Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE BITUM RUTIER TIP D 80/100 INCLUSIV TRANSPORT


Anunt de participare numarul 43966/20.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GOSPODARIE PREST COM SA
Adresa postala: STR MIHAI EMINESCU NR 15-17, JUD HUNEDOARA, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332034, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA DOBRE, Tel.0254542132, Email: [email protected], Fax: 0254542132
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala autoritate contractanta in sensul prevederilor art. 8lit b) alin 2 si 3 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Activitate (activitati)
Altele: altele (specificati): CAEN4399 ALTE LUCRARI SPECIALEPENTRU CONSTRUCTII n.c.a.;
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE BITUM RUTIER TIP D 80/100 INCLUSIV TRANSPORT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC GOSPODARIE PREST COM SA
BAZA DE PRODUCTIE LIVEZENI, din Petrosani str. Livezeni, nr. 3, jud Hunedoara
CPV 14511000-6
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE BITUM RUTIER TIP D 80/100 INCLUSIV TRANSPORT conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14511000-6 - Bitum (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
610 tone bitum rutier D80/100 inclusiv transport
Valoarea estimata fara TVA: 1, 056, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
conform documentatie de atribuire
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoare contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta solicita prezentarea declaratiei privind eligibilitatea prin completarea formularului 12A din Sectiunea Formulare in original
Autoritatea contractanta solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta prin completarea formularului 12B din Sectiunea Formulare in original.
1. Autoritatea contractanta solicita prezentarea certificatuluiunic de inregistrare in copie2. Autoritatea contractanta solicita prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau in copie legalizata care sa ateste faptul ca nu este in stare de faliment sau lichidare si din care sa reiese obiectul de activitate si sedii secundare (valabilitate, conform specificatiilor emitentului),
3. Pentru persoane fizice romane: - certificat de producator (valabilitate-conform specificatiilor emitentului),
Pt persoane juridice/ fizice straine: Autoritatea contractanta solicita prezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in copie tradusa in limba romana silegalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de atestare fiscala din care sa rezulte plata contributiilor la bugetul consolidat al statuluieliberat de organele competente cu valabilitate conform specificatiilor emitentului in original sau in copie legalizata
2. Ultimul bilant contabil vizat de autoritatile competente in copie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta solicita ca cerinte obligatorii, prezentarea urmatoarelor documente: .
1. Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani formular C1
2. Fisa cu informatii generale despre ofertant formularul B2
3. Recomandari din partea altor beneficiari ( cel putin o recomandare)
4. Autorizatie pentru livrarea produselor solicitate ( pentru distribuitori)
5. declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere formularul F
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2008 13:00
Locul: SEDIUL SC GOSPODARIE PREST COM SA PETROSANI STR MIHAI EMINESCU NR 15-17, ET 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.: 021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor art. 255 si urmatoarele al Capitolului IX Solutionarea contestatiilor din O.U.G. nr. 34/2006 si a normelor legale incidente.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL SC GOSPODARIE PREST COM SA PETROSANI
Adresa postala: STR MIHAI EMINESCU NR 15-17, Localitatea: PETROSANI, Cod postal: 332034, Romania, Tel.0254542132, Email: [email protected], Fax: 0254542132
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2008 10:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer