Licitatie Publica - Furnizare carburant auto pe baza de carduri de credit
Anunt de participare numarul 142381/07.03.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Rutiera Romana
Adresa postala: B-dul. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul achizitii publice, Tel. +40 730600949, In atentia: Florentina Florea, Email: [email protected], Fax: +40 213182110, Adresa internet (URL): www.arr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare carburant auto pe baza de carduri de credit
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La statiile de distributie carburant ale ofertantului castigator din intreaga tara
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 32 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 491, 935 si 2, 451, 613RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: primul contract subsecvent se va incheia de la 26.04.2013 pana la 31.12.2013 iar de la 01.01.2014 pana la 31.12.2015 contracte subsecvente anuale.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de carburanti auto pentru un numar de carduri de credit: 39, plus 6 de rezerva, cu posibilitatea suplimentarii acestuia in cazul cresterii numarului de autoturisme din parcul propriu al Autoritatii Rutiere Romane ? A.R.R.
- Acordul-cadru va intra in vigoare incepand cu data de 26.04.2013.
- Durata acordului-cadru este de 32 luni.
Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: -primul contract subsecvent se va incheia de la 26.04.2013 pana la 31.12.2013.
-al doilea contract subsecvent se va incheia de la 01.01.2014 pana la 31.12.2014.
al treilea contract subsecvent se va incheia de la 01.01.2015 pana la 31.12.2015.
Valoarea maxima a celui mai mare contract subsecvent este de 1.016.129 lei fara TVA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132000-3 - Benzina (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a)Estimarea cantitatii minime pentru benzina fara plumb ? 230.400 litri/durata acordului cadru;
Estimarea cantitatii maxime pentru benzina fara plumb ? 422.400 litri/durata acordului cadru;
Estimarea cantitatii minime pentru benzina fara plumb ? 57.600 litri/un singur contract subsecvent;
Estimarea cantitatii maxime pentru benzina fara plumb ? 158.400 litri/un singur contract subsecvent;
b)Estimarea cantitatii minime pentru motorina ? 19.200 litri/durata acordului cadru;
Estimarea cantitatii maxime pentru motorina ? 44.800 litri/durata acordului cadru;
Estimarea cantitatii minime pentru motorina ? 4.800 litri/un singur contract subsecvent;
Estimarea cantitatii maxime pentru motorina ? 16.800 litri/un singur contract subsecvent.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 491, 935 si 2, 451, 613RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
32 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
49000 lei - Perioada de valabilitate a garantiei de participare nu trebuie sa fie mai mica decat perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile).Forma de constituire a garantiei de participare: garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formularul 12), instrument care va fi depus la sediul autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertei. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul nr. RO72TREZ7015025XXX000328 Trezoreria sector 1, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.In masura in care, Consiliul National de Solutionare a Constestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va respecta prevederile art. 278ยน din O.U.G. nr. 34/2006 si va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de: 6.231, 61 lei. - 5% din valoarea, fara TVA aferenta contractului subsecvent, Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in Formularul nr. 13, in termen de maxim 5 (cinci) zile de la data semnarii contractului subsecvent.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze o declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (semneaza/aproba documente emise in legatura cu procedura) sunt:
1.Sorin Supuran - Director General;
2.Aurelia Surulescu - Director General Adj. 2;
3.Simona Teighiu Jurj - Director Directia Economica si Administrativ;
4.Cristian Anton - Director Directia Juridica;
5.Tighineanu Ana Elvira ? Sef Serviciu Achizitii Publice;
6.Nitu Mirela- Sef S.A.C.A.T.
7.Florea Constanta Florentina ? Referent de specialitate Serviciul Achizitii PubliceAcest document va fi prezentat si de tertul sustinator, dupa caz.
Cerinta nr. 4 - Declaratii privind calitatea de participant la procedura. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze: Formularul 5 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Formularul 6 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului(in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata pe fiecare pagina), din care sa rezulte:
- adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei publice, numele complet, sediul si persoanele autorizate/administratori.
- nu sunt inscrise mentiuni privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatease afla in incapacitate de plata.
Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.
Persoane juridice/fizice straine. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri - Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani de cel putin 2.032.258 lei. Valorile vor fi exprimate in lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul 7 cu Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari de produse in domeniul achizitiei efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse, se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Ofertantul va prezenta ca dovada a experientei similare in ultimii 3 ani: - maxim 3 documente/certificate din care sa reiasa furnizarea de produse in domeniul achizitiei, in care participarea ofertantului la aceasta sa fi fost in valoare cumulata de cel putin: 1.016.129 lei fara TVA.
NOTA: Certificatele/documentele pot fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata notarial sau copie lizibila semnata si stampilata pe fiecare pagina pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.
Se solicita prezentarea declaratiilor de conformitate ale produselor cu cerintele impuse de standardele in vigoare, eliberate pe baza certificatelor de conformitate emise de organismele abilitate.
Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru firmele ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent.
Se vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea.NOTA: Documentul solicitat se poate prezenta in urmatoarele forme: copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata pe fiecare pagina.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul 8.Certificate sau alte documente emise de organe abilitate care saateste conformitatea produselor.CertificatSR EN ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2013 11:00
Locul: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, poarta G, etaj 8, sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care exista oferte clasate pe primul loc cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici respectivi noi oferte financiare, in plic inchis, in vederea departajarii.2. Acordul ? Cadru se va semna respectand prevederile ar. 94 din H.G.R. nr. 925/2006.3. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta numarul de carduri in cazul cresterii numarului de autoturisme din parcul propriu, iar in cazul schimbarii numarului de inmatriculare, inlocuirea celor vechi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.2562 din OUG. nr.34/2006, eventualele contestatii se pot depune la CNSC in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 213121519, Email: [email protected], Fax: +40 213121081, Adresa internet (URL): www.arr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2013 13:46