Licitatie Publica - FURNIZARE AUTOVEHICULE UTILITARE PENTRU TRANSPORT MARFURI
Anunt de participare numarul 133415/27.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 213171005-229, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Regia Nationala a Padurilor - Romsilva prin Directia Silvica Constanta
Adresa postala: B-dul I.C. Bratianu nr. 250, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900316, Romania, Punct(e) de contact: Directia Silvica Constanta, Tel. +40 241611035, In atentia: Ing. Maria Stamate, Email: [email protected], Fax: +40 241615871
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Regia Nationala a Padurilor - Romsilva prin Directia Silvica Constanta
Adresa postala: B-dul I.C. Bratianu nr. 250, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900316, Romania, Punct(e) de contact: Directia Silvica Constanta, Tel. +40 241611035, In atentia: Ing. Daniela Costache, Email: [email protected], Fax: +40 241615871
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Regia Nationala a Padurilor - Romsilva prin Directia Silvica Constanta
Adresa postala: B-dul I.C. Bratianu nr.250, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900316, Romania, Punct(e) de contact: Directia Silvica Constanta, Tel. +40 241611035, In atentia: Daniela Raduleanu, Email: [email protected], Fax: +40 241615871
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE AUTOVEHICULE UTILITARE PENTRU TRANSPORT MARFURI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Judetul Constanta. Punctele efective de livrare urmeaza a fi stabilite ulterior cu furnizorul
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
2 AUTOVEHICULE UTILITARE PENTRU TRANSPORT MARFURI CU CAPACITATEA CILINDRICA DE MAXIM 1600 CMC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34130000-7 - Autovehicule pentru transportul de marfuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 AUTOVEHICULE UTILITARE PENTRU TRANSPORT MARFURI CU CAPACITATEA CILINDRICA DE MAXIM 1600 CMC
Valoarea estimata fara TVA: 27, 640EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
500 Euro. Se va achita in lei la cursul BNR din ziua publicarii anuntului de participare. Perioada de valabilitate: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancare sau de Ordin deplata cu conditia confirmari acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, in contul RO54BRDE140SV09398041400 deschis la BRD Constanta, Suc. Al. Lapusneanu (cod fiscal 13822119). Garantia de participare se poate retine cf. art.87 alin.1 din HG 925/2006. Restituirea garantiei: dupa semnarea contraxctului cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei, ofertantilor a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, sau in cel mult 3 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a unei contestatii in cazul in care procedura este anulata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale; Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Certificate fiscale din care sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si pentru bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functii de decizie privind prezenta achizitie sunt: Ing. Neagu Valentin, Ec. Radus Carmen, Ing. Stamate Maria, Ing. Costache Daniela, Cons. Jr. Buzoianu Mariana si Tehn. Ancuta Constantin din cadrul Directiei Silvice Constanta. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Nivelul minim al cifrei de afaceri globala trebuie sa fie cel putin 100000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat minim 2 autoutilitare. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Ofertantul va asigura in judetul Constanta cel putin o unitate de service
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2012 10:00
Locul: Sediul Directiei Silvice Constanta, Constanta, Bd. I.C. Bratianu nr.250, jud. Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti autorizati din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modalitate de departajare a ofertelor cu acelasi pret: In situatia in care doi sau mai multi ofertanti prezinta oferte cu acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locatia, data, ora la care se vor deschide noile propuneri financiare precum si persoanele autorizate sa asiste la deschiderea noilor propuneri financiare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Regia Nationala a Padurilor - Romsilva, Directia Silvica Constanta, Compartimentul Juridic
Adresa postala: B-dul I.C. Bratianu nr. 250, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900316, Romania, Tel. +40 241611035, Email: [email protected], Fax: +40 241615871
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2012 10:57