Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare Bonuri de valoare pentru carburanti auto (BVC)


Anunt de participare numarul 81737/08.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu NR 401 A, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Epure Nicoleta, Tel.021.3171120, Email: [email protected], Fax: 021. 3171121, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR - CESTRIN
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu, nr. 401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Tel.021/3171120, Email: [email protected], Fax: 021/3171121
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare Bonuri de valoare pentru carburanti auto (BVC)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Carburantii se vor livra in functie de comanda beneficiarului prin bonuri valorice de carburanti, in carnete de 25 sau 50 de file , cu valoarea file de 50 lei.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 739, 495.8RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 4 contracte subsecvente: 2009 =1 contract subsecvent cu valoare de 184873, 95 Ron; 2010= 2 contracte subsecvente cu valore de 184873, 95 Ron fiecare; 2011 =1 contract subsecvent cu valoare de 184873, 95 Ron
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform specificatiilor tehnice din Caietulde sarciniIn anul 2009 2010 min.4300 buc., max 8800 buc bonuri valorice carburant x 50 lei / buc
In anul 2010 2011 min.4300 buc., max 8800 buc bonuri valorice carburant x 50 lei / buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09100000-0-Combustibili (Rev.2)
09132200-5-Benzina cu plumb (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
09220000-7-Vaselina, ceara de titei si benzine speciale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In anul 2009 2010 min.4300 buc., max 8800 buc bonuri valorice carburant x 50 lei / buc
In anul 2010 2011 min.4300 buc., max 8800 buc bonuri valorice carburant x 50 lei / buc
Valoarea estimata fara TVA: 739, 495.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantiei de participare este 3.700 lei sau877, 17 euro.Garantiei de buna executie de 10% din pretul contractului fara T.V.A
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ;certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri ale bugetului local si a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat la data de 30.06.2009 sau ulterior;Certificat de inregistrare (C.U.I.) in copie legalizata, emis O.N.R.C. Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal teritorial;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat. Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii de afaceri egala sau mai mare cu 2.000.000 respectiv 474.147, 13 euro fara TVA;Bilantul contabil pentru ultimul an
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor contracte similare in ultimii 3 ani;Autorizare pentru livrarea produselor de catre ofertantul comerciant;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani;Declaratie privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2009 11:00
Locul: la sediul CESTRIN Bucuresti, sector 6, B-dul Iuliu Maniu, nr. 401 A.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, obseratori MFP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
documentatia de atribuire va fi disponibila pe www.e-licitatie.ro si www.cestrin.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 , sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.(021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (021) 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5 , sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021. 319.51.83, Email: [email protected], Fax: 021. 332.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile din ziua urmatoare primirii unuiact al autoritatii considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CESTRIN - BiroulAchizitii Publice, Juridic, etaj 1
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu, nr. 401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Tel.021/3171120, Email: [email protected], Fax: 021/3171121
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.07.2009 16:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer