Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?FURNIZARE CARBURANTI AUTO( MOTORINA SI BENZINA) PE BAZA DE BONURI VALORICE


Anunt de participare numarul 138258/18.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Adresa postala: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Mirela Trandafir, Tel. +40 212080414, Email: [email protected], Fax: +40 212080403, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SUCURSALA PENTRU ADMINISTRAREA SI INTRETINEREA FONDULUI IMOBILIAR
Adresa postala: Str. FABRICA DE GLUCOZA NR. 3A, SECTOR 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 020331, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul achizitii, Tel. +4 0214091224, In atentia: Burciu Cristina, Email: [email protected], Fax: +4 0214091209
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SUCURSALA PENTRU ADMINISTRAREA SI INTRETINEREA FONDULUI IMOBILIAR
Adresa postala: Str. FABRICA DE GLUCOZA NR. 3A, SECTOR 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 020331, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul achizitii, Tel. +4 0214091224, In atentia: Burciu Cristina, Email: [email protected], Fax: +4 0214091209
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SUCURSALA PENTRU ADMINISTRAREA SI INTRETINEREA FONDULUI IMOBILIAR
Adresa postala: Str. FABRICA DE GLUCOZA NR. 3A, SECTOR 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 020331, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul achizitii, Tel. +4 0214091224, In atentia: Burciu Cristina, Email: [email protected], Fax: +4 0214091209
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: Administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?FURNIZARE CARBURANTI AUTO( MOTORINA SI BENZINA) PE BAZA DE BONURI VALORICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statiile de distributie ale operatorului economic castigator
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare carburanti auto (motorina si benzina) pe baza de bonuri valorice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132000-3-Benzina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona :15.484 l benzina si 136.730 l motorina.Cantitatilementionate sunt estimari pentru 12 luni. Contractul se va derula incepand cu data de 12.12.2012 si va fi valabil 12 luni.
Valoarea estimata fara TVA: 724, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 14.484lei. ( pt. IMM-uri ? reducere 50% din valoare).Pentru o garantiede participare depusa in euro, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limta de depunere a ofertelor, cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ? 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Precizari: 1)In cazul in careGarantia de participare se constituie prin Scrisoare de Garantie Bancara, aceasta se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Se prezinta formularul 14.2) Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractantea unui ordin de plata , cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;Cont SAIFI: RO51RNCB0082044172580001 BCR Sucursala Unirea.Nu se accepta depunerea de numerar, la casieria autoritatii contractante.Se accepta numai ordine de plata care sunt vizate de banca.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator o suma raportata la valoarea estimata a contractului, in conformitate cu prevederile art.278¹, alin.(1) din OUG 34/2006, respectiv suma de 4.504, 19 lei. Garantia de buna executie a contractului va fi de 5% ( 2, 5 % pt. IMM-uri) din valoarea acestuia, fara TVA.Garantia de buna executie a contractului se va constitui conf. art.90 alin.(1) din HG 925/2006: (1) Prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de 5 zile de la semnarea contractului .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta 34/2006 cu modificarile si actualizarile ulterioare.)Note:
a.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
b.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare tert sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
- Completare formular1.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind calitateade participant la procedura.
- Completare formular 2.
Cerinta nr.3
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006 cu modificarile si actualizarile ulterioare.
Autoritatea contractanta va exclude operatorii care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din ordonanta 34/2006 cu modificarile si actualizarile ulterioare.
Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora). Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.b. Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorart. 181 lit. a), c1) si d). Drept urmare, aceasta( tertul sustinator) va prezenta o declaratie pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art.181 lit. a) , c1) si d).
- Completare formular 3.
Documente de confirmare :
1. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Consiliul local teritorial ?(original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).2. Certificat fiscal cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, emis de autoritatea competenta(original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?).Cerinta nr. 4
Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaConf. Ord. ANRMAP 314/2010
- Completare formular A.
Cerinta nr. 5
Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 691din OUG 34/2006Note:
a. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dl. Georgian GabrielSurdu-Director General, D-na Emilia Serban-Diector Economic, Dl Ion Boblea- Director Coordonator Sucursala, Dl.Marius Grajdan ? Director Tehnic SAIFI, D-na Bianca Pop ? Director Economic SAIFI, D-na Virginia Mihailovici- Director Comercial SAIFI, D-na Cristina Burciu ? sef Serviciu Achizitii SAIFI, Dl.Sima Cristian ? sef Birou Transporturi SAIFI.
b. Se solicita prezentarea ? Declaratia pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 691din OUG 34/2006? si de catre tertul sustinator.
- Completare formular B. Cerinta nr. 1
Persoane juridice/fizicea). Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc depunerea certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Note: a. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Documente de confirmare : - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original/ copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? .
Operatorul economic trebuie sa aiba inscris ca domeniu de activitate, obiectul prezentei proceduri.- Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. ? urilor (daca este cazul) .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale in care se precizeaza cifra de afaceri.Se va specificamedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat. Completare formular 4Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa indeplineasca urmatoarea cerinta: - Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie minim 1.400.000 lei.
Documente de confirmare : Bilantul contabil sau extrasul de bilant contabil , copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? inregistrat la organele competente, pentru confirmarea cifrei de afaceri pentru fiecare an pentru care exista exercitiu financiar incheiat.(2009, 2010, 2011)*Pentru conversia in Ron, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei / Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari similare efectuate in ultimii 3 ani.
Completareformular 5+anexa
Fisa de experienta similara ? pt 1 contract de livrari similare, se completeaza fisa cf formular 6. Pt a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada ca a livrat in cadrul acestui contract, carburanti pe baza de bvc. Se solicita copia contractului sau a informatiilor relevante din contract.
Informatii privind statiile de distributie. Se solicita in fiecare judet si in Municipiul Bucuresti existenta a cel putin cate unei statii de distributie care comercializeaza toate sortimentele de carburanti auto solicitate, cu decontare pe baza de bonuri valorice
Se va prezenta lista cu statiile de distributie.
Informatii privind asocierea, sustinerea, dupa caz.a) Se va prezenta Acord de asociere
In cazul in care oferta comuna a asociatilor este declarata castigatoare acestia vor prezenta actul privind asocierea, legalizat, inainte de semnarea contractului. completare formular 8.b) Se vor prezenta Angajamente de sustinere de catre terti.
Se vor completa formularele 9-12.
Certificarea sistemului demanagement al calitatii
Se solicita dovada certificarii sistemului de management al calitatii, conform standardului ISO 9001:2008 ( sau echivalent) de catre un organism abilitat. Nu se admit ofertanti in curs de implementare.
In cazul de asociere/sustinere tert, standardul de calitate se va asigura conform Ordinului ANRMAP 509/2011
Se va prezenta copie dupa respectivul certificat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1. In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa-si imbunatateasca ultima oferta depusa. 2. Numarul de runde: 1. 3. Durata runda: o zi. 4. Autoritatea contractanta va atribui contractul de furnizare cu respectarea prevederilor art.200 din O.U.G.34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul castigator va prezenta in termen de 24 de ore de la finalizarea rundei de licitatie electronica oferta finala aferenta. Oferta finala trebuie sa contina propunerea tehnica si propunerea financiara. 5. In cazul in care ofertele prezentate in ultima runda a licitatiei electronice sunt egale, atunci autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.10.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2012 12:00
Locul: Sediul SAIFI str. fabrica de Glucoza nr. 3A, Sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza imputernicirilor scrise, insotite de copie de pe cartea de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: in cazul in care, in urma desfasurarii fazei finale de LE, se constata ca ofertele clasatepe primul loc, au preturi egale , atunci AC va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, conform criteriului de atribuire-pretul cel mai scazut.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona o cantitate de carburanti auto ce poate varia cu ± 30%.Pretul de livrare efectiva a carburantilor se va actualiza in conformitate cu pretul la pompa corelat cu indicii bursieri.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562*alin (1) lit.a) sau, dupa caz, art 2562*alin (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL ACHIZITII
Adresa postala: Str. Fabrica de Glucoza nr.3A, sector 2., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020331, Romania, Tel. +4 0214091200, Email: [email protected], Fax: +4 0214091209
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2012 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer