Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE BENZINA FARA PLUMB SI MOTORINA EURO


Anunt de participare numarul 4842/10.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA VASILE GOLDIS AL JUDETULUI ARAD
Adresa postala: STRADA ANDREI SAGUNA NUMARUL 66 - 72 ARAD, Localitatea: Arad, Cod postal: 310036, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN CARAN, Tel.0257.251.212, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0257.281.066
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE BENZINA FARA PLUMB SI MOTORINA EURO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ISU"VASILE GOLDIS" AL JUDETULUI ARAD, STR. ANDREI SAGUNA NR. 66 - 72
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITII CARBURANTI AUTO: BENZINA FARA PLUMB, MOTORINA EURO, BONURI VALORICE UNIVERSALE DE CARBURANTI AUTO
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23111200-0 - Benzina fara plumb (Rev.1)
23121200-3-Motorina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
BENZINA FARA PLUMB MINIM 6500 LITRI MAXIM 17000 LITRI, MOTORINA EURO MINIM 42500 LITRI MAXIM 120000
Valoarea estimata fara TVA: intre 126, 150 si 352, 200USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.04.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GRANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 6280 LEI. GARANTIA DE BUNA EXECUTIE ESTE DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
VOR FI EXCLUSI DE LA PROCEDURA OPERATORII ECONOMICI CARE SE AFLA IN SITUATIILE DE LA ART. 180 SI 181 DIN OUG.34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII GENERALE, BILANT CONTABIL PENTRU EXERCITIUL FINANCIAR 2006, CIFRA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI, SOLVABILITATE PATRIMONIALA, LICHIDITATE GENERALA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA CU PRINCIPALELE LIVRARI DE PRODUSE SIMILARE IN ULTIMII 3 ANI, SUBCONTRACTANTII/ASOCIATII, EXPERIENTA SIMILARA, RECOMANDARI DIN PARTEA ALTOR BENEFICIARI DE PRODUSE SIMILARE, DOTARI SPECIFICE, RERURSE UMANE SI STRUCTURA MANAGEMENTULUI, TANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII, OBLIGATII CONTRACTUALE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: DOCUMENTATIA SE POATE OBTINE IN BAZA UNEI SOLICITARI SCRISE, PLATA ACESTEIA IN NUMERAR LA CASERIA AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2007 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2007 10:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
UN REPREZENTANT IMPUTERNICIT AL OFERTANTULUI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
PRETUL CONTRACTULUI ESTE FERM PENTRU PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI ;I POATE FI AJUSTAT ULTERIOR NUMAI IN SITUATII EXCEPTIONALE CONFORM ART 97 DIN HG 925/2006PENTRU APROBAREA NORMELOR DE APLICARE A OUG 34/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU, NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.(+40) - 021-3118090, Email: www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala: STRADA PIATA TEPES VODA, NR.2A, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300055, Romania, Tel.(+40)-0256-494650
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILEDE LA LUAREA LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATAR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC AL ISU "VASILE GOLDIS" AL JUDETULUI ARAD
Adresa postala: STR. ANDREI SAGUNA NR. 66-72, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310037, Romania, Tel.(+40)-0257-251212, Fax: (+40)-0257-281066
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.03.2007 14:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer