Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare bitum de drumuri; Furnizare emulsie bituminoasa


Anunt de participare numarul 2331/16.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Administrare a Domeniului Public Zalau
Adresa postala: Tudor Vladimirescu Nr. 74, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450091, Romania, Punct(e) de contact: Judit Szlenka, Tel.0260617776, In atentia: Judit Szlenka, Email: [email protected], Fax: 0260617776
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Directia generala in subordinea Cons. Local
Activitate (activitati)
Altele: reparatii si intretinere strazi, zone verzi, salubrizare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare bitum de drumuri; Furnizare emulsie bituminoasa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bitum: Depozit achizitor Emulsie: Depozit furnizor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de bitum de drumuri D 60/80 la cererea autoritatii contractante. Furnizarea emulsiei bituminoase la cererea autoritatii contractante.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14511000-6 - Bitum (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Bitum: min. 654 to -> max. 760 toEmulsie: min. 42 to -> max. 51 to
Valoarea estimata fara TVA: 918, 200RON
II.2.2) Optiuni
Da
prelungire contract in limita fondurilor existente
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare pentru furnizare bitum in valoare de 6000 RON - garantie de participare pentru furnizare emulsie in valoare de 500 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- surse proprii cu plata facturilor la termen de 30 zile de la data emiterii acestora de catre furnizor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- conform legislatiei in vigoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea- declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din OUG 34/2006- certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/ altele echivalente pentru persoane juridice/fizice romane- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice/fizice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certif. sau alte doc. emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselor
Pt. bitum mai sunt necesare: - autorizare pt. livrarea produselor
- prezentarea contractului incheiat cu producatorul de bitum
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: - numerar la casieria unitatii contractante- OP in contul nr. RO58TREZ5615004XXX002259
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2007 11:00
Locul: Sediul DGADP, Str. Tudor Vladimirescu, Nr.74
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- membrii comisiei- cate un reprezentant al fiecarui ofertant care doreste sa participe(pe baza unui document de identitate si imputernicire semnata de reprezentantul legal al ofertantului)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Contestare a Constestatiilor
Adresa postala: Str. Dinicu Golescu, Nr.38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal - Cluj
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, Nr. 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 000000, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 10 zile de la data comunicarii atribuirii contractului
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DGADP - Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, Nr. 74, Localitatea: Zalau, Cod postal: 150091, Romania, Tel.0260617776, Fax: 0260617776
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2007 08:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer