Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare autoutilitare pick-up si autoutilitare van prin Programul de stimulare a innoirii Parcului auto national.


Anunt de participare numarul 102217/17.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574
Adresa postala:  BUCURESTI, STR. DR. TABEREI, NR, 7-9, SECTOR 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061416, Romania, Punct(e) de contact:  FLORIN RADUSLAV, Tel. 0213195858, INT. 3163, Email:  [email protected], Fax:  0213101565, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare autoutilitare pick-up si autoutilitare van prin Programul de stimulare a innoirii Parcului auto national.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul U.M. 02210, B-dul Ghencea nr. 35-37, sec. 5, Bucuresti, tel. 0214210800
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de 10 autoutilitare pick-up si 40 autoutilitare van prin Programul de stimulare a innoirii Parcului auto national.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34130000-7 - Autovehicule pentru transportul de marfuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 - autoutilitare pick-up ? 10 completuri.
Lotul 2 - autoutilitare van ? 40 completuri.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 823, 529.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 23.08.2010 pana la 08.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: LOT1=3529lei, LOT2=14705lei.Valabilitate: 60 zile. Depunere prin Instrument de garantare.Garantie de buna executie: 5 % din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.Plata se face cu OP prin Trezorerie si cu tichete valorice prin Programul Rabla: finantare de la Fondul pentru mediu 150 tichete valorice cu val. nominala de 3800 lei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Decl. de eligibilitate; 2. Decl. privind neincadrarea in sit. prevazute la art. 181/OUG34/2006; 3. Decl. informatii generale; 4. Certificat constatator eliberat de O. R. C. ; 5. Certificat de inregistrare; 6. Certificarea validarii in Programul de stimulare a innoirii Parcului auto national.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- 2 runde de 1 zi fiecare cu pauza o zi- participa doar operatori inscrisi in SEAP- initiere in 2 zile de la comunicare- clasamentul la dispozitia ofertantilor
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2010 12:00
Locul: Sediul U.M.02574 Bucuresti-Str. Drumul Taberei nr. 7-9, sector 6, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite prin documente legale emise de operatorii economici ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Produsele se achizitioneaza prin Programul de stimulare a innoirii Parcului auto national, cu o finantare de la Fondul pentru mediu in valoare de 570000 lei, respectiv 150 tichete valorice cu valoarea nominala de 3800 lei (3 tichete pentru fiecare autoutilitara achizitionata), in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului mediului, interimar, nr. 1683/10.12.2009, pentru aprobarea Ghidului de finantare a Programului de stimulare a innoirii Parcului auto national, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti - Sectia a VIII a de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021 3323564, Email:  [email protected], Fax:  021 3321240, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al U.M. 02574 Bucuresti
Adresa postala:  Drumul Taberei nr.7-9, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061416, Romania, Tel. 0213195858 int. 2508, Fax:  0213101565
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2010 16:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer