Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare carburanti auto


Anunt de participare (utilitati) numarul 139613/13.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.N. Aeroportul International Mihail Kogalniceanu - Constanta S.A.
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, Nr. 4, Localitatea: Mihail Kogalniceanu, Cod postal: 907195, Romania, Punct(e) de contact: Frandos Narcisa, Tel. +40 0241508022, In atentia: Frandos Narcisa, Email: [email protected], Fax: +40 0241508022, Adresa internet (URL): www.mk-airport.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala care functioneaza sub autoritatea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
furnizare carburanti auto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul S.N. Aeroportul International Mihail Koganiceanu Constanta S.A.
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 852, 580RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minim 4 contracte a caror valoare maxima este de 713.145, 00 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare carburanti auto sub forma de motorina si bonuri valorice.Cantitatea previzionata de carburant ce va face obiectul unui contract subsecvent va fi cuprinsa intre 80.000-110.000 litri, respectiv 1500-2000 BVF. Cantitatea previzionata de carburant ce va face obiectul intregului acord cadru va fi cuprinsa intre 320.000-440.000 litri, respectiv 6000-8000 BVF.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea previzionata de carburant ce va face obiectul unui contract subsecvent va fi cuprinsa intre 80.000-110.000 litri, respectiv 1500-2000 BVF.Cantitatea previzionata de carburant ce va face obiectul intregului acord cadru va fi cuprinsa intre 320.000-440.000 litri, respectiv 6000-8000 BVF.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 852, 580RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul 57.050 lei(IMM-urile 50% cfm Legii nr.346/2004) se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire formularnr. 11), conform art.86, alin.1 din H.G. 925/2006 Perioada de valabilitate este egala cu perioada de valabilitatea a ofertelor, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul autoritatii contractante : RO19 RNCB 0114 0320 4655 0001, B.C.R. ConstantaIn masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma prevazuta la art.278^1, alin.(1) din O.U.G. nr.34/2006, respectiv 6.632, 58 lei. Garantia de buna executie a contractului de furnizare se va constitui cu respectarea urmatoarelor indicatii: 1. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului (50% reducere pentru IMM), fara TVA.2. Garantia de buna executie se va constitui in termen de 7 zilede la data semnarii contractului de furnizare.Modul de constituire a garantiei de buna executie : Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform art.90, alin.1 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.(un model in sectiunea formulare - formularnr. 19).Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin.1 din H.G. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia pe propria raspundere privind eligibilitatea-Se va completa Formular nr. 12AIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale cu privire la declaratia privind eligibilitatea, ofertantul va prezenta ? o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
Ofertantul/Ofertantul asociat/Tert sustinatornu trebuie sa se afle insituatiaprevazuta de art. 180 din OUG34/2006
Forma de prezentare: document original
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Se va completa Formular nr.12BIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale cu privire la declaratia pe propria raspundere, ofertantul va prezenta ? o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
Ofertantul/Ofertantul asociatnu trebuie sa se afle insituatiaprevazutade art.181 din OUG34/2006.
Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatia prevazuta deart.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.
Forma de prezentare: document original
3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaconform Ordin ANRMAP nr.314/2010, publicat in M.O. nr.701/20.10.2010-Se va completa Formular 2
4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator-Se va completa Formular nr.6(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
In vederea completarii acestei declaratii precizamca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? Constantin Teodorescu
Director Economic? Camelia DiaconuDirector Operational ? Nicolae Vilvoi
Director Tehnic ? Gheorghe Zamani
Membru AGA-Stefan Alexandru Dumitrascu
Membru AGA-Ruxandra Marinescu
Membru AGA-Cristian Carsium Moldovanu
Membru AGA-Cornelia Nagy
Membru comisia de evaluare-Frandos Narcisa
Membru comisia de evaluare-Mic Gabriela
Membru comisia de evaluare-Toanchina Ioan
Membru comisia de evaluare-Ardeleanu Dan
Membru rezerva comisia de evaluare-Dragomir Tiberiu
Membru rezerva comisia de evaluare-Andronic Rodica
Membru rezerva comisia de evaluare-Tincu Adrian
Forma de prezentare: document original 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial-Certificat constatator din care sa reiasa ca au in obiectul de activitate furnizarea produsului ce urmeaza sa fie ofertat.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul este alta decat Romania, apartenenta din punct de vedere profesional va fi dovedita cu documente din tara de origine, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Aceste documentese vor depune traduse in limba romana si legalizate de traducator autorizat.
Forma de prezentare: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Nota: 1.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici ce trebuie sa corespunda obiectului contractului.
2.in etapa de evaluare, inainte de comunicarea castigatorului, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor clasati pe primele trei locuri sa prezinte documentul, in original sau copie legalizata, pentru conformitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, cifra de afaceri globala sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3ani sa fie de cel putin 1.426.290 lei.
Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei
Anul 2010:1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011:1 euro = 4, 2379 lei
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a Romaniei.
In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuatein ultimii3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiarii, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati.
Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificarii/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarii de produse serealizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Recomandari din partea altor beneficiari indiferent daca sunt autoritati contractante sau clienti privati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Acordul cadru se va incheia cu primii trei ofertanti clasati pe primele locuri, dupa derularea fazei finale de licitatie electronica.daca printre ei, vor exista ofertanti cu oferte egale, se va solicita acestora o noua oferta financiara, depusa in plic inchis la sediul autoritatii contractante(a.c.)care poate fi imbunatatita pana la nivelul ofertelor clasate pe locurile anterioare fara sa afecteze ceilalti ofertanti si locurile ocupate in ierarhie.in etapa atribuirii de contracte subsecvente, oferta castigatoare va fi cea cu pretul cel mai scazut.In cazul in care, in urma licitatiei electronice pentru atribuiea unui contract subsecvent, vor exista pe primul loc, preturi la egalitate, se va solicita ofertantilor aflati la egalitate o noua oferta financiara, depusa in plic inchis la sediul a.c.Nr.de runde: 1(una)Durata runda1 zi.Elementul ofertei in procesul de incheiere acord sau/si reofertare incheiere contract subsecvent: pretul.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
6330/21.09.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2012 10:30
Locul: sediul administrativ din incinta aeroportului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
observatori desemnati UCVAP, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Sit.ec.fin.si/sau capac.teh.prof. ale ofertantului pot fi sustinute, pentru indeplinirea contactului si de o alta persoana, numai in cazul cerintelor transferabile, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in acest caz, in temeiul art.186 si art. 190 din OUG 34/2006, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective-Formularele 20, 21, 22, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.Persoana care asigura sustinerea, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si 181 lit.a), c1)si d).Atunci cand un grup de operatori economici depun oferta comuna, sit.ec.-fin. si/sau capac.teh.-prof.se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinere ec.fin.si/sau teh.prof. a unei/unor terte persoane, sit. ec.fin.si/sau capac.teh.prof. se demonstreaza in conditiile prevazute mai sus.Membrii grupului vor prezenta un acord de asociere in care se vor preciza obligatiile fiecarei parti asociate. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, ofertantul are obligatia de a prezenta la incheierea acordului, contractul de asociere.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire, operatorii economici trebuie sa descarce softuri ce permit vizualizarea fisierelor semnate electronic, disponibile gratuite pe site-urile furnizorilor de semnatura electro;nica. (aplicatii care pot deschide fisierele autentificate electronic, de genul celor ?digisigner?, ca de exemplu http: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download);dupa descarcarea prezentei documentatii va rugam sa verificati frecvent fisierul electronic ?Documentatii si clarificari?anexat anuntului de participare pentru a o completa cu eventualele clarificari/completari aduse ulterior publicarii ei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
sn aeroportul international mihail kogalniceanu constanta
Adresa postala: str.Tudor Valdimirescu nr.4, Localitatea: Mihail Kogalniceanu, Cod postal: 907195, Romania, Tel. +40 0241255100, Email: [email protected], Fax: +40 0241508022, Adresa internet (URL): www.mk-airport.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.10.2012 12:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer