Licitatie Publica - Furnizare carburanti auto pe baza de carduri pentru parcul auto al S.C.SERVICII PUBLICE SA Tulcea
Anunt de participare numarul 131311/30.10.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICII PUBLICE SA Tulcea
Adresa postala: Str. Mahmudiei, nr.17, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820156, Romania, Punct(e) de contact: Feodor Casian, Tel. 0240515541, Email: [email protected], Fax: 0240515546, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
Altele: servicii de decontaminare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare carburanti auto pe baza de carduri pentru parcul auto al S.C.SERVICII PUBLICE SA Tulcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la statiile de distributie ale furnizorului
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentarea pe baza de carduri a autovehiculelor si utilajelor din parcul auto al S.C.SERVICII PUBLICE SA Tulcea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea pentru care se incheie contractul :300.000 litri motorina ; 10.000 litri benzina
cantitatea maxima :375.000 litri motorina ; 12.000 litri benzina
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 356, 000 si 1, 694, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
prelungire contract pana la nivelul maxim prevazut, cf. art.6 alin(3) din HG 925/2006.
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 09.01.2012 pana la 31.12.2012
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 15000 lei; garantie de buna executie 5% din valoarea contractului incheiat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 ;Certificat privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010; Decl. privind incadrarea in prev.art 69^1 din OUG 34/2006;Certificate fiscale de la bugetele locale si begetul consolidat;Certificat constatator emis de ORC; ptr.pers juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilanturi contabile prescurtate, 2008, 2009, 2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
media cifrei de afaceri in domeniul aferent contractuluiin ultimii 3 ani , sa fie de minim 1.356.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista statiilor de distributiecarburantiDeclaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 aniStandarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantii vor detine statie de alimentare in loc. Tulcea si cel putin o statie de alimentare in fiecare judet din tara.Prezentareaa cel putin unui contract de furnizare sau a unui numar maxim de doua contracte derulate in ultimii 3 ani prin care sa confirme livrarea de produse similare cu valoare de 1.356.000 lei.-contractele prezentate ca exp.similara vor fi insotite de recomandari/doc.constatatorISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.12.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECT.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. : (+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: : (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.(art 256-2 din OUG 34/2006 ).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic -SC SERVICII PUBLICE SA
Adresa postala: STR. MAHMUDIEI NR.17, Localitatea: TULCEA, Cod postal: 820057, Romania, Tel. 0240515546, Fax: 0240515541
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2011 15:59