Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE BARCA MULTIFUNCTIONALA


Anunt de participare numarul 148167/27.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul Roman pentru Pregatirea si Perfectionarea Personalului din Transporturi Navale
Adresa postala: Str. Pescarilor nr. 69 A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900581, Romania, Punct(e) de contact: Sef birou achizitii si investitii, Tel. +40 241639595, In atentia: Daniela Tagare, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 241631415, Adresa internet (URL): www.ceronav.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
din SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice )
Adresa postala: Strada Italiana nr. 22, sector 2, cod 020976, Bucuresti (http: //www.e-licitatie.ro), Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213052831, Email: [email protected], Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): http: //www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Centrul Roman pentru Pregatirea si Perfectionarea Personalului din Transporturi Navale - CERONAV CONSTANTA
Adresa postala: Str. Pescarilor nr. 69 A, secretariat, cam. 107, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900581, Romania, Punct(e) de contact: Sef birou achizitii publice si investitii, Tel. +40 241639595, In atentia: Daniela Tagare, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 241631415, Adresa internet (URL): http: //www.ceronav.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE BARCA MULTIFUNCTIONALA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE BARCA MULTIFUNCTIONALA din poliesteri armati cu fibra de sticla (PAFS) -1 buc. avand caracteristicile minime prevazute in caietul de sarcini, inclusiv: mentenanta si service gratuit pe perioada de garantie, servcii de instruire personal de operare (minim 5 persoane) pe parcursul a cel putin doua zile.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34522350-0 - Barci din fibre de sticla (Rev.2)
80510000-2-Servicii de formare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
FURNIZARE BARCA MULTIFUNCTIONALA - 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 707, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 30000 RON.Per.valabilitate: minimum perioada valabilitate oferta.La extindere valabilitate oferta, valabilitatea GP va fi prelungita corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.GP se constituie prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Echivalenta unei GP depusa in alta moneda decat RON se va face la cursul leu/ valuta comunicat de BNR din data publicarii anuntului de participare in SEAP. Cand se opteaza pentru constituirea GP prin virament bancar suma se va vira in contul RO84TREZ 2315 025X XX00 0540 (RON) Trezoreria mun. Constanta sau RO58BRDE140SV04853511400 (EUR) BRD Groupe Societe Generale Constanta. Dovada constituirii GP prin virament bancar se va depune in copie ?conform cu originalul?avand vizibila stampila bancii cu data viramentului.GP constituita prin instrument de garantare se va depune in original. In orice forma de constituire, dovada constituire GP trebuie prezentata la sediul autorita?ii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor indicata in anuntul de participare publicat in SEAP. Ofertele neinsotite de GP in cuantumul, forma si avand valabilitatea solicitata in documentatia de atribuire vor fi respinse.GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus cu conditia ca acestia sa faca dovada in acest sens (Formularul 6) Se constituie cf. art.89 alin.(2) din H.G.925/2006 de ofertantul castigator in cuantum de 10% din pretul contractului exclusiv TVA, inainte de inceperea executarii contractului si va avea o perioada de valabilitate cel putin egala cu durata contractului. De regula GBE se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari cu respectarea prevederilor art.86 alin.(2)-(4) din HG 925/2006.In cazul ofertantilor din categoria IMM, cf.Legii 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii CERONAV
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie neincadrare in prevederi art.180 O.U.G. nr.34/2006? Formularul nr. 2a- original
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertulsustinator (dupa caz)Declaratie neincadrare in prevederi art.181 O.U.G. nr.34/2006? Formularul nr. 2b- original
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertulsustinator (dupa caz). In cazul tertului sustinator, documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 se rezuma la lit.a), c) indice 1 si d)Certificat atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (sau echivalent pentru operatorii economici straini) - original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.
Certificat privind plata impozite si taxe locale care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente fata de bugetul local in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (sau echivalent pentru operatorii economici straini) - original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.
Operatorii economici straini vor prezenta documente considerate edificatoare din punctul de vedere al incadrarii in situatiile prevazute la art.180 si 181 din O.U.G. nr.34/ 2006 in tara de origine sau in tara in care ofertantul este rezident, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente catre bugetul de stat si local in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - obligatii de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica informatiile prezentate de ofertant.
in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.
In cazul in care Autoritatea contractanta, prin comisia de evaluare, considera ca exista anumite incertitudini in ceea ce priveste informatiile prezentate de ofertant cu privire la situatia personala a acestuia, atunci autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente, in conformitate cu legislatia interna a statului in care este stabilit ofertantul. Aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
Operatorul economic clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru confirmare, certificatele fiscale in originalsau copie legalizata.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/ sau art. 181 din OUG nr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate.Declaratie neincadrare in prevederi art.69-1 OUG nr. 34/2006 - Formularul nr. 2c- original
Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz).
Persoanele cu functie de decizie din CERONAV in privinta organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire sunt:
-Director General: Ovidiu Sorin Cupsa;
-Director General Adjunct: Emil Luca;
- Director Comercial: Dan Pisica- Musat;
- Director Economic: Claudia Gheorghe;
- Cons. jur. 1A Birou juridic si asistenta manageriala: Eugen Radu;
- Sef birou achizitii publice si investitii: Tagare Daniela;
- Ing. Spec.IA birou achizitii publice si investitii: Gabriela Cristian;
- Cons. jur. 1A Birou juridic si asistenta manageriala: Vasile Lepadatu;
- Ref. Birou achizitii publice si investitii: Dumitru Enciu;Certificat participare la licitatii cu oferta independenta ? Formularul nr. 2d- original
Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat.Pentru persoanele juridice straine documentele prezentate vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, in care obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do). Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata (in cazul in care acesta a prezentat doar copie conform cu originalul in documentele de calificare), pentru verificarea conformitatii cu documentul depus la oferta. Operatorii economici straini vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si Certificatul de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate, in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 ? Cifra de afaceri
Declaratie privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 aniConditie de calificare: Ofertantii vor completa si depune declaratia privind cifra de afaceri din Formularul nr.5prin care vor demonstra realizarea unei medii a cifrei de afaceri globale din ultimii trei ani egala sau mai mare decat 3.400.000 RONDaca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversie se va lua in considerare cursul mediu anual RON/ alta valuta publicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv (http: //www.bnro.ro/Exchange-Rates--3727.aspx ). Se va preciza adresa de corespondenta in situatia in care nu coincide cu adresa sediului social.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 alin.(1) din OUG 34/ 2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, printr-un angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006.
Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana/persoane, modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati. Reducerea de 50% pentru cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie se aplica in cazul grupurilor de operatori economici care depun oferta comuna alcatuite exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 Legea 346/2004 ? Formularul 6.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular nr.5Cerinta se considera a fi indeplinita prin demonstrarea realizarii unei medii a cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari succesivi anteriori incheiati de minimum 3.400.000RON si prezentarea urmatoarelor documente relevante: copii lizibile ale bilanturilor contabile sau extraselor de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, dupa caz sau orice alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 ? Experienta similara
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Formularul 7).
Conditie de calificare: Ofertantii vor face dovada furnizarii de produse similare celor din prezenta procedura, efectuate in ultimii 3 ani, in baza a cel putin 1 (un) contract sau cel mult 3 (trei) contracte, din furnizari in valoare/ valoare cumulata de minim 1.707.500 RON exclusiv TVA.Forma de prezentare: Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani -Formularul 7- in original. Certificatele/ documentele atasate, care confirma nivelul valoric impus livrarilor de produse similare, se prezinta in copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul, persoanele juridice straine prezentand in plus o traducere autorizata si legalizata a acestor documente. In situatia in care se opteaza pentru prezentarea unei declaratii a operatorului, aceasta se va prezenta in original.
Valorile vor fi exprimate in RON. Pentru echivalenta din alte valute se va tine cont de cursul mediu anual RON/ valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190 alin.(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art . 69^1 din OUG 34/2006.
In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind capacitatea tehnica poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta/ alte persoana/ persoane, modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale men?ionata mai sus, cu precizarea ca sus?inerea va fi acordata asocierii ?i nu unuia dintre asociati.
Cerinta nr. 1- Standarde de asigurare a calitatii
Conditie de calificare: Standarde de asigurare a calitatii -ISO 9001
Ofertantul va prezenta un certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor - in copie conform cu originalul- pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii.Daca certificatele sunt redactate intr-o limba straina acestea trebuie traduse in limba romana, de catre un traducator autorizat. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/ candidatura comuna, certificatul ISO-9001 va fi prezentat individual, de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CompletareFormular nr.7 din care sa rezulte ca ofertantul a livrat produse similare in valoare cumulata de cel putin 1.707.500, 00 RON. Nivelul valoric impus livrarilor de produse similare se confirma prin prezentarea de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Prezentare certificat ISO 9001 emis de un organism independent in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care va face obiectul procesului de reofertare, este: Pretul ofertei (fara TVA).Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (e-mail), inregistrata in sistem ca adresa de contact. In cadrul licitatiei electronice, ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acelei faze.- Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta financiara: Nu- Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi: Nu- Poate fi oprita desfasurarea urmatoarelor runde, in cazul in care nu se imbunatateste oferta? Nu- Licitatia se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului: Nu- Se va utiliza pasul de licitare: Nu- Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una)- Durata unei runde: 1 (una) zi, respectiv 24 ore.- Autoritatea contractanta nu va dezvalui pe parcursul licitatiei electronice identitatea ofertantilor participanti.A.C. va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire. Notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile de asemenea in sectiunea ?Notificari de sistem?.In vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOFProcesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul pe u.m.(criteriu de atribuire: pretul cel mai scazut)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13751/17.10.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.01.2014 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.01.2014 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.01.2014 13:00
Locul: CERONAV Constanta, Str. Pescarilor nr. 69 A, etaj 1, sala consiliu, cam. 107B
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali ai ofertantilor si/ sau imputerniciti ai acestora cu prezentarea imputernicirii in original/ copie certificata"conform cu originalul" si copie CI/ BI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
? Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Se solicita ofertantilor sa depuna la sediul Autoritatii Contractante in cel mult 1 (una) zi lucratoare de la runda finala de licitatie electronica formularul de oferta completat cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica insotit de centralizatorul de preturi.? Modul de prezentare a solicitarilor de clarificari: Orice solicitare de clarificare din partea ofertantilor trebuie sa fie semnata si sa contina in clar datele de contact ale ofertantului (denumire, adresa, fax, email, telefon, reprezentant legal), inclusiv cele depuse online.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CERONAV, Biroul juridic si asistenta manageriala
Adresa postala: Str. Pescarilor nr. 69A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900581, Romania, Tel. +40 241639595, Email: [email protected], Fax: +40 241631415, Adresa internet (URL): www.ceronav.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.11.2013 11:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer