Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare carburant auto pe baza de carduri valorice


Anunt de participare numarul 134083/20.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Moise, Tel. +40 212262491, In atentia: Daniela Moise, Email: [email protected], Fax: +40 213165758, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare carburant auto pe baza de carduri valorice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: statiile de alimentare ale operatorului economic declarat castigator
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 071, 611.2 si 21, 447, 576RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cele trei autoritati contractante, membre ale asocierii contractante, in functie de necesitatile si fondurile bugetare ce pot fi disponibilizate cu acest scop, preconizeaza ca vor incheia contracte subsecvente distincte anual pentru perioada de desfasurare a acordului-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de carburant auto se va face de la toate statiile teritoriale de alimentare ale operatorului economic declarat castigator pe baza de carduri valorice.Valoarea celui mai mare contract subsecvent este: 5155110 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132000-3 - Benzina (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
30163100-0-Carduri pentru cumparat combustibil (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate maxima carburant Cantitate minima carburantMFP GF CNP GF MFPCNP
Cantitate benzina28.800 3.948.00024.000 14.400 1.105.44012.000
(litri)/autoritate contractanta
Cantitate motorina108.000 240.0009.600 54.000 43.2004.800
(litri) /autoritate contractanta
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 071, 611.2 si 21, 447, 576RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 100.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Constituirea garantiei de participare se va face conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.Constituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, conform Formularului nr.1 din Sectiunea III.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, pentru art. 181 lit. a), c1) si d), conform Formularului nr.2 din Sectiunea III.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la impozitele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)
Incadrarea operatorului economic in situatia prevazuta la art. 181 sau dupa caz, tertului sustinator in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.
3.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul nr.3 din Sectiunea III.
4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - Formularul nr.4 din Sectiunea III, completat de fiecare asociat (in cazul unei asocieri de operatori economici), cat si de eventualii subcontractanti si terti sustinatori.
Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire):
Secretar de Stat - MFP: Dl. Dan Tudor Lazar
Secretar General - MFP: Dl. Dragos Ionut BanescuDirector General DGIAPSI - MFP: Dna. Cornelia Nagy
Director General DGJ - MFP: Dl. Ciprian Badea
Director General DBCI - MFP: Dna. Lacramioara Alexandru
Director General Adjunct DGIAPSI - MFP: Dl. Angelica Macau
Sef serviciu DGIAPSI - MFP: Dna. Gabriela Stanila
Comisar General ? GF: Arpad Csaba Ladanyi
Sef serviciu SFCEB - GF: Teodor Herea
Sef serviciu SJC - GF: Danut Sisu
Presedinte ? CNP: Ion Ghizdeanu
Secretar General ? CNP: Marian Neagu
Director EAJRU ? Serban Nastase5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de atribuire ? Formular nr. 5 din Sectiunea III. 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentul in original/copie legalizata.
2.Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CMA a of in dom de activ af contract ce urm a fi atribuit, pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 10.000.000 lei.In cazul asoc, cond se va consid indeplinita in mod cumulativ.
Fisa de info gen cu declaratia privind CMA pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010 sau, in functie de inregistrarea sit financiare 2009, 2010, 2011)?Form 6Bilanturile contab aferente ex financiare 2009, 2010, 2011, vizate si inreg. de org comp sau alte doc dov. In sit in care op ec nu si-a inreg bilant contab af 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2010, 2009, 2008.
Bilanturile/doc vor fi prez in copie certificata pentru conformitate cu origin sau echiv.
Valorile CMA vor fi convertite din euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv.ANUL
CURS B.N.R.
2008
3, 6826 lei
2009
4, 2373 lei
2010
4, 2099 lei
2011
4, 2379 leiOf. care trebuie sa ef conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertant/asoc trebuie sa prezinte max 3 doc din care sa rezulte info relevante, din ultimii 3 ani, avand ca ob furniz de prod similare a caror val cumulata sa fie cel putin egala sau mai mare decat 5.000.000lei, fara TVA (ex. Contr sim, rec, doc const, etc.).
Decl privind lista principalelor livrari de prod in ultimii 3 ani, calculati de la termen limita pentru depunerea of. Formular 7 din Sectiunea III.
Val experientei similare vor fi convertite din euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.ANUL CURS B.N.R.
2009 4, 2373 lei
2010 4, 209lei
2011 4, 2379 lei
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.Daca modalitatea de dem a exp simil se face prin prez de contracte, of este obligat sa prez copii de pe partile relevante ale contract: pag din contr din care sa rez partile contractante, ob contract, durata contract, pretul contract precum si pag fin cu semnaturi
Ofertantul/asocierea trebuie sa demonstreze ca detine minim o statie de alimentare la nivel local avand in vedere Hotararea nr. 566/2011 pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 1.324/2009 privind organizarea si functionarea Garzii Financiare, conform careia Comisarul general al Garzii financiare are calitatea de ordonator tertiar de credite si exercita atributiile legale in aceasta calitate pentru Comisariatul General, sectiile judetene si pentru Sectia Municipiului Bucuresti.
Informatiile trebuie sa se regaseasca in Documentul constatator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licit elect va incepe in 2 zile lucrat de la transm invitatiilor.Nr runde: 1Durata rundei: 1ziElem ce va face obiectul procesului repetitiv de ofertare: Val totala ofertata initial la care se aplica noul procent de dicount. Procentul de discount va fi mai mare sau egal cu cel ofetat initial in etapa non-electronica. Info ce vor fi puse la dispoz ofertantilor: poz in clasamDaca dupa etapa finala de licit electro ofertele de pe locul1 au aceeasi val, va fi declar cast ofertantul care a acordat cel mai mare procent de discount.Daca of au atat valori cat si %discount egale, autor. contr. va sol reofertarea in plic inchis.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2012 08:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2012 10:00
Locul: sediul Ministerului Finantelor Publice. str. Apolodor, nr. 17, sector 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, membrii UCVAP, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Dupa finalizarea acordului cadru, respectiv dupa 48 luni
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care dupa etapa finala de licitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au acelasi punctaj, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Valoarea totala ofertata se va calcula astfel: (Cantitatea maxima benzinax pretul de la pompa cu 10 (zece) zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor) + (Cantitatea maxima motorinax pretul de la pompa cu10 (zece) zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 212262231, Fax: +40 213199649
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2012 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer