Licitatie Publica - Furnizare Autoutilitara cu echipare medicala de specialitate, in cadrul proiectului "Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila"
Anunt de participare numarul 100141/14.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MOISIU, Tel. 0239.619.600, Email: [email protected], Fax: 0239.619.044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare Autoutilitara cu echipare medicala de specialitate, in cadrul proiectului "Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare: sediul Spitalului Pneumoftiziologie Braila, Str. Radu S Campiniu, Nr. 21, Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare Autoutilitara cu echipare medicala de specialitate, in cadrul proiectului "Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila" conform documentatiei de atribuire atasata in SEAP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114121-3 - Ambulante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare Autoutilitara cu echipare medicala de specialitate, in cadrul proiectului "Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila" in conf. cu caracteristicile si indicatorii de performanta din Caietul de sarcini din cap. II (fisa tehnica) al doc. de atrib.
Valoarea estimata fara TVA: 268, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
80 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de particip este de: 4500 lei. Per de valab este de 90 zile. Gar de buna executie a contractului de furnizare: 10% din val. contr. fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Progr Op Reg 2007 - 2013, Axa priorit 3; Dom maj de interv 3.1 - Reab/moderniz echip infrastr serv de sanatate; Fd European de Dezv Reg; Bug nat; Bug local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul adjudecarii, operatorii economici asociati au obligatia de a-si legaliza la notar Acordul de asociere care va fi prezentat autoritatii contractante ?inte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in situatiaprevazuta la art. 180 siart. 181 din O U G nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, atrage excluderea ofertantul de la prezenta proceduraCertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice, care le includ si pe cele ce fac obiectulprezentei achizitii si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei.Certif const priv plata oblig catre bug gen consoled de stat elib de DGFP din care sa reiasa ca nu are datorii, val la data deschCertif priv plata oblig catre bug loc elib de dir de spec din cadr Primariilor in a caror raza terit activ of (sediul principal, are deschise sucursale, sedii secundare, puncte de lucru), din care sa reiasa ca of nu are oblig restante, val la data desch.Pers. jur str vor prez doc edif ptr dov elig-elib de aut ale tarii de orig ( certif., caz jud sau alte doc echiv ) prin care sa dov ca si-a indepl oblig de plata imp taxe si contrib. catre bug de stat si loc in conf cu cer solic de aut contr.Capacitatea economica si financiara
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente, cu rezultat financiar pozitiv.Se solicita ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofert treb sa faca dov indepl cel putin a unui contr de funiz similar (ambulanta), in ultimii 3 ani, care a avut o val egala sau mai mare cu 200.000, 00 lei cu TVA.Form de exp sim va fi ?otit de copia dupa contr nominalizat
Ofert treb sa detina Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii ptr active de reparare, verificare si punere in functiune pentru dispozitive medicale care intra in dotarea ambulantei.Ofert treb sa aiba in dom de activ, consemnat in certif const elib de ORC, activ de service si intret ptr vehiculul ambulantei, precum si unitati de service si intret amplasate la o dist rutiera de locatia benef de max 300 km. Daca ofert nu intruneste cerinta de mai sus, se va prez o dovada a relatiei contr cu op ec acred ptr service si intret vehicul, cu conditia ca unit de service si intret sa fie ampl la o dist rut de locatia benef de max 300 km.ISO 9001 :2000 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantul UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Progr Op Reg 2007 - 2013, Axa priorit 3; Dom maj de interv 3.1 - Reab/moderniz echip infrastr serv de sanatate; Fd European de Dezv Reg
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BRAILA
Adresa postala: Calea Calarasilor nr.47, Localitatea: Braila, Cod postal: 810017, Romania, Tel. 0239/613370, Email: [email protected], Fax: 0239/612608
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun in termen 5 zile la CNSC de la data luarii la cunostinta asupra actului conteastat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA - COMP. JURIDIC
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel. 0239/619600/223, Fax: 0239/619044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2010 10:35