Licitatie Publica - Furnizare calculatoare
Anunt de participare numarul 65117/29.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul Roman pentru Pregatirea si Perfectionarea Personalului din Transporturi Navale
Adresa postala: Str. Pescarilor nr. 69 A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900581, Romania, Punct(e) de contact: Cornelia-Florentina Nistor, Tel.0241639595, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0241631415, Adresa internet (URL): www.ceronav.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare calculatoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile CERONAV
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare calculatoare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Calculator Tip 1 (SERVER) = 2 buc
2. Calculator Tip 2 fara monitor= 6 buc
3. Calculator Tip 3 cu monitor 17 = 34 buc4. Calculator Tip 4 cu 2 monitoare de 19 si boxe = 2 buc5. Calculator Tip 5 Laptop = 10 buc
Valoarea estimata fara TVA: 309, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 1.000 leiGarantia de buna executie: 5% din valoarea fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 O.U.G. 34/2006; Certificat fiscal impozite si taxe locale; Certificat fiscal privind plata obligatiilor la bugetul consolidat; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Cometului; Certificat de inregistrare fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa fie peste 750.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari in ultimii 3ani
2. Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate3. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cel putin un contract (sau mai multe contracte cumulate) care a avut ca obiect vanzarea unor produse similare cu cele supuse prezentei achizitii si care a avut valoarea mai mare sau egala decat 300.000 RON.2. Personal certificat de producator calificat pentru service-ul, intretinerea si reparatia echipamentelor ce vor fi achizitionate precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. La acesta declaratie se vor anexa certificatele de instruire ale personalului de specialitate.3. Dotare de laborator, astfel incat sa poata face reparatii la echipamentele livrate in perioada de garantie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 28.11.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.10.2008 18:00
Locul: Se acceseaza ofertele depuse electronic in SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str.Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241 61.77.61
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CERONAV Biroul juridic, contencios si arhivare
Adresa postala: Str. Pescarilor nr. 69A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900581, Romania, Tel.0241 639595 int. 1143
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.09.2008 15:53