Licitatie Publica - Furnizare carburant auto prin sistemul card
Anunt de participare numarul 99274/04.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA BACAU
Adresa postala: STR. Florilor, BL.10, SC.A, AP.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600003, Romania, Punct(e) de contact: Dragomir Lavinia, Tel.0234584050, Email: [email protected], Fax: 0234542668, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare carburant auto prin sistemul card
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: de la statiile de distributie (alimentare)
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 21 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 600, 324RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionarea de carburant auto pe baza sistemului card
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Benzina= 218.400 litri
Motorina = 764.400 litri
Valoarea estimata fara TVA: 3, 600, 324RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 72.006, 48 Ron, Garantia de buna executie este de 5 % din val. fiecarui contract subsecvent fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri din contractul cu Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform OUG 34/2006, art. 180-183:
Declaratii privind eligibilitatea;
Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata;
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertuluiin copie valabil la data deschiderii ofertelor;
Certificat de atestare fiscala emis de Administratia Finantelor Publice prin care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetul de stat la zi si nu prezinta datorii, in original sau copie legalizata valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimi 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara;
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;
Prezentarea a cel putin 3 (trei) recomandari din partea altor beneficiari;
Listastatiilor de distributie (cu dispozitiv de citit card).Furnizorul trebuie sa detina o arie mare de acoperire in Romania cu statii amplasate in majoritatea localitatilor din tara, pe toate drumurile judetene, nationale si europene, la intrarile si iesirile din judete si care sa fie compatibile cu sistemul CARD (minim o statie de carburant compatibil cu sistemul card in municipiul Bacau si in principalele orase ale judetului Bacau sau in imediata apropiere a acestora si a sediilor substatiilor Serviciului de Ambulanta Judetean Bacau).
Furnizorul trebuie sa aiba cel putin o statie de alimentare cu carburanti putand livra in permanenta tipul de carburant pentru care s-au emis cardurile, in fiecare judet din raza de activitate a serviciilor de ambulanta.
Autorizatie de livrare de la producator (prezentata in original sau in copie legalizata);
Certificat ISO 9001/2001 sau echivalent, prezentat in original sau in copie legalizatata;
Certificat ISO 14001/2005 sau echivalent, prezentat in original sau in copie legalizatata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
in SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2010 18:00
Locul: in SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravapoleos, Nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunal Bacau
Adresa postala: Str. Oituz, Nr. 20, ,Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Tel.0234/511944, Email: [email protected], Fax: 0234/511193
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Ambulanta Judetean Bacau
Adresa postala: Str. Florilor, Bloc 10, Scara A, Apartament 1 - intrare laterala bloc, Compartiment Juridic, ,Localitatea: Bacau, Cod postal: 600003, Romania, Tel.0234/584050, Email: [email protected], Fax: 0234/542668
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2010 12:59