Licitatie Publica - FURNIZARE AUTOUTILITARE IN SISTEM LEASING PE 5 ANI D.S.PRAHOVA
Anunt de participare numarul 139923/24.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: prin Directia Silvica Prahova, str.Iuliu Maniu, nr.3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii, Tel. +40 0244594706, In atentia: Kissinger Ady, Email: [email protected], Fax: +40 0244595836, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE AUTOUTILITARE IN SISTEM LEASING PE 5 ANID.S.PRAHOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Sediul Directiei Silvice Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
4 bucati, in sistem leasing pe 5 ani, asigurare CASCO si RCA pe toata durata leasingului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34131000-4 - Camionete (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
66514110-0-Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4 bucati, in sistem leasing pe 5 ani, asigurare CASCO si RCA
Valoarea estimata fara TVA: 189, 396.44EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
61 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 3787.92 EURO. Garantia de participare se va constitui in lei (cunatum in lei= lei/euro la cursul BNR din ziua anterioara datei limita de depunere a ofertelor X 3787.92 euro) prin una din modalitatile urmatoare: - Ordin de plata in contul Directiei Silvice Prahova (RO53BRDE 300 SV 2110 6963 000 deschis la BRD Ploiesti), care se va depune in SEAP. - Sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original la sediul Directiei Silvice Prahova, cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor. Cuantumul ce se va retine din garantia de participare va fi stabilit conform art. 278 indice 1, litera b din O.U.G. nr. 34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului in termen de 5 zile de la data semnarii contractului . Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Garantia de buna executie va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie de buna executie?, sau - Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis trebuie sa fie de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in una sau mai multe situatiile situatia prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica)Se va completa formularul: Declaratie privind eligibilitatea. Cerinta nr. 2 Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, iar terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c^1) si d)(incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica)Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, si se va prezenta insotita de : - certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerinta nr. 3 Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularele: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta nr. 4 Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori, subcontractanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 .(incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica) Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Persoanele care aproba fondurile, cu functie de decizie si implicate in procedura de atribuire din cadrul Directiei Silvice Prahova: Adam Craciunescu, Dragos Ciomag, Elvira Radu, Claudiu Udroiu, Sorin Vintila, Mihai Lucan, Kissinger Ady. Cerinta nr. 1 Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate care trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni: - cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau - societatea se afla in incapacitate de plata. ii) pentru persoane fizice romane: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, iii) pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionali.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
70%
70
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctajul maxim de 70 puncte. Pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza dupa urmatoarea formula: 70 puncte x pretul cel mai mic ofertat/pretul ofertat.
2.
Garantia caroseriei la perforare prin coroziuneproduse prinruginire
20%
20
Descriere: Pentru Pg ( punctajul pentru Garantia caroseriei la perforare prin coroziuneproduse prinruginire exprimata in ani) punctajul se va acorda astfel: Pentru garantia cea mai mare se acorda punctajul maxim de 20 puncte. Pentrualte garantii punctajul se calculeaza dupa urmatoarea formula: 20 puncte x garantia ofertata/ garantia cea mai mare. Garantia minima acceptata, sub care ofertele vor fi declarate neconforme este de5 ani. Garantia maxima pentru care ofertele nu vor fipuncte suplimentar este de 12 ani.
3.
Durata de livrare
10%
10
Descriere: Durata de livrare ? respectiv durata de timp, exprimata inzile , de la data semnarii contractului si pana la furnizarea efectiva a produselor.Pentru Pt ( punctajul pentru Durata de livrare ) punctajul se va acorda astfel: Pentru durata de livrare cea mai mica se acorda punctajul maxim de 10 puncte.Pentrualta durata de livrare punctajul se calculeaza dupa urmatoarea formula: 10 puncte x durata de livrare cea mai mica/durata de livrare ofertata. Oferta care are o durata mai mica decat cea minima realista (in functie de normativelor in viguare) nu va fi punctata suplimentar. Durata de livrare maxima acceptatapeste careofertele vor fi declarate neconforme este de 30 zile.
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
Pondere componenta tehnica: 30 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.12.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.12.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor: in cazul ofertelor declarate admisibile clasate pe primul loc avind punctaj egal, castigatoare va fi declarata ofertacare are pretul cel mai mic.Ofertantul va prezenta o declaratie prin care accepta clauzele contractuale cuprinse in modelul de contract din documentatia de atribuire. In situatia in care sunt obiectiuni la proiectul de contract, respectiv modificari al clauzelor contractuale sau adaugarea unor clauze noi, eventualele propuneri de modificare/completare/eliminare de clauze contractuale vor fi formulate in scris cu justificari si inaintate cu documentele de calificare. Daca propunerile sunt dezavantajoase pentru autoritatea contractanta aceasta isi rezerva dreptul de a le respinge, informand ofertantul. Daca ofertantul nu renunta la aceste clauze, autoritatea contractanta va incadra oferta ca neconforma si o va respinge.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile ordonantei de urgenta 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Prahova, Compartimentul Juridic
Adresa postala: str.Iuliu Maniu, nr.3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100143, Romania, Tel. +40 0244594706, Email: [email protected], Fax: +40 0244595836
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2012 12:09