Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Furnizare beton asfaltic BA 16 ? 5000 tone si emulsie cationica ? 10 tone?


Anunt de participare numarul 144553/22.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA DE ADMINISTARE A DOMENIULUI PUBLICSLOBOZIA
Adresa postala: Str filaturii nr.8, SLOBOZIA, IALOMITA, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 8400, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN DUMITRU, Tel. +40 243235496, In atentia: Marinescu Catalin, Email: [email protected], Fax: +40 243235496, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Furnizare beton asfaltic BA 16 ? 5000 tone si emulsie cationica ? 10 tone?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia de Administrare a Domeniului Public Slobazia jud. Ialomita.
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Furnizare beton asfaltic BA 16 ? 5000 tone si emulsie cationica ? 10 tone?pentru Directia de Administrare a Domeniului Public Slobazia jud. Ialomita.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113810-6 - Imbracaminte de uzura (Rev.2)
44113800-3-Materiale de imbracaminti rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Furnizare beton asfaltic BA 16 ? 5000 tone si emulsie cationica ? 10 tone?pentru Directia de Administrare a Domeniului Public Slobazia jud. Ialomita.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 649, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- cuantumul garantiei de participare ? 7.000, 00 lei;
- perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor ;Forma de constituire a garantiei de participare acceptata: - virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta; pentru scrisoare de garantie bancara se va completa formularul nr. 11- depunerea la casieria unitatii contractante a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor- depunerea la casieria unitatii contractante a unei sume in numerar;Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie acceptata: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, cu respectarea art. 90 din H.G. nr. 925/2006- daca partile convin, retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006 actualizata cu HG 1045/2011Garantia de buna executie se va constitui in max 10 zile de la semnarea contractului si devine anexa a acestuia.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea ( neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006) - completare formular nr. 12A si prezentare cazier judiciar ; acestea vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 - completare formular 12B; documente solicitate: - certificate de atestare fiscala bugetul de stat si bugetul local, pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" ? completare formular nr. 4- declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006? completare formular nr. 5 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire la care face referire art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 sunt: sing. Ion Stefan-director, ec. Dumitru Valentin-director adjunct, insp. Marinescu Catalin-responsablil achizitie; Tivadaru Mircea, Rizea Stelian, Zaharia Mihaela, Parvu Neluta-membri in comisia de evaluare si Stancu Dumitru, Checiu Petre membrii de rezerva - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (O.N.R.C ) in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?/autorizatie de functionare /altele echivalente (pentru persoane juridice/fizice romane); obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ) in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (pentru persoane juridice /fizice straine)
Observatie: In etapa evaluarii ofertelor, solicitam ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul si in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare copie bilant contabil la 31.12.2012 inregistrat la D.G.F.P.
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani din care sa rezulte o medie a cifrei de afaceri globale pe cel mult ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) de min. 1.500.000, 00 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare copie bilant contabil la 31.12.2012 inregistrat la D.G.F.P.Completare formular nr. 3Documentele doveditoare - bilanturile contabile pe ultimii 3 aniPentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani
Prezentare declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Prezentare declaratie privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii
Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform standardului ISO 9001/2008 sau echivalent, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular 12DCompletare formular 12HCompletare formular 12IPrezentare copie documente/certificate care saatestecertificarea sistemului de management calitatii, conform standardului ISO 9001/2008 sau echivalent, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Organizata intr-o singura runda de o zi.Ofertantii care au depus oferte admisibile vor fi invitati la etapa finala de electronica.Invitatia de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi generate si transmise in SEAPla adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile in "notificari de sistem". Daca preturile ofertate de pe primul loc sunt egale, ofertantilor care au oferit cel mai mic pret , o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunerecu pretul cel mai scazut.Observatie: Dupa inchiderea rundei de reofertare , ofertantul declarat castigatorare obligatias-a prezinte autoritatii contrctante, in cel mult 3 zile lucratoare, formularul de oferta nr.10A si centralizatorul de preturi conform valorii rezultate in urma procesului de reofertare electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2013 10:00
Locul: Directia de Admin. a Domeniului Public Slobozia, jud. Ialomita, str. Filaturii nr. 8, Sala sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoanele imputernicite de ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, dupa etapa finala de licitatie electronica, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei Municipiului Slobozia
Adresa postala: Str. Episcopiei nr. 1, Localitatea: : Slobozia, Cod postal: 920023, Romania, Tel. +40 243231401, Email: [email protected], Fax: +40 243212149, Adresa internet (URL): www.sloboziail.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2013 08:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer