Licitatie Publica - Furnizare carburant prin sistem card
Anunt de participare (utilitati) numarul 141160/18.12.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Barbuceanu, Tel. +40 244401360, Email: [email protected], Fax: +40 244402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC Conpet SA Ploiesti
Adresa postala: str. Rezervoarelor nr.8 Ploiesti, serv. Structura de securitate, corp A, demisol, L-J-8.15-16.00 si V-08.15-13.00, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 24441360, In atentia: Serv. Achizitii Logistica, Fax: +40 244516451
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Transportator unic de titei, gazolina si etan
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare carburant prin sistem card
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare carburant prin sistem card
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
benzina 100.000 litri/an respectiv 200.000 litri/2 ani si motorina 275.000 litri/ an respectiv 550.000 litri/2ani
Valoarea estimata fara TVA: 3, 871, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul GP? 77.420 lei.Perioada de valabilitate a GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor).Forma de constituire a GP: - prin virament bancar, in contul AC(RO38 RNCB 0205 0448 6570 0001, deschis la BCR Ploiesti), conform art. 86 (5) lit. a.- prin instrument de garantare emis de catre o societate bancara/asigurari, prezentat in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea SC CONPET SA, elaborat astfel incat din acest instrument de garantare sa reiasa fara echivoc ca societatea bancara/asigurari va plati CONPET SA Ploiesti, cu conditia ca in cererea sa AC sa specifice ca suma ceruta de ea si datorata ei este din cauza existentei uneia sau mai multora dintre situatiile urmatoare (prevazute de art. 87 din HG 925/2006): In mod obligatoriu, instrumentul de garantare va mentiona clar ca, in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie ce i-a fost respinsa de CNSC, AC are dreptul sa retina din valoarea/valorile constituita/-e drept GP, iar societatea bancara/asigurari va elibera catre AC, suma stabilita in conf.art.2781 din OUG 76/2010, in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 7.651 leiDocumentul care confirma plata GP va fi anexat plicului exterior, pentru a putea fi verificata plata GP. In cazul neprezentarii dovezii, oferta va fi declarata inacceptabila, potrivit prevederilor art. 33 alin (3) lit. b), coroborat cu art. 36 alin. (1) lit. a) din HG 925/2006.Echivalen?a pentru o GP depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul in care ofertantul beneficiaza de reducerea privind cuantumul GP, prevazuta de Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, si, ca urmare, a constituit 50% din GP solicitata in prezenta documentatie, acesta are obligatia de a anexa ofertei, documentele prevazute de aceasta Lege. 10% din valoarea fara TVA a contractului.-instrument de garantie in conditiile prevazute in HG nr. 925/2006 conform art. 90 alin. (1)- retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 alin. (3) modificat prin HG 1045/19.10.2011, situatie in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratii privind eligibilitatea
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006
Depunerea documentelor solicitate pot fi in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetete locale
Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale - formulare-tip eliberate de autoritatile competente, si anume: certificate de atestare fiscala, emise de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile Certificatele vor fi depuse in oferta in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre ofertant, si va fi valabil la data limita de depunere a ofertei.
In cazul in care ofertantului i s-au acordat inlesniri la plata, acesta va prezenta si Conventia si Graficul de esalonare, precum si copii ale ultimelor documente de plata care sa dovedeasca faptul ca a respectat graficul de esalonare a platilor.
Observatii: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.
Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta certificat de rezident fiscal al statului de rezidenta, in original/copie lizibile cu mentiunea conform cu originalul si in traducere legalizata in limba romana.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii exigibile la bugetul consolidat precum si la cel local la data limita de depunerii ofertelor.Cerinta nr. 4
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Cerinta nr. 5
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG 34/2006
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Cerinta obligatorie: Ofertantul are obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu Legea nr. 26/1990, din care sa reiasa ca informatiile prezentate in acest certificat sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre ofertant, in situatia in care acesta s-a implicat in paralel in derularea mai multor proceduri de atribuire.
Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, starea societatii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerin?a nr. 1
Declaratie privind cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 anide minimum 7.742.000 lei. Pentru conversia in RON aferenta situatiilor financiare intocmite in alta moneda, se va indica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte sau se va face mentiunea ca pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunict de BNR
Cerinta nr. 2
Cerinta obligatorie: Bilanturile contabile la 31.12.2010 si 31.12.2011
Ofertantul va prezenta Bilanturile contabile la 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate de organele competente.
Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant la datele 31.12.2010 si 31.12.2011, din care sa reiasa cifra de afaceri la datele 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Se solicita Declaratie si Lista principalelor livrari de produse din care sa rezulte executarea in ultimii 3 ani a cel putin un contract cu obiect similar obiectului contractului si a carui valoare a fost de minimum 1.161.300 lei.Ofertantul va prezenta certificare de buna executie: recomandare din partea beneficiarului contractului prezentat ca experienta similara, care se incadreaza in cerintele de la acest punct. Mentionam ca din contractul prezentat ca experienta similara, sunt suficiente numai informatiile privind partile contractante, obiectul contractului, valoarea contractului si durata acestuia, precum si pagina ce poarta semnaturile reprezentantilor legali ai partilor contractante.
Vor fi acceptate si documente care vor certifica livrarea partiala a produselor cu conditia ca valoarea acestora sa corespunda valorii minime impuse de 1.161.300 lei.
Ofertantul va putea prezenta si alte documente pe care le considera edificatoare in sustinerea si dovedirea exper
Cerinta nr. 1
Certificatul ISO 9001:2008, sau echivalent, emis de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru domeniul de activitare al licitatiei in cauza.
Certificatul va fi valabil la data limita de depunere a ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
? Numarul statiilor de alimentare la nivelul caietului de sarcini
40%
Descriere: a) pentru cel mai mare numar de statii de alimentare ca nivelul caietului de sarcini, se va acorda punctajul maxim alocat de 40 puncte;
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.02.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.02.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2013 11:00
Locul: Sediul Ad-tiv II al S.C.CONPET S.A. Ploiesti din str. Rezervoarelor, nr.8 - sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor: imputernicire, copie BI/CI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Punctajul financiar pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei?, se acorda astfel: Pentru pretul cel mai scazut dintre preturile ofertelor [Pmin] se acorda punctajul maxim alocat acestui factor, respective 60 puncte.b) Pentru un pret mai mare decat cel ofertat la punctul anterior, punctajul se va acorda astfel: Pn = (Pmin / Pofertat) x 60in care: - pretn ? reprezinta pretul ofertat pentru care se calculeaza punctajul- 60 ? punctajul maxim alocat.Punctajul pentru factorul de evaluare ? Numarul statiilor de alimentare la nivelul caietului de sarcini se acorda astfel: a) pentru cel mai mare numar de statii de alimentare ca nivelul caietului de sarcini, se va acorda punctajul maxim alocat de 40 puncte;b) pentru un numar de statii mai mic decat cel prevazut la lit. a), punctajul se acorda astfel: Sn= (numar de statii n / numar de statii maxim din anexa) x 40in care: - numar de statii n - reprezinta numarul statiilor de alimentare la nivelul caietului de sarcini, specificat in fiecare oferta pentru care se calculeaza punctajul- 40? punctajul maxim alocat.In cazul in care in cadrul procedurii sunt prezentate doua sau mai multe oferte cu punctaj egal, clasate pe locul I, inainte de expirarea termenului de evaluare a ofertelor, vor fi solicitate firmelor aflate in aceasta situatie prezentarea in plic inchis a noilor propuneri financiare.Pentru vizualizarea documenta?iei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fi?ierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform termelelor prevazute la art. 2562 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic -Avizare al S.C.CONPET S.A
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr.1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 244401360, Fax: +40 244516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2012 10:17