Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare carburant auto pe baza de carduri


Anunt de participare numarul 132352/24.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul de Telecomunicatii Speciale - UM 0731 Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei 323 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060044, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN RADUCU, Tel. +40 212022722, Email: [email protected], Fax: +40 212222281, Adresa internet (URL): http: //www.sts.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare carburant auto pe baza de carduri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La statiile e distributie apartinand operatorului economic declarat castigator si ale reprezentantilor autorizati, aflate in Bucuresti si pe teritoriul tarii.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 14, 361, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea estimata acelui mai mare contract subsecvent este de 3.590.400 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Incheierea unui acord-cadru pe o durata de 4 ani ce are ca obiect furnizarea de carburanti auto Euro 5(benzina fara plumb CO95 si motorina Euro5(pe baza de carduri).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati minime-maxime estimate care vor face obiectul:
1) acordului-cadru: - benzina fara plumb tip CO 95: minim 535.200 litri ? maxim 1.920.000 litri;
- motorina: minim 356.800 litri ? maxim 1.280.000 litri.
2) celui mai mare contract subsecvent estimat a fi atribuit pe durata acordului-cadru: - benzina fara plumb tip CO 95: minim 133.800 litri ? maxim 480.000 litri;
- motorina: minim 89.200 litri ? maxim 320.000 litri.
Valoarea estimata fara TVA: 14, 361, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare - 71.808 leiGarantia de buna executie - 2% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind situatia personala- Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69/OUG 34/2006
- Certificat constatator (copie)
- Certificat de atestare fiscala (copie)
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
- Cazier judiciar pentru admininistrator/persoana imputernicita
- Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde este aplicabil)
- Cazier fiscal al companiei (pentru statele unde este aplicabil)
- Certificat de participare cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii generale
- Bilanturile contabile pentru anii 2008, 2009, 2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Reteaua de destributie a carburantilor;
-Declaratie privind principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani;
- Ofertantul va prezenta documente care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent;
- Informatii privind subcontractantii care sa cuprinda:
a) Declaratie privind asociatii si subcontractantii si care sunt activitatile desfasurate de acestia;
b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere;
c) Declaratie semnata de toti asociatii privind legalizarea asocierii in cazul in care oferta lor va fi declarata castigatoare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Operatorii economici trebuie sa detina minimo statie proprie sau in parteneriat/afiliata in fiecare resedinta de judet si sector al municipiului Bucuresti.- Ofertantul are obligatia de a face dovada ca in ultimii 3 ani a furnizat efectiv in cadrul unui contract, carburant auto pe baza de carduri in valoare egala sau mai mare de 1.800.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- O runda;
- Durata: o zi;
- Obiectul reofertarii: valoarea fara TVA, aferenta cantitatii maxime.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.02.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.02.2012 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.02.2012 10:00
Locul: UM 0731 Bucuresti - Splaiul Independentei nr. 323 A sector 6 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- Imputernicire semnata de reprezentantul legal al operatorului economic;
- Act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractantein ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ordonator de credite Scheau George-Florin. Celelalte persoane nu sunt publice conform fisei postului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consilil National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6 sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104661, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 323A sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060044, Romania, Tel. +40 212022133, Email: [email protected], Fax: +40 212022133, Adresa internet (URL): www.sts.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.12.2011 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer