Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare Autoutilitara cu echipare medicala de specialitate, in cadrul proiectului Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila


Anunt de participare numarul 94253/12.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp. Achizitii Publice cam 132, Tel.0239.619.600/249, In atentia: Moisiu Nicolae, Fax: 0239.619.044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp. Achizitii Publice, cam.132, Tel.0239/619600/249, In atentia: Moisiu Nicolae, Fax: 0239/619044
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp. Achizitii Publice, cam.132, Tel.0239/619600/249, In atentia: Moisiu Nicolae, Fax: 0239/619044
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala, Fax: 0239/619044
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare Autoutilitara cu echipare medicala de specialitate, in cadrul proiectului Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Spitalului Pneumoftiziologie Braila, Str. Radu S Campiniu, Nr. 21, Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare Autoutilitara cu echipare medicala de specialitate, in cadrul proiectului Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila conform documentatiei de atribuire atasata in SEAP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114121-3 - Ambulante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare Autoutilitara cu echipare medicala de specialitate, in cadrul proiectului Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila in conf. cu caracteristicile si indicatorii de performanta din Caietul de sarcini din cap. II al doc. de atrib.
Valoarea estimata fara TVA: 268, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar de particip este de: 4500 lei. Per de valab este de 90 zile. Gar de buna executie a contractului de furnizare: 10% din val. contr. fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Progr Op Reg 2007 - 2013, Axa priorit 3; Dom maj de interv 3.1 - Reab/moderniz echip infrastr serv de sanatate; Fd European de Dezv Reg; Bug nat; Bug local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au oblig de a prezenta un acord de asociere scris si semnat de parti, care va consemna partea/partile din contr care urmeaza a fi indepl. de fiec semnatar si liderul asociatiei.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. de elib-Form.12A.
Decl.priv. neincadr in prev. art.181-Form 12B.
Decl. priv. calit. de particip. la procedura-Form. 12C.
Certif const elib de ORC, val la data desch.Certif de inreg fiscala, elib de ORC..Certif const priv plata oblig catre bug gen consoled de stat elib de DGFP din care sa reiasa ca nu are dat catre bug gen consolid, val la data desch..Certif priv plata oblig catre bug loc elib de dir de spec din cadr Primariilor in a caror raza terit activ of(sediul principal, are deschise sucursale, sedii secundare, puncte de lucru), din care sa reiasa ca of nu are oblig rest la bug loc, val la data desch.Pers. jur str vor prez doc edif ptr dov elig-elib de aut ale tarii de orig ( certif., caz jud sau alte doc echiv ) prin care sa dov ca si-a indepl oblig de plata imp taxe si contrib. catre bug de stat si loc in conf cu cer solic de aut contr.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, cu rezultat financiar pozitiv; Fisa de informatii generale Formular 2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru ca riscul neindeplinirii contractului sa fie redus, se solicita cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, realizata de ofert ind sau ofert asoc prin cumul, trebuie sa fie de minim 500.000 lei.1.Fisa de inform privind exp sim conform, Form nr. 12 H, exp sim;Prin docum de mai sus ofert treb sa faca dov indepl cel putin a unui contr de funiz sim, in ultimii 3 ani, care a avut o val egala sau mai mare cu 250.000, 00lei cu TVA.
Form de exp sim va fi insotit de copia dupa contr nominalizat, mai putin clauzele de confidentialitate.2.Ofert treb sa detina un certif de punere pe piata a ambulantei oferite emis de MS.3.Ofert treb sa detina Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii ptr active de reparare, verificare si punere in functiune pentru dispozitive medicale care intra in dotarea ambulantei.4. Ofert treb sa aiba in dom de activ, consemnat in certif const elib de ORC, activ de service si intret ptr vehiculul ambulantei, precum si unitati de service si intret amplasate la o dist rutiera de locatia benef de max 300 km. Daca ofert nu intruneste cerinta de mai sus, se va prez o dovada a relatiei contr cu op ec acred ptr service si intret vehicul, cu conditia ca unit de service si intret sa fie ampl la o dist rut de locatia benef de max 300 km.ISO 9001 :2000 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.02.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.03.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Progr Op Reg 2007 - 2013, Axa priorit 3; Dom maj de interv 3.1 - Reab/moderniz echip infrastr serv de sanatate; Fd European de Dezv Reg
VI.3) Alte informatii
Toate documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor de calificare inclusiv dovada constituirii garantiei de participare, se posteaza in SEAP la adresa de internet www.e-licitatie.ro la sectiunea Documente de calificare si Propunere tehnica
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BRAILA
Adresa postala: Calea Calarasilor nr.47, Localitatea: Braila, Cod postal: 810017, Romania, Tel.0239/613370, Email: [email protected], Fax: 0239/612608
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depunin termen 5 zile la CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA - COMP. JURIDIC
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel.0239/619600/223, Fax: 0239/619044
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2010 15:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer