Licitatie Publica - Furnizare buldoexcavator multifunctional
Anunt de participare numarul 76057/23.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PADURENI (CONSILIUL LOCAL PADURENI)
Adresa postala: Comuna Padureni, Judetul Vaslui, Localitatea: Padureni, Cod postal: 737395, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Comunei Padureni, Tel.0235485785; 0768/800331, In atentia: Pascal Costica /Doina Raluca Mardare, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0235485785, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate administrativ teritoriala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare buldoexcavator multifunctional
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Padureni , Jud. Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONAREA UNUI BULDOEXCAVATOR MULTIFUNCTIONAL :
- MOTOR -85-150 CP, CU TRACTIUNE 4X4, CUPA INCARCATOR MULTIFUNCTIONALA 6 IN 1, BRAT EXCAVARE DREPT, CU ACCESORII: FOREZA DE PAMANT, LAMA DE ZAPADA , ECHIPAMENT DE COSIT .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un buldoexcavator multifunctional echipat conform specificatiilor tehnice definite in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 444, 372RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 7.000 RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala-Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
4. Cazier fiscal;
5. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice in original sau copie legalizata;
6. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie in original sau copie legalizata;
7.Cazier judiciar/certificat echivalent pentru persoane juridice straine;
8.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru persoane juridice romane in original sau copie legalizata, sau Autorizatie de functionare pentru persoane fizice romane in original sau copie legalizata, sau Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice/fizice straine in original sau copie legalizata;
9. Certificat de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Identificare financiara ;
Copie dupa Bilantul contabil pentru anii 2006, 2007, 2008, vizat si inregistrat de organele competente;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani va fide minim 300.000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIIND LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE UTILAJE SI ECHIPAMENTE IN ULTIMII TREI ANI, FINALIZAREA IN ULTIMII TREI ANI A CEL PUTIN TREI CONTRACTE PENTRU LIVRARI DE UTILAJE SI ECHIPAMENTE, RECOMANDARII DIN PARTEA UNOR BENEFICIARI PRIVIIND CALITATEA PRODUSELOR SI MODUL DE INDEPLINIRE A OBLIGATIILOR CONTRACTUALE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
1.Pretul cel mai scazut
70%
Descriere:
2.
2.Perioada de livrare cea mai mica
10%
Descriere:
3.
3.Perioada de acordare a garantiei produsului
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1678
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2009 11:00
Locul: Primaria Comunei Padureni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant, in baza art.33(2)/HG 925/06
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR - MASURA 322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Iasi, str. Anastasie Panu, nr. 25, jud. Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Email: [email protected], Fax: 0232255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Padureni - CompartimentAchizitiipublice
Adresa postala: Comuna Padureni, Jud.Vaslui, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 737395, Romania, Tel.0235/485785 ;0768/800331, Email: [email protected], Fax: 0235/485785
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.04.2009 11:32