Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE BENZINA PE BAZA DE CARDURI


Anunt de participare numarul 132873/07.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI DOLJ
Adresa postala: STRADA VULTURI , NR. 9, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200688, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN DAN, Tel. +04 0251598115, Email: [email protected], Fax: +04 0251598115, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE BENZINA PE BAZA DE CARDURI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STATIILE FURNIZORULUI
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 14 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 142, 924 si 8, 928, 850RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: SE ESTIMEAZA CA SE VOR INCHEIA 2 CONTRACTE SUBSECVENTE , RESPECTIV: UNUL PT. PERIOADA MARTIE-DECEMBRIE 2012 SI UNUL PT. PERIOADA IANUARIE-APRILIE 2013
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE ACHIZITIONEAZA BENZINA FARA PLUMB COR MINIM 95, PE BAZA DE CARDURI, DE LA STATIILE DE DISTRIBUTIE ALE FURNIZORULUI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
BENZINA FARA PLUMB COR MINIM 95, PE BAZA DE CARDURI, IN URMATOARELE CANTITATI ESTIMATIVE:
- CANTITATE MINIMA =441840 LITRI- CANTITATE MAXIMA = 1841000 LITRI.
AUTORITATEA CONTRACTANTA ARE DREPTUL DE A OPTA PENTRU SUPLIMENTAREA CANTITATII DE CARBURANT PANA LA LIMITA MAXIMA PREVAZUTA IN ACORDUL CADRU CU CONDITIA EXISTENTEI FONDURILOR FINANCIARE ALOCATE CU ACEASTA DESTINATIE.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 142, 924 si 8, 928, 850RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei este de 10000 leimod de constituire: prin virament bancar in contul IPJ DOLJ RO84TREZ2915005XXX000148 TREZ. CRAIOVA cod fiscal 4554238 sau prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de asigurari, przentat in original.Perioada de valabilitate va fi de 60 zilede ladata de depunere a ofertelor.Pt. IMM-uri cuantumul gar se reduce cu 50%Din garantia de participare se va retine o suma in cuantum de 5922.92 lei (4200 lei + 0.1% din ce depaseste valoarea de 420001 lei) in cazul aplicarii prevederilor art. 278 ind.1 din OUG 34/2006. - cuantum 1% din pretul contractului subsecvent fara TVA-se constituie in termen de 7 zile de la semnarea contractului subsecvent- forma de constituire: conform preved art. 90alin 1 al HGR 925/2006- per de valabilitate 14 zile peste data exiprarii contractului subsecvent- garva fi retinuta/restiyuita in conditiile art 91 si 92 al HGR 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privindeligibilitateaSolicitatxCompletarea Declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cuFormularulnr. 12 A din SectiuneaIII
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrareala art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Solicitat xCompletarea Declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cuFormularul nr. 12 B din Sectiunea IIIIncadrarea in situatiaprevazutala art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie pe propria raspundere privind participarea laproceduraSolicitat xCompletarea formularului "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P. ? Model nr. 2 din Sectiunea III .Certificate de atestate fiscala privind plata impozitelorSolicitat¦Certificate (in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? )privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezidentex. -A.N.A.F.).
Declaratie privind neincadrareala art. 69 ^1din O.U.G. nr. 34/2006Solicitat xCompletarea Declaratiei privind neincadrareala art. 69^ 1din O.U.G. nr. 34/2006 completata in conformitate cuFormularul nr. 13 din Sectiunea III .
Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrulIPJ Dolj:
- NICOLESCU CONSTANTIN
- GRAJDARU MARIAN
- PECA LEONTIN
- TIU COSMIN
- DAN CATALIN
- NICU VINTILA
- SIMION CRISTIAN
- VANE DANIEL
Observatie: -In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si / sau art. 181 din OUG nr. 34/2006sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Certificat constatator privind obiectul de activitatePersoane juridice / fizice romaneSolicitatxCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertuluidin care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate livrarea produselor de natura celor ce fac obiectul achizitiei.
Documentul va fi depus in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .Autorizatie de functionare.Documente privind forma de inregistrarePersoane juridice /fizice straineSolicitatxDocumente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica / juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil (inclusiv contul de profit si pierdere) vizat si inregistrat de organele competente (copie legalizata sau certificata conform cu originalul)
Declaratie privind cifra de afaceri globala pe anii 2008, 2009 si 2010, in conformitate cu Formularul nr. 2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cel putin o statie de distributie in fiecare judet
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va org LE ca etapa finala.Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare valoarea maxima calculata ca produsul dintre pretul ofertei lei/litru fara TVA si cant max estimata a se achiz, 1841000 liInf puse la dispozitie ofertantilor in cursul LE si momentul cand inf vor fi disponibile : exist de preturi sau valori noi, numarul participantilor la LE, clasamentin cazul in care operatorul economic, declarat admis si inscris in SEAP, nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele care fac obiectul procesului de reofertare, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze si care a fost introdusa in SEAP de autoritatea contractanta.Numarul de runde1.LE va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata rundei: 1 zi.Daca dupa LE vor exista preturi egale se va solicita op ec noi of fin care se vor depune in plic inchis
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
21022
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.03.2012 10:00
Locul: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI DOLJ SERVICIUL DE LOGISTICA CRAIOVA STRL VULTURI NR.19
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI CARE AU DEPUS OFERTA.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
numarul documentatiei respinse de catre ANRMAP 8426
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI DOLJ SERVICIULLOGISTIC
Adresa postala: STR. VULTURI NR 19, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200688, Romania, Tel. +04 0251598115, Email: [email protected], Fax: +04 0251598115
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2012 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer