Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare carburant pe baza de carduri


Anunt de participare numarul 133064/15.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN SIBIU
Adresa postala: STR. CONSTITUTIEI 19 , SIBIU, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550253, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Minculete, Tel. +40 269230194, Email: [email protected], Fax: +40 269235199, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Serviciul de ambulanta judetean sibiu
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare carburant pe baza de carduri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Combustibilul se va livra la statiile furnizorului, in rezervoarele autovehiculelor apartinand SERVICIULUI DE AMBULANTA JUDETEAN SIBIU
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 329, 648RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cel mai mare contract pentru perioada 01.05.-31.12.2012. Celelate contracte vor fi lunare sau anuale in functie de Bugetul aprobat.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentarea ambulantelor din dotare cu carburant(motorina euro 5 si benzina fara plumb co95) pe baza de carduri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.2.1.CANTITATI ESTIMATE ACORD CADRU
Motorina Euro 5Minim 77.600litri? maxim232.800 litriBenzina fara plumb Euro 5 tip CO 95Minim 800 litri ? maxim2400 litri2. CANTITATI PENTRU CEL MAI MARE CONTRACT SUBSECVENT.
motorinaEuro 5= 77.600 litriBenzina fara plumbtip CO 95= 800 litri
Valoarea estimata fara TVA: 443, 216RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 26.592, 96 lei reprezentand2% din valoarea estimata a acordului cadru.In baza Legea nr.346/2004 pentru I.M.M. valoarea garantiei de participare este de 50% din cuantumul garantiei de participare.Cerinta obligatorie: in cazul I.M.M. grantia de participare va fi insotita de Declaratia pe propie raspundere ca societatea se incadreaza in categoriaI.M.M. (Formular nr.14 din sectiunea formulare).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare care trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se poate constitui: - garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara sau din partea unei societati de asigurari (formularului nr.6din sectiunea formulare) sau- ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO12TREZ5765041XXX000404, deschis la Trezoreria Sibiu, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, sau la caseria auroritatii contractante ;Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate nedeschise.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la terminarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteiIn cazul depunerii de catre ofertant/ofertanti a unei eventuale contestatii iar contestatia va fi respinsa de catre CNSC autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma de 5.109, 65 lei , in conformitate cu art. 278^1 din OUG-34/2006. Cuantumul GBE 10% din valoarea contractului. GBE se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau din partea unei societati de asigurari (formular nr. 10), care devine anexa la fiecare contract subsecvent; sau GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in proportie de 10% din valoarea facturii. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, laTrezoreria Sibiu. Suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica decat 0, 5% din pretul fiecarui contract subsecvent. Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire..Durata garantiei de buna executie este valabila pe toata durata contractului.In baza Legea nr.346/2004 valoarea GBE este de 50% din cuantumul garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri din prestari de servicii prin contract cu Casa Nationala de asigurari de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea declaratiei de eligibilitate(formular 1). Neincadrarea in prevederile art. 181din OUG-34/2006 prin prezentarea formularului nr. 2 din sectiunea formulare; pentru sustinerea declaratiei ofertantii vor prezenta:
- certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor catre bugetul de stat si certificat de plata a taxelor si impozitelor locale (pentru sediul central al ofertantului) din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele, in cazul datoriilor se accepta si ofertanti cu datorii esalonate conform legii (Ordinul ANRMAP nr. 509/2011).
Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 11 din sectiunea formulare.
In caz de participare cu oferta independenta se va prezenta CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul 12 din sectiunea formulare .
DECLARATIE privind respectarea prevederilor art.691din OUG-34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr.13 din sectiunea formulare . Persoanele implicate in procesul de evaluare sunt prezentate in Anexa nr.1. Ofertantii(persoanejuridice/fizice romane) trebuie sa fie inregistrati intr-una dintre formele de inregistrare din Romania iar domeniul de activitate principal sau secundar sa fie similar cu obiectul contractului.- Prezentarea in original sau copie a Certificatului Constatator emis de catre Oficiul Comertului, care sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor
Ofertantii(persoanejuridice/fizice straine) trebuie sa fie inregistrati intr-una dintre formele de inregistrare din tara de origine-Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima de calificare ca cifra medie de afaceri pe ultimii 3 anisa fie mai mare de 880.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul a furnizat in ultimii 3 ani, pana la data limita de depunere a ofertelor, produse similare cu obiectul contractuluia caror valoare cumulata este de minim: 443.000 lei.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in proprietatea sa sau prin contracte / conventii de inchiriere/parteneriat, cel putin o statie de alimentare in fiecare judet de pe teritoriul Romaniei si in municipiul Bucuresti in care se poate face alimentarea cu cardurile distribuite autoritatii contractante.
Ofertantul are implementat un management de calitate conform standardului ISO 9001 editie 2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Venituri din prestari de servicii, contract incheiat cu Casa Nationala de Asigurari de Sanatate.In caz de egalitate intre doi sau mai multi ofertanti, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin preturi noi.Prezenta fisa de date este copia Fisei de date a achizitiei nr. 15005.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIULDE AMBULANTA JUDETEAN SIBIU
Adresa postala: str. Constitutiei nr.19, Sibiu, jud. Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550326, Romania, Tel. +40 269/230194, Fax: +40 269/230194
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2012 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer