Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare capace camin


Anunt de participare (utilitati) numarul 142391/07.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APAVIL SA VALCEA
Adresa postala: Str. Carol I , nr. 3-5, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240951, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 250739580, In atentia: Ionescu Nicolae, Email: [email protected], Fax: +40 250738903, Adresa internet (URL): wwwapavil.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare capace camin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Punct de lucru Magazia S.C. Apavil S.A. str. Drumul Campului
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 487, 500RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractelor subsecvente este trimestriala iar valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 91500 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie capace camine carosabile si necarosabile
Pretul ofertat ramane ferm pe toata perioada de derulare a acordului cadru, acesta nu poate fi modificat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44423750-3 - Capace pentru canale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 487, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 8000 lei.Perioada de valabilitate: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire: Scrisoare de garantie (completata conform Formular nr.10)Virament bancar in contul RO07RNCB0263028903410057-BCR Rm.Valcea.Scrisoarea de garantie va fi emisa de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, in conformitate cu art. 86 al (2)-(4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie/viramentul vor fi emise in numele si pentru intreaga Asociere.Dovada constituirii garantiei de participare reprezinta conditie de participare la licitatie.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinseGarantia de participare se transmite in ?original? la sediul autoritatii contractante pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Aceasta se depune cu scrisoare de inaintare, Formular nr. 13- la sediul SC APAVIL SA, pana la data limita de depunere a ofertelor precizata in invitatia de participare, ora 15:00. In cazul prezentarii garantiei in alta moneda, cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi curs BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA Modul de constituire a garantiei de buna executie va fi printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari - Scrisoare de garantie de buna executie ? Formular nr. 14 Daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conformprevederilor art. 90 (3) din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1-Demonstrarea calitatii de participant la procedura
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze Formularul nr. 1 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura.
Subcontractantii (daca este cazul) trebuie sa completeze Formularul nr. 1? Declaratia privind calitatea de participant la procedura.
Cerinta nr. 2-Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte :
1. Formularul nr. 2 - Declaratia privind eligibilitatea2. Cazierul judiciar al ofertantului (pentru statele unde este aplicabil).
Cerinta nr. 3 - Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii), trebuie sa depuna:
1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 32. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile lunii anterioare celei in care se depune oferta;
3. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), din care sa reiasa obligatiile exigibile lunii anterioare celei in care se depune oferta.
4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetul local), din care sa reiasa obligatiile exigibile lunii anterioare celei in care se depune oferta - formular specific autoritatilor din Romania sau tara de origine.
Sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 , lit. a), C1) si d)din OUG 34/2006.
Cerinta nr. 4-Fiecare ofertant (membru al asociatiei, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa faca dovada privind neincadrarea la art 69^1 din OUG 34/2006.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Declaratia operatorului economic: se prezinta Formular nr. 4
Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
- Ing. Jianu Cristian ? Director General;
- Ing. Iovan Rocxana ? Director Tehnic-Exploatare;
- Ec. Ghibirdic Alexandru ? Director Economic;
- Ing. Jidoveanu Anca ? Sef Serviciul Achizitii Publice;
- Croitoru Bogdan ? Expert Achizitii Publice;
- Urluescu Petre - Adjunct Sef Sector Rm. Valcea;
- Subasu Teodora - Sef Sector Rm. Valcea;
- Popescu Cristian - Economist Serviciul Achizitii Publice;
- Ionescu Nicolae - Consilier Juridic.
Cerinta nr. 5-Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" se va intocmi conform modelului prevazut - Formular nr. 5
Atentie:
Toate doumenele/declaratiile/formularele emise de ofertant vor fi prezentate oricare dintre formele original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul semnate de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire (conform Formular 12).
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.
Toate documentele vor fi emise integral pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu.
Toate documentele vor fi prezentate in perioada de valabilitate stabilita de autoritatile emitente.
Toate documentele/declaratiile/certificatele emise de terta parte (institutii competente) vor fi prezentate in limba romana ca documente in original sau in copie certificata pentru conformitatea cu originalul semnata si stampilata de ofertant.
Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta toate documentele/declaratiile/ formularele/certificatele in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Nu se folosesc prescurtari.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se va accepta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr. 1-Persoane juridice romane - Se vor prezenta certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte:
- Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei proceduri de achizitie. Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Cerinta nr. 2 - Persoane juridice/fizice straine
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu , liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte:
1. Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
2. Certificat constatator (sau document echivalent) emis de o autoritate din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii.
Atentie!
Toate documentele vor fi semnate de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire (conform Formular 12).
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.
Toate documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat.
Toate documentele vor fi emise integral pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu.
Toate documentele vor fi prezentate in perioada de valabilitate stabilita de autoritatile emitente.
Toate doumenele/declaratiile/formularele emise de ofertant vor fi prezentate oricare dintre formele original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul semnate de reprezentantul legal al firmei/sucursalei.
Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta toate documentele/declaratiile/formularele/ certificatele in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Nu se folosesc prescurtari.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1:
Informatii privind situatia economico-financiara.
Cerinta minima : media anuala a cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani sa
fie minim 150000 lei.
In cazul asocierii cerinta se va considera in mod cumulativ.
Modalitatea de indeplinire:
- Bilanturi contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani, inregistrate la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.
- Declaratie privind cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani ? se va completa Formularul 6.
Modalitatea de indeplinire
Valorile vor fi exprimate in lei.
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Centrala Europeana si vor specifica ratele utilizate in oferta depusa.
In cazul asocierii cerinta se va considera in mod cumulativ.
Modalitatea de indeplinire:
- Bilanturi contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani, inregistrate la organele competente, raport de audit, dupa caz,
sau orice alte documente echivalente.
- Declaratie privind cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani ? se va completa Formularul 6.
Atentie!
Toate doumenele/declaratiile/formularele emise de ofertant vor fi prezentate oricare dintre formele original/copie legalizata sau
copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul semnate de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acestea
sunt semnate de oalta persoana, aceasta a prezenta o imputernicire (conform Formular 12).
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.
Toate documentele vor fi emise integral pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu.
Toate doc emise de terta parte (institutii competente) vor fi prez in limba romana ca documente in orig sau in copie certificata pentru conformitate cu originalul semnata si stampilata de ofertant.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1.Experienta similara. Cerinta minima : Ofertantul trebuie sa dovedeascafaptul ca in ultimii 3 ani a furnizat produse similare ce fac obiectul prezenteiproceduri pe 1(unu) sau cel mult 2 (doua) livrari, a caror valoare cumulata
sa fie de minim 90000 lei, fara TVA.
Livrarile de produse se confirma prin prezentarea cel putin a unui
document/contract/proces-verbal de receptie sau a maxim doua documente/contracte/procese-verbale de receptie care sa confirme livrarea
de produse contrasemnate de catre o autoritate sau de clientul beneficiar a
caror valoare sa fie de minim 90.000 . In cazul asocierii cerinta se va considera in mod cumulativ. Valoarea minima ce va fi luata in considerare este: - fie valoarea cumulata a cel mult 2 livrari ce fac obiectul
procedurii in care ofertantul a actionat ca unic Contractor/asociat/subcontractant in alt contract.
Atentie! Toate documentele/declaratiile/formularele emise de
ofertant vor fi prezentate in original si vor fi semnate de reprezentantul legal sau imputernicit
Modalitatea de indeplinire
-Se va completa Formularul 7 pentru livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Se va completa formular nr. 8 pentru fiecare
livrare propusa pentru indeplinirea cerintelor minime privind experienta similara.
Livrarile de produse se confirma prin prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie sau a maxim doua documente/contracte/procese-verbale de receptie care sa confirme livrarea de produse contrasemnate de catre o autoritate
sau de clientul beneficiar.
In cazul asocierii cerinta se va considera in mod cumulativ.
Cerinta nr. 2: Prezentare mostre.
-Ofertanti trebuie sa prezinte urmatoarele mostre pentru dovedirea capacitatii tehnice de a livra produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza: Rama cu capac rotund carosabil compozit, clasa D 400 (40 t) = 1 buc, Rama cu capac rotund carosabil fonta ductila, clasa D 400 (40 t) = 1 buc.
Modalitatea de indeplinire
Mostrele vor fi prezentate de catre ofertanti cu titlu gratuit, pana
la data limita de depunere a ofertelor.Mostrele vor fi predate la
sediul societatii noastre, Serviciul Achizitii Publice, str. Carol I, nr. 3-5, loc. Rm. Valcea, jud. Valcea.
Sistemul de asigurare a calitatii
Ofertantii vor trebui sa faca dovada implementarii si mentinerii unui sistem
de asigurare a calitatii conform standardului ISO 9001 in domeniul de activitate aferent obiectului sau document echivalent
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta:
Certificatul ISO 9001 sau echivalent Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului. valabil la data depunerii ofertei; ISO 9001 sa fie in domeniul de activitate aferent obiectului de activitate
Documentele trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.03.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2013 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
-In cazul in care doua sau mai multe oferte depuse au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita, ca si clarificare (prin intermediul facilitatilor tehnice din SEAP), incarcarea de catre ofertantii in cauza a unor documente ce vor contine o noua propunere financiara. Modalitatea de depunere: electronic in SEAP. In acest caz contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.-Informatii privind asociatii/ subcontractantii Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca incazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar acordul de asociere legalizat Formular nr. 7.1 va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului, . La evaluarea capacitatii tehnice si profesionale nu se iau in considerare datele subcontractantilor, cu exceptiaresurselor materiale si umane ale subcontractantilor declarati, care se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Carol I, nr. 3-5, ,Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240591, Romania, Tel. +40 250739580, Email: [email protected], Fax: +40 0250738903
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2013 07:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer