Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare campuri pentru blocul operator


Anunt de participare numarul 101788/10.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 0521 BUCURESTI
Adresa postala:  strada Arhitect Ion Mincu nr.7 sector 1 Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011356, Romania, Punct(e) de contact:  STEFANIA GANEA, Tel. 0212228129;0212228862;021222033, Email:  [email protected], Fax:  021222033, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare campuri pentru blocul operator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Arh Ion Mincu nr. 7, sector 1, Bucuresti si Str. I.C.Bratianu nr. 149, Comuna Balotesti, Jud. Ilfov.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 14, 630 si 457, 920RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare campuri pentru blocul operator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39518200-8 - Cearsafuri pentru sali de operatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 14, 630 si 457, 920RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in valoare de 9035 lei sau echivalent euro
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
decontari de la casaopsnaj, plata prin OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legala
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181, declaratia privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul Teritorial, Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, Cazier fiscal al ofertantului, emis de Autoritatea competenta din tara de origine a acestuia, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ( pers jur. straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, care sa cuprinda declaratia privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani (2007 - 2009)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autorizatia de dealer eliberata de producatorul sau importatorul produselor ofertate, in original sau copie legalizata, aflata in termen de valabilitate. In cazul in care ofertantul este autorizat de un dealer, acesta, la randul sau, va fi autorizat de producator.
2.Un document din care sa reiasa dovada certificarii sistemuluio de management al calitatii, in conformitate cu stantardele ISO 9001 sau echivalent al acestuia.
3.Un document din care sa reiasa marca CE pentru produsele ofertate, aflat in termen de valabilitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa de licitatie electronica se va desfasura in 2 runde
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.06.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2010 12:00
Locul: Str. Arh Ion Mincu nr. 7, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate sa asiste la deschiderea ofertelor, vor prezenta imputernicire scrisa, semnata de reprezentantii legali ai ofertantilor, din care sa rezulte si competentele acestora in licitatie.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  strada Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.42, Email:  [email protected], Fax:  021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA CONTINCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5 sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021.319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic UM 0521 Bucuresti
Adresa postala:  strada Arh Ion Mincu nr. 7, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011356, Romania, Tel. 021-222.81.29, Fax:  021-222.20.33
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2010 17:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer