Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE CARBURANTI AUTO: BENZINA FARA PLUMB SI MOTORINA


Anunt de participare (utilitati) numarul 133380/28.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA S.A. BUZAU
Adresa postala: str Unirii, bl8FGH, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120360, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii Publice, Tel. +40 238/720356, In atentia: Nicolescu Andreea, Email: [email protected], Fax: +40 238/726187, Adresa internet (URL): www.cabuzau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Centrul National de Management pentru Societatea Informationala (CNMSI)
Adresa postala: Strada Italiana nr. 22, sector 2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, ,Romania, Punct(e) de contact: e-licitatie.ro, Tel. +40 213032997, Email: [email protected], Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATECOMERCIALA
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
FURNIZARE CARBURANTI AUTO: BENZINA FARA PLUMBSI MOTORINA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STATIIPOMPEFURNIZOR
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 865, 760RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: ANUAL
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare carburantiauto pentru autoturismele ce compun parcul auto propriu al autoritatii contractante
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Benzina fara plumb13.800 litri (cantitate minima)-55.200 litri (cantitate maxima)
Motorina 87.000 litri(cantitate minima)-348.000 litri(cantitate maxima)
Cantitatea minima ce ar putea face obiectul primului contract subsecvent este de 13.800 litri-benzina fara plumbsi 87.000 litri-motorina.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 865, 760RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 18.657, 6 lei. Valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Suma ce va trebui sa fie retinuta in conditiile art. 278^1 din O.U.G. 34/2006:5.645, 75 Garantia de participare se poate constitui: - fie printr-un instrument de garantare emis de in conditiile legii in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 - Formular nr.10 - fie prin virament bancar in contul nr. RO 29 BTRL 0100 1202J10932XX deschis la Banca Transilvania ?Sucursala Buzau. In acest caz ordinul de plata cu viza bancii emitente va fi prezentat in original. Este obligatoriu ca ofertantul sa realizeze viramentul bancar in timp util, luand in calcul, daca este cazul, si durata transferurilor interbancare, astfel incat la data si ora deschiderii ofertelor Autoritatea Contractanta sa poata confirma existenta sumei aferente garantiei de participare in contul sau. situatiile de retinere (executie) a garantiei de participare, ce reprezinta culpa persoanei garantate sunt cele prevazute de art. 87 din HG nr. 925/2006, precum si cele prevazute de art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, si trebuie mentionate toate in instrumentul de garantare, respectiv.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor si se va prezenta in original. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA si va fi constituita conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declaratii privind eligibilitatea Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Ofertantul (operator economic, lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Declaratie privind eligibilitatea Formular nr.3 Cazier judiciar al operatorului economic emis de Ministerul Justitiei (sau echivalent) Cerinta nr. 2 Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior . Tertul sustinator trebuie sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 lit b, c^1, d din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior . Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 Formular nr.4 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit b, c^1, d din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 Formular5 Cerinta nr. 3 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul (operator economic, lider, asociat ) /subcontractant/sustinator trebuie sa completeze: Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr. 2 Cerinta nr. 4 Certificarea participarii la procedura in concordanta cu regulile de concurenta Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze: Certificat de Participare la licitatie cu oferta independenta Formular nr. 1 Cerinta nr. 5 Evitarea conflictului de interese Operatorul economic trebuie sa nu fie intr-o situatie de conflict de interese si/sau concurenta neloiala. Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 Formular nr. 9 Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Tescaru Ionel, Cristea Dumitru, Vieru Cristinel, Vasii Dragomir, Nicolescu Andreea, Bucur Sorin, Stan Raluca, Panait Alexandrina Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1din Ordonanata de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului/sustinatorului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta nr. 1 Persoane juridice/fizice romane Codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Nota: Ofertantului clasat pe locul I i se va solicita documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind media cifreide afaceri globale in ultimii trei ani financiari incheiati se va completa Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic sa demonstreze ca produsele comercializate indeplinesc conditiile tehnice aplicabile in vederea introducerii lor pe piata Se vor prezenta certificat de conformitate pentru benzina fara plumb ;certificat de conformitate pentru pentru motorina sau documente echivalente
Sistemul de asigurare a calitatii Ofertantii vor trebui sa faca dovada implementarii si mentinerii unui sistem de asigurare a calitatii conform standardului ISO 9001 sau document echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2012 11:00
Locul: sediul autoritatii contractanteStr Unirii bl 8FGHBuzau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, reprezentantii ofertantilor, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care sunt mai multe oferte clasate pe primul loc avandpreturi egale, se vor solicita clarificari prin intermediul SEAPin vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente ce contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 din OUG 36/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROU ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: STR UNIRII BL 8FGH, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120360, Romania, Tel. +40 238726187, Email: [email protected], Fax: +40 238726187, Adresa internet (URL): www.cabuzau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2012 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer