Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE CARBURANTI BENZINA SI MOTORINA PENTRU PARCUL AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE SI MOTORINA PENTRU CENTRALE TERMICE


Anunt de participare numarul 148008/19.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Adresa postala: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Mirela Trandafir, Tel. +40 212080414, Email: [email protected], Fax: +40 212080403, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Regia Autonoma Administratia Protocolului de Stat - Sucursala Agrosilvica si de Agrement Scrovistea
Adresa postala: Sos. Bucuresti - Ploiesti km.32, com. Ciolpani, jud. Ilfov, Localitatea: Ciolpani, Cod postal: 077050, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Tehnic, Tel. +40 213133194, In atentia: Mihai DRAGU, Sorin PEIA, Email: [email protected], Fax: +40 213136393, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Regia Autonoma Administratia Protocolului de Stat - Sucursala Agrosilvica si de Agrement Scrovistea
Adresa postala: Sos. Bucuresti - Ploiesti km.32, com. Ciolpani, jud. Ilfov, Localitatea: Ciolpani, Cod postal: 077050, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Tehnic, Tel. +40 213133194, In atentia: Mihai DRAGU, Sorin PEIA, Email: [email protected], Fax: +40 213136393, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Regia Autonoma Administratia Protocolului de Stat - Sucursala Agrosilvica si de Agrement Scrovistea
Adresa postala: Sos. Bucuresti - Ploiesti km.32, com. Ciolpani, jud. Ilfov, Localitatea: Ciolpani, Cod postal: 077050, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Tehnic, Tel. +40 213133194, In atentia: Mihai DRAGU, Sorin PEIA, Email: [email protected], Fax: +40 213136393, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE CARBURANTIBENZINA SI MOTORINA PENTRU PARCUL AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE SI MOTORINAPENTRUCENTRALE TERMICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: -statiilede distributie ale agentului economic castigator si punctele de lucru ale S.AA Scrovistea conform Caietului de sarcini
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE CARBURANTI BENZINA SI MOTORINA PENTRU PARCUL AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE SI MOTORINA PENTRUCENTRALE TERMICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
09134210-2-Motorina (0, 2) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produse petroliere :210.000 litri , din care:
- lot 1: benzina 10.000 litri si 30.000 litri motorina pentru parcul auto- lot 2:170.000 litri motorina pentru centralele termice
Valoarea estimata fara TVA: 1, 100, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare lot I + lot II = 22.008 leiGarantie de participare lot I = 4.192 leiGarantie de participare lot II = 17.816 lei- in eventualitatea unei contestatii respinse de CNSC se retine din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, o suma calculata conform art.278¹ lit.b) din OUG 34/2006 pentru lotul 2, respectiv o suma calculata conform art.278¹ lit.a) din OUG 34/2006 pentru lotul 1.-Garantia de participare se va constitui in formele precizate de art.86 di HG nr.925/2006.Pentru o garantie de participare depusa in alta valuta, echivalenta se va face la cursul BNR echivalent in leu/alta valuta din data anterioara datei limta de depunere a ofertelor, cu 5 zile .Formularul10 ? in cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara.- contul R.A. A.P.P.S. in care se poate vira garantia de participare este : RO54RNCB0082005021380001, BCRsuc. Unirea, beneficiar RA-APPS, CUI: RO 2351555;Nr.Reg.Com: J40/234/1991 prin SAA Scrovistea : CUI11487360;J23/639/2002Precizare: In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului - conform art. 89 alin. 1 din HG 925/2006. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Cuantumul garantiei de buna executie este de 2 % din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratii privind eligibilitatea- formular F1 ; acest document este solicitat de catre autoritatea contractanta pentru a se asigura de faptul ca niciunul dintre operatorii economici participanti la procedura nu se afla in situatia prevazuta la art.180 din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, OUG 342006 actualizatformular F2 aceasta declaratie se va prezenta si de catre tertul sustinator pentru pct.a), c)¹ si d), daca este cazul.Acest document este solicitat de catre autoritatea contractanta pentru a se asigura de faptul ca operatorii economici participanti la procedura nu se afla in stare de faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic, si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat, in ultimii doi ani si-au indeplinit obligatiile contractuale, nu au fost condamnati in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta ce a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.c) formularul F3. Declaratie privindcalitatea departicipant la procedura? - Acest document este solicitat de catre autoritatea contractanta pentru a se informa referitor la calitatea in care participa la procedura de achizitie fiecare operator economic, respectiv in nume propriu, asociat, subcontractant.
d)Certificat de participare cu oferta independenta-cf.ordin ANRMAP nr 314/2010? formularul F4;
e) Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 69 1din OUG 34/2006? - formularul F5 se va prezenta atat de subcontractant cat si de tert sustinator.
Declaratia pe proprie raspundere a ofertantului ca nu are membrii in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere si/sau asociati ori actionari persoane care sunt sotie/sot/ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv , sau in relatii comerciale (asa cum sunt prevazute in art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si anume: Gheorghe Bolintineanu- Director Sucursala; Mihai Dragu ? Director Tehnic; Madalina Dorogan-Contabil Sef; Marilena Negroiu -Director Marketing; Eugeniu Tuna- Director Comercial; Marian Costache-Consilier juridic; Sorin Peia-Sef Birou Tehnic; Bogdan Grigore-sef Birou Comercial. Acest document este solicitat de catre autoritatea contractanta pentru a se asigura de faptul ca operatorii economici participanti la procedura nu se afla in situatiile prevazute de acest articol, cu reprezentantii autoritatii contractante implicati in procedura.
f) Certificatele fiscale privind obligatiile exigibile catre bugetul de stat si bugetele locale.Din certificatul fiscal, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele , trebuie sa reiasa ca ofertantii nu au datorii scadente la nivelul lunii anterioarecelei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Persoane fizice/juridice romane
a)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca operatorul economicare inscris in obiectul de activitate comercializarea de carburanti. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului, in original.
b)Persoane fizice/juridice staine- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata) pentru persoane juridice/ fizice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2012 vizat si inregistrat la organismele abilitate.
Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta in copie lizibila, cu mentiunea , , conform cu originalul??.formularul F6Se va prezenta cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea in ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bonurile valorice vor trebui sa fie acceptate de catre toate statiile din reteaua proprie.
Ofertantii participanti trebuie sa aiba cel putin 1 statie de distributie a carburantilor in fiecare judet al tarii si cel putin 1 statie de distributie a carburantilor in Mun. Bucuresti.
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare
- Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani
Certificat de management al calitatii SREN ISO 9001-2008 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta o declaratie prin care sa ateste ca bonurile valorice pentru carburanti auto sunt acceptate de catre toate statiile din reteaua proprie. (pentru Lotul 1)Se va prezenta o lista cu adresele statiilor de distributie de carburanti atat din tara cat si din Mun. Buc. (pentru Lotul 1)Se va completa formularul F 8+ anexaSe va completaformularul F7 + anexaCopie conforma cu originalul dupa respectivul certificat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in Sistemul electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) (conform art.42 si 44 alin(2) din Hotararea nr.1660/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare) si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza de catre autoritatea contractanta, conform prevederilor art.165 alin.(2) din O.U.G. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.b)In vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati inSEAP avand certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentruconectare si inregistrare la : http: //www.e-licitatie.ro .c) Invitatia de participare va fi transmisa pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor care audepus oferte admisibile si va contine data si momentul de start al licitatiei electronice, precum siorice informatie necesara pentrurealizarea conectarii individuale la echipamentul electronicutilizat.d) Autoritatea contractanta nu are dreptul de a incepe licitatia electronica mai devreme dedoua zile lucratoare dupa data la care au fost trimise invitatiile, conform art.165 alin. 4 dinO.U.G. nr.34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare;e) In cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera la : pretul total al ofertei;f) Sistemul informatic va pune instantaneu la dispozitia tuturor ofertantilor informatiile necesareacestora pentru a-si determina, in orice moment, pozitia pe care o suporta in clasament.Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertareinformatii referitoare la :1. cea mai buna oferta financiara2. numarul participantilor la licitatia electronica.g) Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze :1)In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa-si imbunatateasca ultima oferta depusa1. Numarul de runde: 1.2. Durata runda: o zi.3.In cazul in care ofertantul declarat admis si inregistrat in SEAP nu modifica in cadrul fazei delicitatie electronica pretul ofertei, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare ofertadepusa in cadrul procedurii de evaluare initiala a ofertelor, in conformitate cu criteriul deatribuire stabilitin documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta va atribui contractul de furnizare cu respectarea prevederilor4.art.200 din O.U.G.34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Ofertantulcastigator va prezentain termen de 24 de ore de la finalizarea rundei de licitatie electronica ofertafinala aferenta. Oferta finala trebuie sa contina propunerea tehnica si propunerea financiara.5. In cazul in care ofertele prezentate in cadrul licitatiei electronice sunt egale, atunci autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic preto noua propunere financiara in plic inchis, caz in carecontractul va fi atribuit ofertantului a caruinoua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.01.2014 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.01.2014 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.01.2014 11:00
Locul: Comuna Ciolpani, Jud. Ilfov, Sos. Bucuresti-Ploiesti, Km 32. (Sediul SAA Scrovistea)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanii ofertantilor pe baza de imputernicire si copie C.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte au preturi egale, dupa faza finalade licitatie electronica, atunci autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in carecontractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.2562 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A.- ADMINISTRATIA PATRIMONIULUI PROTOCOLULUI DE STAT
Adresa postala: str. Moliere nr.6-8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Tel. +40 212080414, Fax: +40 212080414
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.11.2013 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer