Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare carburanti auto


Anunt de participare numarul 142517/15.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Moinesti
Adresa postala: str. V. Alecsandri, nr. 14, Localitatea: Moinesti, Cod postal: 605400, Romania, Punct(e) de contact: Rodica Bejan, Tel. +40 0234363680, In atentia: d-lui viceprimar Valentin Vieru, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0234365428, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare carburanti auto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Retea distributie furnizor.
Codul NUTS: RO21 - Nord-Est
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea carburantilor pe baza cardurilor emise de furnizor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea a 21460 litri benzina, 149820 litri motorina, conform caietului de sarcini.- Cantitatea estimata pana la 31.12.2013:14280 l benzina si .100680 l motorina;
- Cantitatea estimata pentru perioadaianuarie - aprilie 2014 (cf. art. 6 din HG 925/2006): 7180 l benzina si 49140 l motorina
Valoarea estimata fara TVA: intre 648, 374.4 si 966, 019.2RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contr.va avea durata pana la 31.12.2013 putand fi prel. cu 4 luni cf art. 6 alin(3)din HG925/2006
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
12.000 lei. Pt. calc. echiv. leu/alta valuta se va tine cont de cursul de schimb comunicat de BNR la data de publicarii invitatiei in SEAP.Perioada de valab: egala cu perioada de valabilitate a ofertei- 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Formele de constituire care vor fi acceptate: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cf Formular 10. Nota: in cazul in care se opteaza pt constituirea garantiei prin aceasta modalitate, scrisoarea de garantie va fi transmisa in original la sediul AC pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. -prin depunerea unui ordin de plata / fila CEC cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data limita de depunere a ofertelor(cont garantie de participare: RO 90TREZ0635006XXX000061, deschis la Trez Mun Moinesti) , CF 4591490. Nota: in aceasta situatie se va atasa la doc depuse si dovada constituirii garantiei de participare in format electronic. Nota: in cazul in care se depune o contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa cf art. 278^1 alin.(1) sau a fost retrasa cf.art. 278^1 alin. (2) din OUG 34/2006 cu modif si completarile ulterioare, AC va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4428, 37 RON conform art. 278*1, alin.(1) lit. a din OUG 34/2006, introdus prin OUG 76 pe 2010 si modificat prin OUG 77/2012. Nota: IMMurile / Grupul format exclusiv din op ec incadrati in categoria IMM beneficiaza de o reducere de 50% a garantiei de participare (cf Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare). Pentru a face dovada incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor completa Anexa A din sect Formulare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180(Formularul 1) si 181(Formularul 2) din OUG 34/2006; Certificat eliberat de ANAF privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata la bugetul consolidat de stat scadente in luna anterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor; Cetificat eliberat de APL privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata catre bugetele locale scadente in luna
anterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor;Doc. echivalente pentru op. ec. nerezidenti + certificat de rezidenta fiscala valabil la data limita de depunere a ofertelor - se accepta ca alternativa o declaratie a ofertantului ca in cazul in care va fi declarat castigator va prezenta certificatul de rezidenta fiscala la data semnarii contractului;declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 3;declaratie
privind neincadrarea ofertantilor/asociatilor/subcontractantilor si tertilor sustinatori in prevederile art. 69*1 din OUG 34/2006 -Formular 4;Persoane cu functii de decizie in cadrul aut. contr. in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii: Viorel Ilie- Primar, Consilieri locali care aproba bugetul: Apostu Radu, Botezatu Sorin, Busuioc Iulian, Chirea Mihaela, Cojocaru Florinel, Enea Pavel Iulian, Ilie Vasile, Irimia Dumitru, Ladaru Daniela, Manolache Ionica, Nimerceag Ioan, Pascalini Nini Alexandru, Romascanu Mircea, Sandu Teodor, Spataru Eugen, Tincu Liliana Angela, Vascan Stefan Cezar, Vieru Valentin, Talpau Sorin Ciprian; membri comisiei de evaluare: Baciu Costel - director DUP, Bobocea Viorel - referent Compartiment Transport, Padureanu Gabriela - sef Serviciu Buget - Contabilitate, Bejan Rodica - Inspector Serviciul UATAPC, Ghinet laura Ioana-Inspector Serviciul UATAPC, Alazaroaie Costica - referent Serviciu Buget - ContabilitateCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 5 Persoane juridice / fizice romane : Certificat constatator ORC / autorizatii de functionare(obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN); Persoane juridice / fizice straine: Documente echivalente din care sa reiasa o forma legala de inregistrare sau apartenenta din punct de vedere profesional precum si faptul ca pot executa obiectul contractului din punct de vedere juridic. Documentele trebuie sa
contina informatii reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor. Fiind o procedura desfasurata integral prin mijloace electronice A C va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei medii de afaceri globale pe cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati, fara a lua in considerare anul in curs (2010, 2011, 2012.Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta leu-valuta se va face tinand cont de cursul mediu anual leu-valuta comunicat de BNR prin http: //www.bnr.roPentru indeplinirea cerintei operatorii economici vor prezenta documente relevante (Exemplu: bilant contabil, extrase de bilant, rapoarte de audit, balante contabile etc).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Formularul 6 - Fisa de informatii generale din sectiunea Formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici vor face dovada furnizarii in ultimii 3 ani (calculati pana
la data limita de depunere a ofertelor), a unor produse similare, in valoare de minim 800.000 lei, fara TVA. Pentru demonstrarea cerintei operatorii economici vor prezenta cel putin un document (contract / proces verbal de receptie / document constatator etc).
Certificate de conformitate sau declaratie de conformitate a produselor ofertate eliberate de producator sau de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea cu SR EN 228:2008 pentru benzine si SR EN 590:2010 pentru motorine.
Furnizorul trebuie sa detina cel putin o statie furnizare carburant la nivel local
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Formular 7- Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se vor prezenta certificate / declaratii de conformitateOperatorul economic va face dovada, prin orice document relevant, a faptului ca indeplineste cerinta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.05.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pentru departajarea ofertelor clasate pe primul loc ce contin preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al AC considerat nelegal. Privitor la continutul DA, data luarii la cunostinta este data publicarii documentatiei in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic si Contencios din cadrul Primariei municipiului Moinesti
Adresa postala: strada Vasile Alecsandri, nr.14, Localitatea: Moinesti, Cod postal: 605400, Romania, Tel. +40 234363680, Email: [email protected], Fax: +40 234365428
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2013 10:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer