Licitatie Publica - furnizare carburanti auto pe baza de card
Anunt de participare numarul 72792/28.02.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL AMBULANTA JUDETEAN NEAMT
Adresa postala: DIMITRI LEONIDA NR 151, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610168, Romania, Punct(e) de contact: Gafita Lucica, Tel.0233/212020 int 217, Fax: 0233/235533, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare carburanti auto pe baza de card
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: statiile de benzina din judetul Neamt si din tara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 289, 544 si 3, 523, 783RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare carburanti auto pe baza de card
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
carburanti auto pe baza de card din care : benzina fara plumb : cantitate totala 189.800L, durata acordului cadru :24 luni ( 30.04.2009-29.04.2011)
motorina eurodiesel : cantitate minima 817.600L , cantitatea maxima 1.062.880 L, durata acordului cadru :24 luni ( 30.04.2009-29.04.2011).Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 289, 544 si 3, 523, 783RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.04.2009 pana la 29.04.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare7047 lei.Garantia de buna executie, 5 % din valoarea contractului subsecvent fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea: Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ( se va prezenta in original sau in copie legalizata ) valabil la data deschiderii ofertelor: Cerificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ( se va prezenta in original sau in copie legalizata ) valabil la data deschiderii ofertelor: Certificate de atestare fiscala emise de ANAF si de primaria pe raza careia isi are sediul ofertantul . Se vor prezenta in original sau in copie legalizata , valabile la data deschiderii ofertelor.
Pentru persoane juridice /fizice straine cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional .Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantulcontabil la 30.06.2008, vizat si inregistrat la organismele competente.
- Completare formular informatii generale declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani . (formular 4, sect. III.)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta similara; (formular 5 din sect.III)- lista principalelor livrari in ultimii 3 ani(formular 7 din sect.III)- Prezentarea a cel putin doua recomandari din partea altor beneficiari.
- Lista statiilor de distributie (cu dispozitiv de citit carti de credit). Furnizorul trebuie sa detina o arie mare de acoperire in Romania cu statii amplasate in majoritatea localitatilor din tara , pe toate drumurile , nationale si europene , la intrarile si iesirile din judete si care sa fie in majoritate compatibile cu sistemul de CARD.( in judetul Neamt , minim cate o statie de carburant compatibila cu sistemulCARD in orasele : Piatra Neamt, Targu Neamt, Roman , Bicaz).
Statiile trebuie sa permita alimentarea la pompa pe baza de card. Furnizorul trebuie sa aiba cel putin o statie de alimentare cu carburanti putand livra in permanenta tipul de carburant pentru care s-au emis cardurile, in fiecare judet din raza de activitate a serviciilor de ambulanta.
- Autorizatie de livrarede la producator , ( prezentata in original sau copie legalizata).
- Certificat ISO 9001/2001 sau echivalent , prezentat in original sau in copie legalizata( la ofertant)
- Certificat ISO 14001/2005 sau echivalent , prezentat in original sau in copie legalizata( la ofertant)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2009 11:00
Locul: Serviciul de Ambulanta Judetean Neamt, str. Dimitrie Leonida nr. 151 Piatra-Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Cuza Voda nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234513678
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
se depun la C.N.S.C. in termen de 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Ambulanta Judetean Neamt
Adresa postala: str. Dimitrie Leonida nr. 151, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610168, Romania, Tel.0233/212020 int 217, Fax: 0233/235533
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.02.2009 12:04