Licitatie Publica - Furnizare carburant prin sistem card
Anunt de participare (utilitati) numarul 138059/09.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Dan Manolache, Tel. +40 244401360, Email: [email protected], Fax: +04 0244402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Transportator unic de titei, gazolina si etan
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare carburant prin sistem card
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare carburant prin sistem card
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
benzina 100.000 litri/an respectiv 200.000 litri/2 ani si motorina 275.000 litri/ an respectiv 550.000 litri/2ani
Valoarea estimata fara TVA: 4, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum GP ? 96.000 lei. Valab: 60 zile de la termen lim de depun a of. Constituire: - Instr de garantare emis de o soc. bancara/asigurari, ORIGINAL, irevoc. in fav CONPET SA, elab conf model din sect IV. Din el trebuie sa reiasa ca soc. bancara/asigurari va plati CONPET suma solicitata, la prima cerere scrisa;
- prin OP, in contul AC (RO38 RNCB 0205 0448 6570 0001, deschis la BCR Ploiesti)- prin instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau o societate de asigurari, prezentat in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea autoritatii contractante SC CONPET SA Ploiesti, Docum care conf plata GP va fi anexat plicului ext, ptr a putea fi verif plata GP. In cazul neprez dovezi, oferta va fi decl inacceptabila potrivit prev art. 33 alin (3) lit. b), coroborat cu art. 36 alin. (1) lit. a) din HG 925/2006.In cazul IMM se va anexa si declaratia IMM, conform L 346/2004 si ca urmare, va constituit 50% din GP solic in prezenta documentatie.In mod obligatoriu, instrumentul de garantare va mentiona clar ca, in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie ce i-a fost respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ? CNSC, autoritatea contractanta are dreptul sa retina din valoarea/valorile constituita/-e drept garantie de participare, iar societatea bancara/ de asigurari va elibera catre autoritatea contractanta, suma stabilita in conformitate cu art. 278ind1 din OUG 76/2010, in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 8.040 lei 10% din valoarea fara TVA a contractului.-scrisoare de garantie bancara in conditiile prevazute in HG nr. 925/2006 conform art. 90 alin. (1)- retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 alin. (3) modificat prin HG 1045/19.10.2011, situatie in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
susre proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratii privind eligibilitatea
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006
Depunerea documentelor solicitate pot fi in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetete locale
Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale - formulare-tip eliberate de autoritatile competente, si anume: certificate de atestare fiscala, emise de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile Certificatele vor fi depuse in oferta in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre ofertantCerinta nr. 4
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Cerinta nr. 5
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Cerinta nr. 6
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG 34/2006
Observatii: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.
Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta certificat de rezident fiscal al statului de rezidenta, in original si in traducere legalizata in limba romana.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii exigibile la bugetul consolidat precum si la cel local la data depunerii ofertelor Cerinta nr. 1
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Cerinta obligatorie: Ofertantul are obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu Legea nr. 26/1990, eliberat in luna anterioara sau in cea a deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre ofertant, in situatia in care acesta s-a implicat in paralel in derularea mai multor proceduri de atribuire.
Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, starea societatii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerin?a nr. 1
Declaratie privind cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 anide minimum 9, 600, 000 lei. Pentru conversia in RON aferenta situatiilor financiare intocmite in alta moneda, se va indica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte sau se va face mentiunea ca pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunict de BNR
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se solicita declaratie si lista principalelor livrari de produse din care sa rezulte indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract cu obiect asemanator si a carui valoare a fost de minimum 1.440.000 lei.of va prez. pentru certif.. livr.certif/docum.emise sau contrasemn.de catre o autorit. sau de catr. benef. contr.docum. care sa certif.perioada livr.val. recom.din partea benef. contr.prez.ca exp. simil.care se incadr. in cerintele dela acest pct.Of va putea prezenta si alte doc pe care le consid edif in sustinerea si doved exp sim.
Declar si lista priv subcontr. of va preciza pt. subctr.date de identif.din certif.de inreg., val.subctr.In anexa, va prez: val subcontr, acordul subcontr si specimen de semnat (sau va prezenta Acord de subcontractare, semnat). Rasp. priv indepl. tuturor cerintelor de calif solic. ii revin in mod exclusiv ofertantului.
Certificat ISO care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru domeniul de activitate al licitatiei in cauza
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Toti ofertantii vor fi inscrisi in SEAP. In cadrul licitatiei electronice procesul repetitiv de ofertare se refera numai la preturi. Atribuirea se va realiza intr-o singura runda.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2012 11:00
Locul: Sediul Ad-tiv II al S.C.CONPET S.A. Ploiesti din str. Rezervoarelor, nr.8 - sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor: imputernicire, copie BI/CI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C.CONPET S.A.
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr.1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 244401360, Fax: +04 0244516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2012 16:11