Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare bitum rutier tip D70/100 - inclusiv transport


Anunt de participare numarul 75189/10.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GOSPODARIE PREST COM SA
Adresa postala: STR MIHAI EMINESCU NR 15-17, JUD HUNEDOARA, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332034, Romania, Punct(e) de contact: Cristescu Florian, Tel.0254542132, Email: [email protected], Fax: 0254542132, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala-autoritate contractanta in sensul prevederilor art8 lit. b) alin 2 si 3 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Activitate (activitati)
Altele: CAEN 4399 ALTE LUCRARI SPECIFICE PENTRU CONSTRUCTII
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare bitum rutier tip D70/100 - inclusiv transport
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC Gospodarie Prest Com SA str. Livezeni nr.3, Petrosani, jud. Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare bitum rutier tip D70/100-inclusiv transport conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113610-4 - Bitum (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
400 tone bitum rutier tip D70/100 inclusiv transport
Valoarea estimata fara TVA: 524, 956RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu este cazul
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta solicita prezentarea declaratiei privind eligibilitatea prin completarea formularului 12A din Sectiunea Formulare in original
Autoritatea contractanta solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta prin completarea formularului 12B din Sectiunea Formulare in original
Autoritatea contractanta solicita prezentarea certificatuluiunic de inregistraresi anexa pe codul specific in copie.Autoritatea contractanta solicita prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau in copie legalizata care sa ateste faptul ca nu este in stare de faliment sau lichidare si din care sa reiasa obiectul de activitate si sedii secundare ( valabilitate, conform specificatiilor emitentului).
Pentru persoane fizice romane: certificat de producator( valabilitate-conform specificatiilor emitentului).
Pentru persoane juridice /fizice straine: Autoritatea contractanta solicita prezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in copie legalizata, tradusa in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani formular C1
2. Fisa cu informatii generale despre ofertant formularul B2
3. Recomandari din partea altor beneficiari( cel putin o recomandare).
4. Autorizatie pentru livrarea produselor solicitate( pentru distribuitori).
5. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere formularul F
6. Documente care confirma calitatea produsului
7. Certificate de atestare a calitatii ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.06.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.06.2009 12:00
Locul: Sediul SC Gospodarie Prest Com SA Petrosani, str. Mihai Eminescu nr.15-17 , etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104342
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juidic al SC Gospodarie Prest Com SA
Adresa postala: str. Mihai Eminescu nr.15-17, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332034, Romania, Tel.0254-542132, Email: [email protected], Fax: 0254-542132
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2009 09:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer