Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 200 fly s.r.l. | 2000 | 2000 srl | 2001 | 20011 | 20014 | 200199 | 2002 | 2003 | 2004 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare BALAST, NISIP , PIATRA SPARTA CIMENT, LIDONIT


Anunt de participare numarul 135545/15.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC ECOSAL GALATI
Adresa postala: STR. PRELUNGIREA BRAILEI, NR.7-A, Localitatea: Galati, Cod postal: 800435, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii Publice, Tel. +40 236322727, In atentia: Puscoi Daniela, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 236322727, Adresa internet (URL): www.ecosalgl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Serviciul Public de Salubrizare subordonat AutoritatiiLocale
Activitate (activitati)
Altele: SERVICII DE SALUBRITATE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare BALAST, NISIP , PIATRA SPARTA CIMENT, LIDONIT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: depozitul Serviciului Public Ecosal Galati din str. Nufarului .nr.24-26
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 14, 010 si 672, 150RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: IN URMAINCHEIERII ACORDULUI CADRU , ACHIZITORUL POATE INCHEIA CONTRACTE SUBSECVENTE IN FUNCTIE DE NECESITATILE BENEFICIARULUI SI DE FONDURILE DISPONIBILE. Cantitatile minime din acordul cadru, pentru fiecare lot, pot reprezenta cantitatile maxime ale unuicontract subsecvent.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare BALAST, NISIP , PIATRA SPARTA CIMENT, LIDONIT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14210000-6 - Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.2)
14211000-3-Nisip (Rev.2)
14212000-0-Granule, criblura, nisip fin, pietre mici, pietris, piatra faramitata si concasata, amestecuri de piatra, amestec de nisip si pietris si alte agregate (Rev.2)
14212310-6-Balast (Rev.2)
14630000-6-Zgura, zgura de metal, deseuri si resturi feroase (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot nr. 1. BALAST - minim 100 t - maxim 8000Lot nr. 2. NISIP -minim 80 t - maxim 4800Lot nr. 3. PIATRA SPARTA -minim 100 t - maxim 1500 t
Lot nr. 4. CIMENT - minim 4 t - maxim 320 t
Lot nr. 5. LIDONIT - minim 50 t - maxim 1500
Valoarea estimata fara TVA: intre 14, 010 si 672, 150RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1= 2760 lei, Lot 2= 1992 leiLot 3= 622, 5 leiLot 4 = 672 leiLot 5 = 675 leiperioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual este de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire: - prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, potrivit art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ALTE SURSE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularulnr.1: Declaratie privind eligibilitatea
Formularul nr. 2 - ??Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta?Formularul nr. 3 -Certificat de participare la licitatie cu o oferta independentaFormularul nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006;Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Director general ? ing. Ion Ionescu
Director economic ? ec. Dumitru Diculescu
Membri comisiei de evaluare;
- Sing. Raileanu Gabriela ?secretar;
- Fc. Economic Puscoi Daniela ? presedinte;
- ContabilChivu Tudorita ? membru;
- Cons. Juridic Sava Neculai ? membru;
- Ing. Marius Zahei - membru,
5.Certificat atestare fiscala (confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat) - din certificatul fiscal sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?6 - Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale (confirmarea privind plata taxelor si impozitelor locale)- din certificatul fiscal sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?
Formularul nr. 5 - ?Fisa de identificare?- Copie dupa certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul) - din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuiesa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC,
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original/copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabildin anul precedent, vizat si inregistrat la organele competente sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil - a fost solicitat pentru a se vedea informatii cu privire la dateleactualizate despre ofertanti ( bonitatea financiara a ofertelor).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Executarea in ultimii 3 ani, cel putin a unui cel putin a unui contract care a avut ca obiect furnizarea unor produse similare si a unei cantitati cel putin egale cu valoarea estimata maxima a celui mai mare contract subsecvent. Se accepta si copii ale paginilor relevante (denumirea contractului, denumirea partilor, valoarea si durata contractului) din contractele prezentate ca experineta similara solicitata pentru fiecare lot (copie stampilata conform cu originalul).In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Certificat de conformitate a produselor, eliberat de catre un organism de certificare
Ofertantul va face dovada ca produsele ofertate sunt produse in statii de sortare si concasare atestate prin certificat de atestare al statiei de producere a agregatelor conform procedurii de atestare aprobata de Ministerul Lucrarilor Publice;
Ofertantii isi vor asuma responsabilitatea indeplinirii contractului potrivit solicitarilor din documentatia de atribuire acestia avand obligatia de a prezenta oDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului(se vor avea in vedere si informatii referitoare la balastierele, carierele, statiile de sortare si de concasare, depozite de unde se va face furnizarea pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare); Se va completa: Formular nr.7.
-documente emise de organisme acreditate, care atesta faptul ca operatorul economic are implementat sistemul de management al calitatii conform cu cerintele standardului seria SR-EN-ISO 9001/2008 sau echivalent (copie certificat de atestare valabil la data achizitiei).
- dovada certificarii Sistemului de Management de Mediu SR EN ISO 14001:2004 sau echivalent (copie certificat de atestare valabil la data achizitiei).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2012 12:00
Locul: sediul SERVICIUL PUBLIC ECOSAL, str. Prelungirea brailei nr. 7A,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Lasedinta de deschidere a ofertelor pot participa pe langa Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca la sfarsitul evaluarii ofertelor aferente procedurii de atribuire, doua sau mai multe oferte au preturi egale, clasate pe locul din clasament care coincide cu numarul maxim al operatorilor cu care se va incheia acordul-cadru (ex. pe locul 3 sunt doua oferte egale), atunci pentru departajare, comisia de evaluare va departaja aceste oferte in functie de punctajele obtinute in urma aplicarii algoritmilor de calcul aferenti ?termenului de livrare?, astfel: a) pentru termenul de livrare cel mai mic (termen minin) se acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare= 10 puncte ;b) pentru alt ?termen de livrare?(termen n), decat cel mentionat mai sus, punctajul se acorda dupa formula: Pn= (termen minim/termen n) x punctaj maxim acordat
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal.(art.256?2 lit. Adin OUG 34/2006).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL PUBLIC ECOSAL
Adresa postala: str. Prelungirea Brailei, nr. 7-A, Localitatea: Galati, Cod postal: 800435, Romania, Tel. +40 0236322727, Fax: +40 0236322727
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2012 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer