Licitatie Publica - Furnizare bandaje
Valoarea Contractului:
82.707 RON
Castigatorul Licitatiei: S.C.PAUL HARTMANN SRL
82.707 RON
Castigatorul Licitatiei: S.C.PAUL HARTMANN SRL
Anunt de atribuire numarul 76449/20.10.2009
Informatii anunt de participare asociat 70463
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetean Miercurea Ciuc
Adresa postala: Str.Dr.Denes Laszlo nr.2, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530180, Romania, Punct(e) de contact: Maria Koncsag, Tel.0745-630251, Email: [email protected], Fax: 0266-372133, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Furnizare bandaje
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta M.Ciuc, Str.Dr.Denes Laszlo nr.2
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare filme radiologice
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141113-4 - Bandaje (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
82, 707.02RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 350 Denumirea: Contract subsecvent de furnizare
V.1) Data atribuirii contractului 6/10/2009
V.2) Numarul de oferte primite 10
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C.PAUL HARTMANN SRL
Adresa postala: STR.KOS KAROLY NR.1/A, ET.1, Localitatea: TG MURES, Cod postal: 1, Romania, Tel.0265210928
S.C.CAVROM SRL
Adresa postala: STR.SAT.CASEIU NR, 136/C, jUD.CLUJ N, Localitatea: CASEIU, Cod postal: 1, Romania, Tel.0264229298
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 98809.80 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 19212.50 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 36
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
Contract nr: 352 Denumirea: Contract subsecvent de furnizare
V.1) Data atribuirii contractului 6/10/2009
V.2) Numarul de oferte primite 10
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C.PAUL HARTMANN SRL
Adresa postala: STR.KOS KAROLY NR.1/A, ET.1, Localitatea: TG MURES, Cod postal: 1, Romania, Tel.0265210928
S.C.CAVROM SRL
Adresa postala: STR.SAT.CASEIU NR, 136/C, jUD.CLUJ N, Localitatea: CASEIU, Cod postal: 1, Romania, Tel.0264229298
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 12486.60 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 2436.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 36
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
3
Contract nr: 354 Denumirea: Contract subsecvent de furnizare
V.1) Data atribuirii contractului 6/10/2009
V.2) Numarul de oferte primite 10
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C.PAUL HARTMANN SRL
Adresa postala: STR.KOS KAROLY NR.1/A, ET.1, Localitatea: TG MURES, Cod postal: 1, Romania, Tel.0265210928
S.C.CAVROM SRL
Adresa postala: STR.SAT.CASEIU NR, 136/C, jUD.CLUJ N, Localitatea: CASEIU, Cod postal: 1, Romania, Tel.0264229298
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 314013.42 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 61058.52 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 36
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/31104642, Email: [email protected], Fax: 021/31104642
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Tg.Mures
Adresa postala: Str.Justitiei nr.1, Localitatea: Tg.Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265/269199, Email: [email protected]
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta M.Ciuc
Adresa postala: Str.Dr.Denes Laszlo nr.2, Localitatea: M.Ciuc, Cod postal: 530180, Romania, Tel.0266324193, Fax: 0266372133
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2009 09:11