Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare autoutilitare pentru conditii grele de teren


Anunt de participare numarul 140969/05.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Tulcea
Adresa postala: Str.Isaccei nr.25, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820166, Romania, Punct(e) de contact: compartiment achizitii, Tel. +40 240517712, In atentia: ing.Lupu Paul, Email: [email protected], Fax: +40 240516425
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Tulcea
Adresa postala: Str.Isaccei nr.25, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820166, Romania, Punct(e) de contact: compartiment achizitii, Tel. +40 240517712, In atentia: ing.Lupu Paul, Email: [email protected], Fax: +40 240516425
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Tulcea
Adresa postala: Str.Isaccei nr.25, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820166, Romania, Punct(e) de contact: compartiment achizitii, Tel. +40 240517712, In atentia: ing.Lupu Paul, Email: [email protected], Fax: +40 240516425
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare autoutilitare pentru conditii grele de teren
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DS Tulcea
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare 4 autoutilitare 4x4 nepermenent, sub 2000 cm si minim 4 locuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144700-5 - Vehicule utilitare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4 autoutilitare conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 246, 442RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare :3000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare in conformitate cu prevederile art.86, alin (1) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul"Scrisoare de garantie", instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor.In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul RO 80 RZBR 0000 0600 0035 2809-Raiffeisen Bank Tulcea sau numerar la casieria A.C.Dovada achitarii garantiei de participare , va fi prezentata in cadrul sedintei de deschidere.In cazul in care reprezentantul operatorului economic nu participa la sedinta de deschidere, documentul susmentionat va fi introdus intr-un plic exterior.A.C. are dreptul de a retine garantia de participare, conform art.87 alin (1)din HG 925/2006, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand se afla i oricare din urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Se va retine contestatarului caruia ia fost respinsa contestatia de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art.2781 din OUG nr.34/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri propii ale DS Tulcea
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);
Se va completa formularul: Declaratie privind eligibilitatea
Cerinta nr.2
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006.(incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);
Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.nr.34/2006 si se va prezenta insotita de:
-certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
-certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Cerinta nr.3
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularele:
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Cerinta nr.4
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori, sbcontractanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art.69^1 din O.U.G. nr.O.U.G. nr.34/2006(incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G.nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica)
Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006.
Persoane cu functie de decizie din cadrul A.C.: ing.Enescu Paula, ing.Petcu Costel, ec.Benga Carmen, ing.Lupu Paul si consilier juridic Apahidean Felicia.
Operatorii economici participanti la procedura in caliate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularele: Informatii generale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a furniza produsele solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
i)Se va atasa Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maximum 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar furnizarea de produse solicitate prin prezenta documentatie de atribuire si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni:
-cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau
-societatea se afla in incapacitate de plata
ii)pentru persoanele fizice romane: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
iii)pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Se va completa formularul Lista principalelor livrari de produse furnizate in ultimii 3 ani2.Pentru contractul care sustine indeplinirea cerintei nr.1 se va completa formularul"Fisa de informatii privind experienta similara".Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea unui contract care este /nu este finalizat, dar pentru care se poate face dovada ca s-au efectuat pana la data depunerii ofertei, furnizaripartiale potrivit cerintei 1.Contractul va fi insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar(Ex.proces verbal de receptie, document constatator, recomandare).Ofertantul trebuie sa prezinte un contract prin care sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani produse similare in valoare de cel putin 172 509, 00 lei
Informatii privind subcontractantii: Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care ar urma sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale acestora.In cazul in care exista subcontractant se va completa formularul Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora.Se vor completa de fiecvare subcontractant formularele : Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Informatii generale, Declaratie privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006
Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent(certificarea sistemului de management al calitatii)valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.Documente obligatorii
Certificat ISO 9001 sau echivalent.Nota: Se va accepta si depunerea unor alte dovezi din care sa rezulte ca la nivelul operatorului /ofertantului exista un audit de certificare , urmand a se elibera certificatul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara. Pentru pretul ofertei se aloca punctajul maxim pentru cel mai mic pret , pentru un alt pret se calculeazadupa formula Pn= pretminim/prexmaxim 80pct
2.
Termenul de garantie acordat(se exprima in luni)
10%
Descriere: pentru termen de garantie, se acorda punctaj maxim pentru cel mai avantajos termen de garantie, pentru alt termen se calculeaza dupa formula: TG=Tgn/Tg maximx10.Garantia minima solicitata de autoritatea contractanta este de 36 luni, iar peste termenul de garantie de 36 luni se acorda punctajul proportional cu perioada oferita.Pentru o perioada mai mare de 48 luni garantie acordata nu va fi punctata suplimentar.Sub durata de garantie minima acceptata(36)luni oferta va fi declarata neconforma.
3.
Termenul de livrare(se exprima in zile calendaristice)
10%
Descriere: pentru termen de livrare cel mai avantajos(dar nu mai mic de 5 zile oferta nu va fi punctata suplimentar0se acorda punctajul maxim iar pentru alt termen calculul se face dupa formula;Gn=Gn/Gnmaximx10.Termenul minim acceptat este de 5 zilecalendaristice iar termenul maxim acceptat de autoritatea contractanta pentru furnizare este de 15 zile, iar peste acest termen oferta va fi declarata neconforma
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2012 13:00
Locul: sediul Directiei Silvice Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2, alin.1, lit.b
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Directiei Silvice Tulcea
Adresa postala: Str.Isaccei nr.25, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820166, Romania, Tel. +40 240517712, Email: [email protected], Fax: +40 240516425
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.12.2012 13:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer