiu, tehn. Bratu ?Sonea Gheorghe, tehn. Radu Claudiu. Sa solicitat deoarece: autoritatea contractanta trebuie sa cunoascadaca exista conflict de interese intre reprezentantii operatorului economic si persoanele care semneaza, aproba documentele aferente procedurii.
8. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Sa solicitat deoarece: autoritatea contractanta trebuie sa cunoascain ce calitate participaofertantul la procedura.
Depunerea documentelor se va face in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".(2)Vor fi depuse in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.(3)Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i). 1. depunere Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul? , cu informatii actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate, cod CAEN inscris in certificatul constatator trebuie sa aiba corespondenta cu obiectul contractului ce se va atribui.-pentruPersoane juridice/fizice straine
-documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - prezentare de documente edificatoare in traducere autorizata care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Nu sesolicita deschiderea sediului permanent in Romania pentru operatorii straini.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani sa fie de cel putin echivalenta in euro a 200000 lei. Se va declara cifra de afaceri pe anii, 2010, 2011si 2012 in lei cat si in euro. Se va lua in calcul cursul BNR mediu pentru fiecare an. Acelasi curs se va luain calcul si pentru conversia altor valute. Se va completa formularul ? Cifra medie de afaceri?;Minim echivalenta in euro a 200000 lei -se va completa formularul ? Cifra medie de afaceri?Curs mediu 1 euro pentru: 2010=4, 2099 lei; 2011=4, 2379 lei; 2012=4, 4560 lei
S-a solicitat prezentul formular deoarece: ofertantul trebuie sa faca dovada ca are capacitatea financiara de a duce la bun-sfarsit contractul ce se va atribui.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani sa fie de cel putin echivalenta in euro a 200000 lei. Se va declara cifra de afaceri pe anii, 2010, 2011si 2012 in lei cat si in euro. Se va lua in calcul cursul BNR mediu pentru fiecare an. Acelasi curs se va luain calcul si pentru conversia altor valute. Se va completa formularul ? Cifra medie de afaceri?;Minim echivalenta in euro a 200000 lei -se va completa formularul ? Cifra medie de afaceri?Curs mediu 1 euro pentru: 2010=4, 2099 lei; 2011=4, 2379 lei; 2012=4, 4560 leiS-a solicitat prezentul formular deoarece: ofertantul trebuie sa faca dovada ca are capacitatea financiara de a duce la bun-sfarsit contractul ce se va atribui.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1. Ofertantul trebuie sa depuna o declaratie cu privire la gradul de acoperire la nivel local cu unitati service ( solicitare in conformitate cu Ord. ANRMAP nr.509/2011). Din aceasta declaratie trebuie sa reiasa ca ofertantul dispune in nume propriu sau prin contract de colaborare de cel putin o unitate service agreata/autorizata RAR, situata pe raza municipiului Sibiu.
S-a solicitat deoarece ofertantul, pe durata garantiei, trebuie sa asigure service autorizat pentru buna functionare si exploatare a autoutilitarei, cu costuri de deplasare cat mai mici in sarcina achizitorului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta 1. Ofertantul trebuie sa depuna o declaratie cu privire la gradul de acoperire la nivel local cu unitati service ( solicitare in conformitate cu Ord. ANRMAP nr.509/2011). Din aceasta declaratie trebuie sa reiasa ca ofertantul dispune in nume propriu sau prin contract de colaborare de cel putin o unitate service agreata/autorizata RAR, situata pe raza municipiului Sibiu.S-a solicitat deoarece ofertantul, pe durata garantiei, trebuie sa asigure service autorizat pentru buna functionare si exploatare a autoutilitarei, cu costuri de deplasare cat mai mici in sarcina achizitorului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2013 12:00
Locul: Directia Silvica Sibiu, Sibiu, Calea Dumbravii nr. 140
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate un reprezentant din partea fiecarui ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt ele solicitate mai jos. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succinct, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie, inclusiv valori (cf.art.11, alin.4 din HG 925 / 2006). Ofertantul care uzeaza de dreptul prevazut mai sus are oblig. de a prezenta / completa certificatele / documentele care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare, termen care nu va fi mai mic de 3 zile lucratoare (cf.art.11, alin.5 din HG 925 / 2006). Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original, copie legalizata si/sau copie in vederea participarii la procedura. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului. 2.In situatia in care doi sau mai multi ofertanti se claseaza pe primul loc, cu pret egal, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locatia, data, ora la care se vor deschide noile propuneri financiare precum si persoanele autorizate sa asiste la deschiderea noilor propuneri financiare Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa descarce gratuit programul necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic, de pe sit-ul http: //www.certsign.ro/certsign/produse/siguranta-
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute de art.256 indice 2 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Sibiu-Oficiul Juridic
Adresa postala: Calea Dumbravii nr. 140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Tel. +40 269242411, Fax: +40 269214970
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2013 12:15