Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare cabluri electrice izolate


Anunt de participare numarul 27399/13.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA DE REPARATII LOCOMOTIVE CFR SCRL BRASOV SA
Adresa postala: STRADA FUNDATURA HARMANULUI NR.2, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500240, Romania, Punct(e) de contact: CORNEL DINU, Tel.0268334434, Email: [email protected], Fax: 0268334434
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: reparatii locomotive
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare cabluri electrice izolate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul achizitorului: S.C. C.F.R. - S.C.R.L. BRASOV S.A.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare pe baza de Grafic de Livrare de Cabluri electrice izolate pana la data de 31.12.2007.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31300000-9 - Sarma si cabluri izolate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Repere si cantitati conform Caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 160, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la procedura in valoare de 1900 RON se va constitui prin scrisoare de garantie bancara pana la data limita de depunere a ofertelor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii S.C. C.F.R. - S.C.R.L. BRASOV S.A., Plata se va efectua cu OP la 45 de zile de la data receptiei marfii la sediul achizitorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o candidatura sau oferta comuna fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Art. 180 si 181 din OUG 34/2006 .
Sa faca dovada ca nu se afla in stare de faliment.
Sa faca dovada ca si-a achitat obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor sociale catre bugetele componente ale bugetului general, in conformitate cu prevederile legale.
Sa faca dovada ca nu a fost condamnat in ultimii 3 ani pt. o fapta care a adus atingere eticii profesionale.
Cerere de participare la procedura, Imputernicire scrisa prin care reprezentantul operatorului economic este autorizat sa angajeze ofertantul in procedura pt. atribuirea contractului de achizitie publca .
Acord de asociere daca este cazul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii bancare corespunzatoare
Bilantul contabil sau extrase din bilant
Declaratii privind cifra de afaceri globala pe o perioada de 3 ani in urma.
Alte informatii prin care operatorul economic isi demonstreaza situatia economico-financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani.
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate.
Fise tehnice si Autorizatii mentionate in Caietul de Sarcini .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caserie
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
4luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.09.2007 10:00
Locul: B.R.M. Terminal Brasov.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii Ministerului de Finante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos , nr. 6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03008, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala: Bvd. 15 Noiembrie , nr. 45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500101, Romania, Tel.0268419615, Fax: 0268419615
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. C.F.R. - S.C.R.L. BRASOV S.A. - Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Fundatura Harmanului , nr. 2, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500240, Romania, Tel.0268334434, Email: [email protected], Fax: 0268334434
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2007 10:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer