Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare carburant auto alimentat pe baza de carduri


Anunt de participare numarul 135245/05.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL JUDETEAN AMBULANTA MEHEDINTI
Adresa postala: SPLAI MIHAI VITEAZUL NR.5, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220062, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN MITROI, Tel. +40 0252318856, Email: [email protected], Fax: +40 0252318856, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare carburant auto alimentat pe baza de carduri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: statiile de distributie carburant din jud mehedinti ale ofertantului
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia de carburant auto alimentat pe baza de carduri, necesar alimentarii parcului auto activ al serviciului judetean ambulanta mehedinti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
benzina fara plumb = 3000 litri;
motorina euro 5 = 220000 litri.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 060, 564.51RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
se constitue in cuantum de 1% din valoarea estimata a contractului fara T.V.A., in suma de 10606 lei si perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei Garantia de buna executie reprezinta 5% (sau 2, 5% pentru I.M.M.) din valoarea fara TVA contractului si se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara la o banca agreata de ambele parti, sau alta modalitate prevazuta la art. 90 din H.G. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget asigurari sociale de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declarartie privind neincadrarea in prevederile art. 180 (Formular nr. 1) sau, cazier juridic al companiei; 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ( Formular nr. 2); 3.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriala pe raza careia isi are sediul social operatorul din care sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertei; 4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul de local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local din care sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertei; 5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr.3 ); 6. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta( Formular nr.4 ); 7. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG. 34/2006 ( Formular nr. 5 );
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
1) Manager General - dr. Florescu Dumbravica;
2) Director Economic - ec. Vrabete Luminita;
3) Director Tehnic - ing. Dumitrascu Crisan;
4) Director Medical - dr. Veropaieff Aurelia;
5) Sef Serviciu Achizitii - ec. Mitroi Catalin;
6) Sef Birou Financiar Contabilitate - ec. Mitroi Monica;
7) Sef Birou RUNOS - ec. Florea Ramona. Certificat de inregistrare (CUI) emis de Oficiul comertului de pe langa Tribunalul Teritorial in copie certificata "conform cu originalul"
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;
- Ultimul bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor
etc, vizat si inregistrat de organele financiare competente document semnat,
stampilat si inregistrat (copie conform cu originalul)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, ce fac obiectul contractului
de achizitie publica, continand valori, perioada de livrare, beneficiari, etc.;
- Fisa privind experienta similara;
- Furnizorul trebuie sa detina o arie mare de acoperire in Romania, cu statii amplasate in majoritatea localitatilor din tara, pe toate drumurile nationale si europene, din judete si care sa fie compatibile cu sistemul de CARD (minim o statie de carburant compatibil cu sistemul card in municipiul Drobeta Turnu Severin si a sediilor substatiilor Serviciului Judetean de Ambulanta Mehedinti ? Cujmir, Vinju Mare, Strehaia, Baia de Arama, Orsova).Furnizorul trebuie sa aiba cel putin o statie de alimentare cu carburanti putand livra in permanenta tipul de carburant pentru care s-au emis cardurile, in fiecare judet pe traseul drumurilor nationale.
document privind certificarea implementarii sistemului de management al
calitatii in conformitate cu standardul roman SR EN ISO 9001 :2001 sau
echivalent ( ISO 9001:2000 ; SR EN ISO 9001:2008; ISO 9001:2007 )
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
biroul juridic
Adresa postala: str. mihai viteazul nr. 5-7, Localitatea: dr.tr.severin, Cod postal: 220062, Romania, Tel. +40 0252318856, Email: [email protected], Fax: +40 0252333166
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2012 11:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer