Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare carburant auto


Anunt de participare numarul 147145/11.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN TELEORMAN
Adresa postala: ALEXANDRIA, STRADA LIBERTATII NR.1, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140009, Romania, Punct(e) de contact: SERBAN DANIEL, Tel. +40 0247317666, Email: [email protected], Fax: +40 0247314743, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare carburant auto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Combustibilul se va livra la pompa dedistributie a furnizorului, in rezervoarele autovehiculelor apartinand Serviciului de Ambulanta Judetean Teleorman.
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentarea ambulantelor din dotare cu carburant (motorina euro 5 si benzina fara plumb CO95).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru anul 2014
324000 litrii motorina
2000 litrii benzinaIar conform art. 6, alin (3) /HG 925/2066, posibilitatea prelungirii prin act aditional pe o perioada de maxim 4 luni in anul 2015. Suplimentarea cantitatilor de produse este conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.Pentru anul 2015
108.000 litrii motorina
650 litrii benzina
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 629, 838.71 si 2, 173, 036.29RON
II.2.2) Optiuni
Da
posibila suplimentare conform prevederi art.6, alin. (3) din HG 925/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este conform art. 43^1 alin. (1), lit. a) de 32, 596 lei si se va constitui prin virament bancar in contul RO50TREZ6065005XXX006547, deschis la Trezoreria Alexandria, cod fiscal 7491894, cu numerar la casieria unitatii sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai jos.In cazul in care ofertantul a depus o contestatie, iar aceasta a fost respinsa ca nefondata de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine garantia de participare cf art. 278^1, alin. (1), litera b) din OUG nr. 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, data de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare va fi cursul BNR la data publicarii Invitatiei de participare 5 % din pretul contractului (fara TVA).Modul de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010- Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor catre bugetul de stat si certificat de plata a taxelor si impozitelor locale (pentru sediul central al ofertantului) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in cazul datoriilor se accepta si ofertanti cu datorii esalonate conform legii (Ordinul ANRMAP nr. 509/2011).- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art69^1 din OUG 34/2006Toate documentele se vor depune in originalPentru persoane juridice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ( certificate , caziere judiciare , alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006 , acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de serviciiNumele persoanelor cu functii de decizie1. Rusu Liviu2. Draghici Florea3. Pisica Emil4. Serban Daniel5. Ispas Petre - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si prin care sa rezulte ca informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.- sau documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra medie globala de afaceri care care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat si fara a fi luat in considerare anul curent, sa fie de cel putin :3.259.677 RON
- Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Prezentarea Fisei de informatii generalePentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.- Prezentarea bilantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
- Declaratie pe propria raspundere ce cuprinde lista statiilor de alimentare
de pe raza fiecarui judet si a municipiului Bucuresti.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Prezentarea declaratiei cu lista principalelor livrari de produsein ultimii 3 ani- Prezentarea listei cu statiile de alimentare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
71%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferirea de dispozitive care sa asigureimposibilitatea sustragerii de carburant
25%
Descriere: Pentru factorul de evaluare ?Oferirea de dispozitive care sa asigure imposibilitatea sustragerii de carburant? se ofera punctajul maxim de 35 de puncte doar furnizorilor care indeplinesc aceasta cerinta. Dispozitivele vor trebui sa asigure faptul ca alimentarea sa se efectueze doar pentru fiecare autosanitara in parte si ca prin intermediul dispozitivului/dispozitivelor sa nu fie alimentat orice alt autoturism.
3.
Asigurarea monitorizarii on-line a alimentarii cu carburant a parcului auto
4%
Descriere: Pentru factorul de valuare ?Asigurarea monitorizarii on-line a alimentarii cu carburant a parcului auto? se ofera punctajul maxim de 4 de puncte doar furnizorilor care indeplinesc aceasta cerinta.
Punctaj maxim componenta tehnica: 29
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.11.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.11.2013 10:00
Locul: Sediul SAJ Teleorman
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor. Fiecare persoana care participa la deschiderea ofertelor va prezenta imputernicirea societatii ofertante precum si o copie a actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Data limita de primire a solicitarilor de clarificari ; max 3 zile inainte de data depunerii ofertelor. Data de transmitere a raspunsurilor laclarificari : cel putin 1 zile inainte de data depunerii ofertelor.Toate raspunsurile la clarificari vor fi postate la adresa de internet www.e-licitatie.roIn cazul in care exista oferte cu acelasi punctaj total clasate pe locul I , In cazul in care exista oferte cu aceeasi punctaj total clasate pe locul I , autoritatea contractanta va alege castigatoare oferta cu pretul cel mai mic; daca si preturile sunt egale se va solicita reofertarea financiara in plic inchis in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN TELEORMAN
Adresa postala: Str. Libertatii, nr. 1, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140009, Romania, Tel. +40 0247317666, Email: [email protected], Fax: +04 0247314743
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2013 09:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer