Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare carburanti auto


Anunt de participare numarul 134093/21.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Moinesti
Adresa postala: str. V. Alecsandri, nr. 14, Localitatea: Moinesti, Cod postal: 605400, Romania, Punct(e) de contact: Rodica Bejan, Tel. +40 234363680, In atentia: dl. Viceprimar Vieru Valentin, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 234365428, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare carburanti auto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Retea distributie furnizor
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea carburantilor pe baza cardurilor emise de furnizor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea a 18.040 litri benzina, 106.395 litri motorina, conform caietului de sarcini.
- Cantitatea estimata pana la 31.12.2012:11.480 l benzina si 68.215 l motorina;
- Cantitatea estimata pentru 4 luni: 6.560 l benzina si 38.180 l motorina
Valoarea estimata fara TVA: intre 411, 227 si 642, 086RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi valabila 45 de zile de la data limita de primire a ofertelor, in cuantum de 12.000 lei. In masura in care CNSC respinge o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.422, 08 lei. Modul de constituire: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante potrivit Formular 9. Nota: in cazul in care se opteaza pt constituirea garantiei prin aceasta modalitate, scrisoarea de garantie va fi transmisa, in original, la sediul A.C. pana la data si ora limita de deschidere(vizualizare) a ofertelor in SEAP mentionate in invitatia de participare, insotita de o scrisoare de inaintare - Formular 13;SAU: - prin depunerea unui ordin de plata/fila CEC cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor(cont garantie: RO 90TREZ0635006XXX000061, deschis la Trez. Moinesti), CF 4591490.Nota: in aceasta situatie se va atasa la documentele depuse si dovada constituirii garantiei de participare in format electronic. Daca din motive tehnice nu este posibil se va transmite prin fax la nr. 0234365428 pana la data si ora limita de deschidere (vizualizare) a ofertelor in SEAP mentionate in anuntul de participare.In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM stabilita conform Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se va constitui in procent de 50% din suma solicitata, ofertantul prezentand obligatoriu documente care dovedesc incadrarea in categoria IMM (Formular 12)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea la art. 180 (formular 1) si 181 (formular 2) din OUG 34/2006; Certificat eliberat de ANAF privind indepl. oblig. fiscale de plata la bugetul consolidat de stat-scadent in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat eliberat de APL privind indepl. oblig fiscale de plata catre bugetele locale - scadent in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Documente echivalente pt
operatori economici nerezidenti + certificat de rezidenta fiscala (valabil pt. 2011); Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea la art. 69*1 din OUG 34/2006 (formular 3) pentruofertanti; Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar: Ing. Viorel Ilie, Secretar: Jr. Neculai Catana, Consilier juridic: Anghel Elena, Sef Serviciu UATAP: Ing. Iustina Petecuta, Director Economic: Ec. Gheorghe Chirea.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 4) Certificat Constatator ORC valabil la data deschiderii ofertelor - sau echivalent pentru persoane juridice/fizice straine - din care sa reiasa obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN inscrise in Certificatul constatator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei medii de afaceri globale pe cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati, fara a lua in considerare anul in curs.
Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta leu-valuta se va face tinand cont de cursul mediu anual leu-valuta comunicat de BNR prin http: //www.bnr.ro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici vor face dovada furnizarii in ultimii 3 ani (calculati pana la data publicarii invitatiei in SEAP), a unor produse similare, in valoare minima cumulata de 600.000 lei, fara TVA. In acest
sens, se va prezenta cel putin un contract (parti relevante ale
acestuia) insotit de proces verbal de receptie partiala sau proces verbal de receptie la sfarsitul prestarii sau orice alte documente justificative relevante, contrasemnate de catre beneficiar.
Furnizorul trebuie sa detina minimum o statie furnizare carburant la nivel local (maxim 10 km)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si observatori ai UCVAP - daca este cazul
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pentru departajarea ofertelor clasate pe primul loc ce contin preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediulSEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al AC considerat nelegal. Privitor la continutul DA, data luarii la cunostinta este data publicarii doc. in SEAP
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic din cadrul Primariei mun. Moinesti
Adresa postala: str. V. Alecsandri, nr. 14, Localitatea: Moinesti, Cod postal: 605400, Romania, Tel. +40 234363680, Email: [email protected], Fax: +40 234365428
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2012 16:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer