Licitatie Publica - Furnizare beton asfaltic BA 16 ? 3710 tone si emulsie cationica ? 8 tone
Anunt de participare numarul 134150/23.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA DE ADMINISTARE A DOMENIULUI PUBLICSLOBOZIA
Adresa postala: Str. Filaturii nr. 8, SLOBOZIA, IALOMITA, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920049, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN DUMITRU, Tel. +40 243235496, In atentia: Marinescu Catalin, Email: [email protected], Fax: +40 243235496, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare beton asfaltic BA 16 ? 3710 tone si emulsie cationica ? 8 tone
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia de Administrare a Domeniului Public Slobozia, str. Filaturii nr. 8
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare beton asfaltic BA 16 ? 3710 tone si emulsie cationica ? 8 tone, pentru Directia de Administrare a Domeniului Public Slobozia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113810-6 - Imbracaminte de uzura (Rev.2)
44113800-3-Materiale de imbracaminti rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarebeton asfaltic BA 16 ? 3710 tone si emulsie cationica ? 8 tone, pentru Directia de Administrare a Domeniului Public Slobozia
Valoarea estimata fara TVA: 1, 480, 970.73RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- cuantumul garantiei de participare ? 7.000, 00 lei;
- perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor ;
- forma de constituire a garantiei de participare acceptata: - virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta; pentru scrisoare de garantie bancara se va completa formularul nr. 11- depunerea la casieria unitatii contractante a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor- depunerea la casieria unitatii contractante a unei sume in numerar - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, cu respectarea art. 90 din H.G. nr. 925/2006- daca partile convin, retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006 actualizata cu HG 1045/2011Garantia de buna executie se va constitui in max 10 zile de la semnarea contractului si devine anexa a acestuia.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Asocierea va fi legalizata inainte de semnarea contractului, daca oferta este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea ( neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006) - completare formular nr. 12A si prezentare cazier judiciar ; acestea vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 - completare formular 12B; documente solicitate: - certificate de atestare fiscala bugetul de stat si bugetul local, pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" ? completare formular nr. 4- declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006? completare formular nr. 5 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire la care face referire art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 sunt: sing. Ion Stefan-director, ec. Dumitru Valentin-director adjunct, insp. Marinescu Catalin-responsablil achizitie; Bajenaru Liviu, Cucoranu Violeta, Closca Loredana, Parvu Neluta-membri in comisia de evaluare - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (O.N.R.C ) in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?/autorizatie de functionare /altele echivalente (pentru persoane juridice/fizice romane); obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ) in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (pentru persoane juridice /fizice straine)
Observatie: In etapa evaluarii ofertelor, solicitam ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul si in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul financiar al anului precedent
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani - media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010, sau 2009, 2010, 2011)sa fie de min. 1.500.000, 00 lei
In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani
Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii
Autorizatia de functionare a statiei de preparare mixturi asfaltice
Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform standardului ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2012 10:00
Locul: Sala Cununiilor a Primariei Slobozia, str. Episcopiei nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, dupa etapa finala de licitatie electronica, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei Municipiului Slobozia
Adresa postala: Str. Episcopiei nr. 1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920023, Romania, Tel. +40 243231401, Email: [email protected], Fax: +40 243212149, Adresa internet (URL): www.sloboziail.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2012 15:44